Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό odys2008 » Τρί 31 Ιούλ, 2012 01:03

Ναι έχεις 1 bar+ αλλά με διαφορά 0,3 bar από την τουρμπίνα θέλεις μπεκ τερατα και τεράστιο πνεύμονα για λίγους ίππους. Δηλαδή θέλεις πνεύμονα 300hp για 180 άλογα σε turbo και αν σου φτάνει.
Στην πολωνία έχουν άλλα μίγματα, στην ελλάδα μπορεί με τα δεδομένα της αθήνας να μην υπάρχει πρόβλημα αλλά σε περιοχές φλώρινας πχ υπάρχει.

Το αβανς επίσης ρυθμίζεται μέσα σε κάποια πλαίσια από τους knock sensors και φυσικά με το αέριο τερματίζει αφού έχει αρκετά περισσότερα οκτάνια.

Anyway πιο πολύ εντύπωση μου κάνει πως μπορεί να έχει μόνο τέτοια ποσοστιαία αύξηση στην κατανάλωση. Γι αυτό ρωτάω, δεν με ενδιαφέρει η σύγκριση υγρού αερίου ψεκασμού. Την επιλογή μου την έχω κάνει εδώ και 1,5 χρόνο
odys2008
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Πέμ 07 Απρ, 2011 19:22

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 17 Αύγ, 2012 22:09

qgas έγραψε:
Δυστυχώς οι μηχανικοί, και οι καθηγητές των πανεπιστημίων έφεραν αυτή τη χώρα στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα διότι απο θεωρία ειμαστε φουλ απο πράξη καμία ιδέα δεν έχουμε αυτοι που μας κυβερνούν δεν μπορούν να τρέξουν ουτε ένα περίπτερο,

στα συστήματα της prins δεν ψεκάζουν στο περίπου αλλα όπως λες ακριβώς το ιδιο με τους ψεκασμούς της βενζίνης του αυτοκινήτου, και με τσεκαρισμενα σωστά μιγματα έχουν 10-15 % παραπάνω καταναλωση από τα λιτρα βενζίνης , μιλάμε για autogas μειγμα προπανίου βουτανίου , δεν έχουμε δέσει κόμπο τίποτα ο υγρος ψεκασμός σε μοτερ μη αμεσου ψεκασμου ( δηλαδη με ξεχωριστά μπεκ) εχεί ακομα πολλα προβληματα λειτουργιας σε πολλα αυτοκίνητα , ψυχρες εκκινησεις αργες αλλαγες και αρκετες δυσλειτουργιες που ο αεριος δεν εχει, αλλαζει όταν προκειτε για τα αμεσο ψεκασμο οπου το ψεκασμο τον κανουν τα μπεκ της βενζινης !! ( ασε το χιλιάρικο παραπανω του κόστους )



Προσπερνώ τα περί μηχανικών, καθηγητών Πανεπιστημίου, κλπ. γιατί οι γενικεύσεις ποτέ δεν έκαναν καλό...
Λύστε μου όμως μια απορία:
Στο iPad γράφετε κι εσείς τα μηνύματα; (...γιατί διακρίνω ίδια χαρακτηριστικά γραφής, συντακτικού, χρήσης τόνων και ορθογραφίας με κάποιον άλλον πολυγραφότατο εδώ... :mrgreen: )

Σοβαρά, τώρα, στους υπολογισμούς σας (που ΔΕΝ βγαίνουν υπό κανονικές συνθήκες...) βάζετε μέσα και την κατανάλωση βενζίνης που υπάρχει πάντα;
Και πως μπορείτε να είστε τόσο απόλυτοι αφού αντικειμενικά ΔΕΝ μπορείτε να γνωρίζετε τις συνήθειες του κάθε οδηγού. π.χ. εμένα μου αρέσει να "παίζω" με το στερεοφωνικό όντας σταθμευμένος και για να μην μείνω από μπαταρία ανάβω και τη μηχανή, οπότε καίω παραπάνω βενζίνη όντας στο ρελαντί για παραπάνω ώρα...
Άλλος μπορεί να κάνει πάρα πολλές μικρές διαδρομές εντός πόλης (οπότε κάθε φορά που ανάβει τη μηχανή καίει βενζίνη μέχρι να "γυρίσει" σε υγραέριο). Επίσης ανάλογα την εποχή (χειμώνας, ή καλοκαίρι), είναι γνωστό οτι τα αέριου ψεκασμού καταναλώνουν διαφορετική ποσότητα βενζίνης, αφού γενικά "αργούν" να γυρίσουν σε υγραέριο το χειμώνα.
Επίσης, πως εννοείτε τα "τσεκαρισμένα σωστά μείγματα"; Σωστά εδώ, στην Ελλάδα, ή έτσι λένε στην Ολλανδία (που πιθανότατα διαθέτουν μείγμα με πολύ περισσότερο προπάνιο);
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό splitapsou » Τετ 11 Σεπ, 2013 07:01

dti έχεις δίκιο για τις συνθήκες οδήγησης και για το μίγμα. Από προσωπική εμπειρία με BRC PLUG AND DRIVE που έχω σε BMW 320 μέσα στο καλοκαίρι σε διαδρομές εθνική με ταξίδι στα 120 χλμ με cruise control το 1/3 των συνολικών χιλιομέτρων και επαρχιακό δίκτυο με βουνά και λαγκάδια και με κλιματισμό αναμένο τα υπόλοιπα, αφήνοντας το αμάξι ώρες αρκετές σε ρελαντί λόγω παιδιών όταν κάνω στάση ακόμα και για διάστημα 30+ λεπτών έχω το εξής δεδομένο: Με βενζίνη 8,8 με 8,9 λίτρα στα 100 και με υγραέριο πλέον 10,1 :clap: οσο αφορά την βενζίνη κάθε 2000 χλμ περίπου θέλω 10 λίτρα. Η ποσοστιαία διάφορα ειναι στο 12% maximum.
splitapsou
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ, 2012 22:35

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 11 Σεπ, 2013 09:40

Εχεις συνολική κατανάλωση 10,6 συν 20 % σε σχεση με το 8,8 ακριβώς .. Μισό λίτρο στα 100 βενζίνη περίπου, οπου φτάνεις το 10.2 συν 0,5 .
Λογικό ακούγετε ... σε ένα Χ3 της οικογένειας με δεξαμενη 60 λίτρων και καθαρα 54 λίτρα εχει σύνολο 430 χιλ στο τεπόζιτο με Prins ( το παλιο ) ενω στο trip είνσι στο 11.9 .. Η κατανάλωση υγραεριου είνσι στο 12,5 χωρις κατανάλωση βενζίνης πλην των αρχικών εκινησεων.
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό splitapsou » Τετ 11 Σεπ, 2013 10:21

Σε υγραέριο έχω απο την αντίστοιχη κατανάλωση βενζίνης +12% στην χειρότερη περίπτωση. Την βενζίνη αν θες να την μετρησουμε θα την υπολογίζεις σε σχέση με το κόστος του αντίστοιχου λαδιού μιας και αποτελεί επιλογή λιπανσης και μόνο.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
splitapsou
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ, 2012 22:35

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 11 Σεπ, 2013 10:38

splitapsou έγραψε:Σε υγραέριο έχω απο την αντίστοιχη κατανάλωση βενζίνης +12% στην χειρότερη περίπτωση. Την βενζίνη αν θες να την μετρησουμε θα την υπολογίζεις σε σχέση με το κόστος του αντίστοιχου λαδιού μιας και αποτελεί επιλογή λιπανσης και μόνο.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


Δεν ίσχυει αυτο διότι η ποσότητα βενζίνης που πέφτει αφαιρείται απο την συνολική ποσότητα υγραεριου αν δεν είχε τη βενζίνη θα ήθελε παλι + 20 % άσχετα αν με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια. Η κατανάλωση σου ειναι 20 % παραπάνω απο την βενζίνη κάτι που είνσι φυσιολογικό. Το κόστος του λαδιού στο Χ3 ειναι 20 ευρω τα 15.000 χιλ και οι γνώμες διαφέρουν αν χρειάζεται , άρα αμελητέο για τη διαφορα κατανάλωσης. Ουσιαστικά 12 λίτρα βενζίνης στα 15000 χιλιόμετρα σαν κόστος.
Φυσικα εχει μπουζι υγραεριου Bosch και το αμάξι πετάει.
Το σημαντικό είνσι η χαμηλη κατανάλωση καυσίμου που ειναι 10 % και λιγότερο απο το trip comp που εγω δεν εμπιστεύομαι οπότε το μέτραω με τον κλασικο τροπο απο γεμάτος κάνω 100 χιλ και ξαναγεμίζω..
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό splitapsou » Τετ 11 Σεπ, 2013 11:46

Αν θες να το συγκρίνουμε με το trip τότε θα σου το πω έτσι για να συγκρίνουμε όμοια. όταν έχω 9,1 στο trip έχω ακριβώς 10 στο υγραέριο. Οπότε 10% ακριβώς +0,5 βενζίνη άρα 10,5

20 ευρώ λάδι στα 15000 είναι σαν να λέμε 11,42lt βενζίνη συν 12 βενζίνης άρα 23,42 λτ αντίστοιχα βενζίνης ανά 15000χλμ, άρα 0,2 λτ επιβάρυνση στην κατανάλωση οπότε στο δικό σου το 10 έγινε 10,2 με μηχανική λαδιέρα και χωρίς στοχευμένη λίπανση. Εμένα έχει +0,5/100χλμ άρα μια διαφορά 0,03λτ/100 και με ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ λίπανση.
0,03λτ/100 από εκεί και πέρα που σε ευρώ μεταφράζεται σε 0,05€/100 με μέση τιμή στο 1,75. Αν διαιρέσεις λοιπόν το 0,05€ με τα 350€ που θες μαζί με ΦΠΑ την ώρα της εγκατάστασης για το Valve care (για να συγκρίνουμε στοχευμένη λίπανση με στοχευμένη λίπανση) θα βγάλεις 7000 φορές πως χωράει το 0,05 το 350. Οπότε θες 7000*100χλμ= 700.000 χλμ για να κάνεις απόσβεση το valvecare και να έχεις στοχευμένη λίπανση. Αν τώρα αποφασίσεις να το βάλεις εκ των υστέρων η τιμή που μου είχαν πει ήταν γύρω στα 500€... τρομάζω με την σκέψη των χιλιομέτων που θα μου βγάλει η διαίρεση...
splitapsou
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ, 2012 22:35

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Τετ 11 Σεπ, 2013 12:40

Εγω πάντως με bmw 1800 Valvetronic και συστημα Υγραεριου Prins VSI 2 Κάνω εντος Αθήνας απο 430 χλμ με 460 χλμ με 44λίτρα αέριο .Εκτός Αθήνας ταξιδια με 120- 150 χλμ την ώρα βγάζω 550χλμ ++ με αιρκοντισιον και υποψιν πολυ σημαντικό δέν έχω εκτη για ταξίδια !!!........ :thumbup: :thumbup:
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Τετ 11 Σεπ, 2013 12:46

splitapsou έγραψε:Αν θες να το συγκρίνουμε με το trip τότε θα σου το πω έτσι για να συγκρίνουμε όμοια. όταν έχω 9,1 στο trip έχω ακριβώς 10 στο υγραέριο. Οπότε 10% ακριβώς +0,5 βενζίνη άρα 10,5

20 ευρώ λάδι στα 15000 είναι σαν να λέμε 11,42lt βενζίνη συν 12 βενζίνης άρα 23,42 λτ αντίστοιχα βενζίνης ανά 15000χλμ, άρα 0,2 λτ επιβάρυνση στην κατανάλωση οπότε στο δικό σου το 10 έγινε 10,2 με μηχανική λαδιέρα και χωρίς στοχευμένη λίπανση. Εμένα έχει +0,5/100χλμ άρα μια διαφορά 0,03λτ/100 και με ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ λίπανση.
0,03λτ/100 από εκεί και πέρα που σε ευρώ μεταφράζεται σε 0,05€/100 με μέση τιμή στο 1,75. Αν διαιρέσεις λοιπόν το 0,05€ με τα 350€ που θες μαζί με ΦΠΑ την ώρα της εγκατάστασης για το Valve care (για να συγκρίνουμε στοχευμένη λίπανση με στοχευμένη λίπανση) θα βγάλεις 7000 φορές πως χωράει το 0,05 το 350. Οπότε θες 7000*100χλμ= 700.000 χλμ για να κάνεις απόσβεση το valvecare και να έχεις στοχευμένη λίπανση. Αν τώρα αποφασίσεις να το βάλεις εκ των υστέρων η τιμή που μου είχαν πει ήταν γύρω στα 500€... τρομάζω με την σκέψη των χιλιομέτων που θα μου βγάλει η διαίρεση...


Τι είναι αυτά που λετε ρε παιδια την αποσβεσης την τσεκαρης στο συνολο τησ εγκαταστασης !!!! Ποτε έχεις παρει πισω τα 1350€ π.χ !!!! Τι είναι αυτα που λέτε !!!
Συνολο τιμής κιτ αεριου - απόσβεση , π. σε ενάμιση χρόνο !!!! Κατί σημάντικο δέν έχω δει κάποια οδηγία κάπου τέλος πάντων ότι η ψεκασμοι βενζινης προστατευοθν εκει , η εδω !!!!! Αλλά τεκμηριωμένα !!!!
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: BRC ή PRINS (με βαρομετρο την καταναλωση)

Δημοσίευσηαπό splitapsou » Τετ 11 Σεπ, 2013 13:18

Συμφωνώ η απόσβεση στην συνολική δαπάνη τοποθέτησης. Είναι σωστό. Οπως και το ότι δεν μου αυξάνει η κατανάλωση βενζίνης την ποσοστιαία αύξηση κατανάλωσης του υγραερίου ούτε η κατανάλωση λαδιού σε κάποιο άλλο σύστημα. Τον χρόνο αποσβεσης ναι το λειτουργικό κόστος ναι αλλά όχι την ποσοστιαία αύξηση κατανάλωσης απο την βενζίνη. Ετσι το καταλαβαίνω. Αν όμως κάποιος τα βάζει τα μήλα μαζί με τα αχλαδια στην ίδια αθροιση και παράγει αποτέλεσμα δεν έχω παρά να προσθέσω και εγώ μήλα με αχλαδια για να βγάλω αποτέλεσμα.

Θέλω να τονίσω πως ο κάθε άνθρωπος έχει την δική του προσέγγιση και σκέψη που είναι απόλυτα σεβαστές. Ασχετα με το αν κάποιος συμφωνεί ή όχι με αυτή.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
splitapsou
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ, 2012 22:35

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες