από diodia1972 » Τρί 16 Σεπ, 2014 12:56
φιλεμου και εγω εχω 156 1600 του 2006 με αεριο μετατροπη εγινε τελη του 2012 με 90.000χιλ χιλιομ τωρα εχω 116.000 και σε ολο αυτο το διαστημα για μια αποσταση καλαματα οπου και μενω μεχρι αθηνα εκαιγε λιγο πολυ 3 λιτρα λαδι,μετα το ανυγμα του κηνιτηρα αφου ηταν ασυμφορο διαπιστωσαμε οτι τα 4 πιστονια ειχαν ραγισει,επισκευη στο μοτερ πλανισμα καπακι και λοιπα πυρακια μετα λογο πλανισματος 0,08 δεκατα,[ το συστημα ειναι Aitalia kαι χωρις λαδιερα ] στα 200 χιλιομετρα μετα την επισκευη αρχισαν τα οργανα το αυτοκινητο επερνε εμπρος μετα τη δευτερη φορα ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΖΗΜΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ αρχισε να ρεταρει και να μου βγαζει εκτος δυο κυλινδρους αλαχτηκαν τα παντα απο ηλεκτρικα παλι τπτ,διαγνωση εκγεφαλος αυτοκινητου,εβαλα εναν αλο σπασμενο στην αθηνα σταματισε το ρεταρισμα αλα χτηπαει πυρακια απο τις 1000 μεχρι τις 2900 και οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας,στο επομενο ταξιδη που προσπαθησα να κανω μετα απο 1000 χιλιομ μου εσπασε παλι ο κινητηρας με αεριο και 4000 χιλιαδεσ στροφες,κινητηρας αλος και κινηση μονο με βενζινη με προσοχη απο τις 1000 με 3000 στροφες λογο πυρακια,το αεριο το βαζω κανωντας πρωτα το σταυρο μου σε ταξιδι σε κατηφορες ποιο πολυ να μη το πιεζω