Σελίδα 1 από 3

zavoli 6ης γενιάς σε toyota lc 3400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ, 2011 14:15
από pro
Αυτοκίνητο: Τοyota lc 3400cc 2002
Gas: Zavoli 6ης γενιάς ( ψεκασμού απειροελάχιστης ποσότητας βενζίνης σε κατάλληλες στιγμές για παραπάνω ασφάλεια και υποστιρίζει και αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού και αλόγων)
Εγγαταστάτης: auto moda στην Ελευσίνα (συνεργάτης θεοδώρου)
Κόστος: 1600 από 1950 (καλοκαιρινή προσφορά)
Φιάλη: 100l (στο πορτπαγκάζ)

Το αποτέλεσμα άψογο και δεν καταλαβαίνεις καμία διαφορά απο την βενζίνη, ούτε στον ήχο του κινητήρα ούτε στις θερμοκρασίες ούτε στις αλλαγές καυσίμου ούτε πουθενά!

Έχει δικότου εγγέφαλο αυτορυθμιζόμενο και πρόγραμμα ειδικό για κάθε αυτοκίνητο. Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη και λύνει προβλήματα μη καλλής εγγατάστασης άλλων συστημάτων.

Όλα αυτά με την πρώτη προσπάθεια και χωρίς ταλαιπωρία λόγω του αυτοματοποιημένου συστήματος.

Ο εγγέφαλος του αυτοκινήτου μένει άθικτος (ακόμα και να πάθει πρόβλημα στο υγραέριο σε βενζίνη διυλεύει κανονικά!)
[Σε κάποια συστήματα που προγραμματίζουν τον εγγέφαλο του αυτοκινήτου μετά το διαγνωστικό της μαμάς βγάζει βλάβη που είναι απόλυτα λογικό(αλλά άντε να βρείς το πρόβλημα που γίνεσαι μπαλάκι συνεργείων) Άσε που όταν αποφασίσεις, σε τέτοιες κατασκευές να τις βγάλεις , σου ξαναβάζουν αντίγραφο του μαμά προγράμματος και όχι το ίδιο κάτι που είναι έτσι και αλιώς αδύνατο, με συνέπεια να μήν μπορεί να γίνει διάγνωση σωστή στην μαμά

Re: zavoli 6ης γενιάς σε toyota lc 3400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ, 2011 16:39
από astragjtg
Καλως ηλθες :thumbup:

pro έγραψε:Gas: Zavoli 6ης γενιάς


Γιατι ειναι 6ης και δεν ειναι ας πουμε 4ης ή 5ης ?

pro έγραψε:Κόστος: 1600 από 1950 (καλοκαιρινή προσφορά)


Νομιζω οτι καπου εκει κοστιζει ουτως ή άλλως...

pro έγραψε:Όλα αυτά με την πρώτη προσπάθεια και χωρίς ταλαιπωρία λόγω του αυτοματοποιημένου συστήματος.


Αυτοματοποιημενο πρεπει να ειναι ουτως ή αλλως και κατα τον νομο(φεκ υγραεριοκινησης 2000).

pro έγραψε:Ο εγγέφαλος του αυτοκινήτου μένει άθικτος (ακόμα και να πάθει πρόβλημα στο υγραέριο σε βενζίνη διυλεύει κανονικά!)


Εννοειται...

pro έγραψε:Σε κάποια συστήματα που προγραμματίζουν τον εγγέφαλο του αυτοκινήτου μετά το διαγνωστικό της μαμάς βγάζει βλάβη που είναι απόλυτα λογικό(αλλά άντε να βρείς το πρόβλημα που γίνεσαι μπαλάκι συνεργείων) Άσε που όταν αποφασίσεις, σε τέτοιες κατασκευές να τις βγάλεις , σου ξαναβάζουν αντίγραφο του μαμά προγράμματος και όχι το ίδιο κάτι που είναι έτσι και αλιώς αδύνατο, με συνέπεια να μήν μπορεί να γίνει διάγνωση σωστή στην μαμά


Σε κανενα αυτοκινητο δεν προγραμματιζουν το εγκεφαλο του αμαξιου κατα την μετατροπη σε υγραεριο. Οι βλαβες που λες(check engine λαμπακι), απλα τις εμφανιζει ο εγκεφαλος του αμαξιου (που συνεχιζει να διαβαζει δεδομενα ειτε με βενζινη ειτε με υγραεριο) γιατι βλεπει οτι κατι δεν παει καλα στον κινητηρα(π.χ. φτωχο μιγμα).
Αυτο που εχει προγραμματιστει ειναι ο εγκεφαλος του υγραεριου και ΜΟΝΟ.

Απ'αυτα που λες φιλε μου καταλαβαινω οτι ο εγκαταστατης σου πρεπει να σε ειχε φλομωσει στα ψεματα ή εσυ δεν καταλαβες καλα τι γινεται με το συστημα σου και γενικοτερα με το υγραεριο. Ριξε μια ματια στο forum για να μαθεις ακριβως πως δουλευει το συστημα σου, τι ικανοτητες εχει, τι γενιας ειναι και εμπειριες χρηστων. Το θετικο και το ουσιώδες ειναι οτι το αμαξι φαινεται να λειτουργει σωστα και απροβληματιστα.

Καλα χλμ.
Φιλικα, Βασιλης :thumbup:

Re: zavoli 6ης γενιάς σε toyota lc 3400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ, 2011 16:43
από anikologr
pro έγραψε:Αυτοκίνητο: Τοyota lc 3400cc 2002
Gas: Zavoli 6ης γενιάς
Εγγαταστάτης: auto moda στην Ελευσίνα (συνεργάτης θεοδώρου)
Κόστος: 1600 από 1950 (καλοκαιρινή προσφορά)
Φιάλη: 100l (στο πορτπαγκάζ)

Το αποτέλεσμα άψογο και δεν καταλαβαίνεις καμία διαφορά απο την βενζίνη, ούτε στον ήχο του κινητήρα ούτε στις θερμοκρασίες ούτε στις αλλαγές καυσίμου ούτε πουθενά!

Έχει δικότου εγγέφαλο αυτορυθμιζόμενο και πρόγραμμα ειδικό για κάθε αυτοκίνητο. Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη και λύνει προβλήματα μη καλλής εγγατάστασης άλλων συστημάτων.

Όλα αυτά με την πρώτη προσπάθεια και χωρίς ταλαιπωρία λόγω του αυτοματοποιημένου συστήματος.

Ο εγγέφαλος του αυτοκινήτου μένει άθικτος (ακόμα και να πάθει πρόβλημα στο υγραέριο σε βενζίνη διυλεύει κανονικά!)
[Σε κάποια συστήματα που προγραμματίζουν τον εγγέφαλο του αυτοκινήτου μετά το διαγνωστικό της μαμάς βγάζει βλάβη που είναι απόλυτα λογικό(αλλά άντε να βρείς το πρόβλημα που γίνεσαι μπαλάκι συνεργείων) Άσε που όταν αποφασίσεις, σε τέτοιες κατασκευές να τις βγάλεις , σου ξαναβάζουν αντίγραφο του μαμά προγράμματος και όχι το ίδιο κάτι που είναι έτσι και αλιώς αδύνατο, με συνέπεια να μήν μπορεί να γίνει διάγνωση σωστή στην μαμά


Το Zavoli ΔΕΝ έρχεται προ-ρυθμισμένο από το εργοστάσιο όπως λες. Διάβασε το manual του εγκεφάλου σου για να μάθεις. επίσης κανένα κιτ δεν λύνει προβλήματα καλής εγκατάστασης που λες. Ας είμαστε προσεκτικοί σε ότι γράφουμε και να μην κάνουμε το φόρουμ διαφήμιση του κάθε εγκαταστάτη. Το φαινόμενο έχει ενταθεί πολύ τις τελευταίες μέρες... : :evil: :evil:

Re: zavoli 6ης γενιάς σε toyota lc 3400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ, 2011 17:20
από strofimios
Αυτο με το zavoli 6ης γενιας το ακουω συχνα.Αεριου ψεκασμου δεν ειναι το συστημα;Εαν ναι τοτε τι εχει διαφορετικο απο τα αλλα που το κανει 6ης γενιας;

Re: zavoli 6ης γενιάς σε toyota lc 3400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ, 2011 10:39
από pro
Καταρχήν εγω απλά να βοηθήσω θέλω , διότι με τόσα προβλήματα που έχουν κάποιοι βγαίνει το συμπέρασμα ότι το υγραέριο είναι προβληματικό . Τώρα αν αυτό αποτελεί διαφήμιση για τον εγκαταστάτη μου νομίζω ότι είναι θεμιτό μετά από μία καλή δουλειά!

Είναι προσβλητικό να λες σε κάποιον ότι τον φλόμωσαν! Δεν ξέρω το επιπεδό σου , είναι τέτοιο ώστε να μην έχεις κρίση και να σε φλομώνουν;
Μπορείς να το λες έτσι για κάποιον που δεν γνωρίζεις; Με τον τρόπο που βγάζεις τα συμπεράσματα πως να σε εμπιστευτούμε για αυτά που λές!
Δεν λέω ότι λες ψέματα ή αλήθεια (δεν μπορώ να το γνωρίζω) αλλά η μεθοδολογία σου είναι λίγο ....
Καταρχήν δεν είπα προρυθμισμένο, είπα αυτορυθμίζεται από τα δεδομένα του αυτοκινήτου!
Το πρόγραμμα μπαίνει εδώ στην Ελλάδα και είναι έτοιμο από Ιταλία για κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά. ΟΙ τελικές ρυθμίσεις (5%) ανάλογα με τα δεδομένα του αυτοκινήτου γίνονται στην Ελλάδα.
Ο αυτοματισμός είναι στον τρόπο που το προγραμματίζεις μέσα από έτοιμες φόρμες που δεν έχουν σχέση με άλλες γενιές παλαιότερες. Έχει γίνει τόσο απλό που και ο ποιο άσχετος το ρυθμίζει.
Τώρα για την γενιά εδώ υπάρχει πρόβλημα! Κάποιοι λένε ότι έχουν 5ης γενιάς και οι άλλοι γελάνε ! με το δίκιο τους γιατί το ότι είναι 5ης το βαπτίσανε μόνοι τους. Με αυτή την νοοτροπία σίγουρα δεν υπάρχει ούτε 1ης ούτε 100ης γενιάς. Αλήθεια πως ορίζεται η γενιά;
Aν μου δώσεις έναν ορισμό από μηχανολογικό βιβλίο ανεξάρτητο κάποιας εταιρίας τότε εντάξει. Θα ανακαλύψεις ότι τις γενιές τις βαφτίζει η κάθε εταιρία μόνη της και κάποιοι δημοσιογράφοι τις παπαγαλίζουν. Σε μία χώρα τις λανσάρουν ως γενιά σε κάποια άλλη ως ότι θέλουν , ανάλογα πως μπορούν να πείσουν. Αυτό δεν σημαίνει ότι το προιόν δεν είναι νέο ή ότι δεν είναι καλό!
Τώρα για το θέμα αυτών που προγραμματίζουν τον εγκέφαλο (ναι υπάρχουν , μπορεί όχι του δικού σου αλλά υπάρχουν )του αυτοκινήτου να ξέρεις ότι ακόμα και αν βγάλεις το υγραέριο ο εγκέφαλος θα βγάζει πάλι βλάβες και αυτό θα κάνει μπαλάκι τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου μεταξύ μαμάς και εγκαταστάτη.
Επίσης ο χειροκίνητος προγραμματισμός σε κάνει δέσμιο του εγκαταστάτη και των ορεξεών του.
Εδώ μηλάω εκ πείρας και όχι αερολογίες όταν με ένα audi quarto το πήγαμε σε μάνατζερ αγωνιστικών αυτοκινήτων (δήθεν ο καλύτερος) και το προγραμμάτισε ο <ΑΝΔ@@@@@> και αυτός δήθεν ο καλύτερος και μετά καταστρέψαμε ένα αυτοκίνητο μαζί με τον εγκεφαλό του που έβγαζε συνέχεια βλάβες και δεν γινόταν ποτέ απολύτος μαμά! (ζημιά τεράστια)
Τώρα καταλαβαίνεις πως δεν μηλάμε για γενιές αλλά για μοντέλα νέα των εταιριών και εγώ είμαι σίγουρος με τον κωδικό του προιόντος που συμβαδίζει με αυτόν της απόδειξης και αυτόν που δίνει η Ιταλική εταιρία!
Τέλος όποιος φίλος θέλει μπορεί να έρθει να δει το αυτοκίνητο αν αυτό τον βοηθάει χωρίς αυτό να αποτελεί εγγύηση
Τελικά υπάρχουν δυο κατηγορίες ανθρώπων : αυτοί που προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι από τους άλλους με συνεχή δουλειά και αυτοί που δεν μπορούν με την αξία τους και προσπαθούν να γίνουν καλύτεροι από τους άλλους προσπαθώντας να τους μειώσουν !
Φιλικά!

Re: zavoli 6ης γενιάς σε toyota lc 3400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ, 2011 11:14
από pro
αυτορυθμίζεται (όχι προρυθμισμένος) απο τα δεδομένα του αυτοκινήτου (να μια διαφορά απο το προηγούμενο)
anikologr έγραψε:
pro έγραψε:Αυτοκίνητο: Τοyota lc 3400cc 2002
Gas: Zavoli 6ης γενιάς
Εγγαταστάτης: auto moda στην Ελευσίνα (συνεργάτης θεοδώρου)
Κόστος: 1600 από 1950 (καλοκαιρινή προσφορά)
Φιάλη: 100l (στο πορτπαγκάζ)

Το αποτέλεσμα άψογο και δεν καταλαβαίνεις καμία διαφορά απο την βενζίνη, ούτε στον ήχο του κινητήρα ούτε στις θερμοκρασίες ούτε στις αλλαγές καυσίμου ούτε πουθενά!

Έχει δικότου εγγέφαλο αυτορυθμιζόμενο και πρόγραμμα ειδικό για κάθε αυτοκίνητο. Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη και λύνει προβλήματα μη καλλής εγγατάστασης άλλων συστημάτων.

Όλα αυτά με την πρώτη προσπάθεια και χωρίς ταλαιπωρία λόγω του αυτοματοποιημένου συστήματος.

Ο εγγέφαλος του αυτοκινήτου μένει άθικτος (ακόμα και να πάθει πρόβλημα στο υγραέριο σε βενζίνη διυλεύει κανονικά!)
[Σε κάποια συστήματα που προγραμματίζουν τον εγγέφαλο του αυτοκινήτου μετά το διαγνωστικό της μαμάς βγάζει βλάβη που είναι απόλυτα λογικό(αλλά άντε να βρείς το πρόβλημα που γίνεσαι μπαλάκι συνεργείων) Άσε που όταν αποφασίσεις, σε τέτοιες κατασκευές να τις βγάλεις , σου ξαναβάζουν αντίγραφο του μαμά προγράμματος και όχι το ίδιο κάτι που είναι έτσι και αλιώς αδύνατο, με συνέπεια να μήν μπορεί να γίνει διάγνωση σωστή στην μαμά


Το Zavoli ΔΕΝ έρχεται προ-ρυθμισμένο από το εργοστάσιο όπως λες. Διάβασε το manual του εγκεφάλου σου για να μάθεις. επίσης κανένα κιτ δεν λύνει προβλήματα καλής εγκατάστασης που λες. Ας είμαστε προσεκτικοί σε ότι γράφουμε και να μην κάνουμε το φόρουμ διαφήμιση του κάθε εγκαταστάτη. Το φαινόμενο έχει ενταθεί πολύ τις τελευταίες μέρες... : :evil: :evil:

Διαβασε προσεκτικά τι γράφω : αυτορυθμίζεται

Re: zavoli 6ης γενιάς σε toyota lc 3400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ, 2011 11:22
από pro
strofimios έγραψε:Αυτο με το zavoli 6ης γενιας το ακουω συχνα.Αεριου ψεκασμου δεν ειναι το συστημα;Εαν ναι τοτε τι εχει διαφορετικο απο τα αλλα που το κανει 6ης γενιας;

ψεκάζει βενζίνη σε κατάλληλες στιγμές, νέα μπέκ με λίστα για κάθε αυτοκίνητο ώστε να μην έχουμε ταλαιπωρία απο δοκιμές, νέο εγγέφαλο και ειδικό πρόγραμμα για κάθε αυτοκίνητο, υποστιρίζει πολλά άλογα και κυβικά .....(αυτά ξέρω εγώ, άν έχει άλλα δεν γνωρίζω...)
το βασικότερο είναι ιταλικό και έχει μεγάλο δύκτιο σέρβις στην ελλάδα αλλά και έξω!
(δεν εξαρτάσε απο το αν ο εγκαταστάτης σου θα είναι για μπάνιο ή ....)

και ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!!

Re: zavoli 6ης γενιάς σε toyota lc 3400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ, 2011 11:46
από strofimios
Αφου λες οτι καθε εταιρεια βαφτιζει το συστημα της οτι γενιας θελει (πραγμα που ειναι αληθεια) τοτε γιατι αναφερεις οτι ειναι 6ης γενιας;
Καλυτερο ειναι να μας πεις εαν ειναι αεριου ή υγρου ψεκασμου για να βγαλουμε ακρη.Επισης το οτι ψεκαζει βενζινη καποιες στιγμες δεν εχει να κανει με τη "γενια".Το lpg σε τι μορφη το ψεκαζει,αερια ή υγρη;Δεν ειμαστε εδω για την λεμε ο ενας στον αλλο αλλα για να μης κοροιδευουν οι εγκαταστατες και οι πρατηριουχοι.Οταν εψαχνα τι θα βαλω στο δικο μου αμαξι με ειχαν φλομωσει και εμενα οι διαφοροι εκει εξω.Ευτυχως με τη βοθεια του forum βρηκα αυτο που ηθελα.
Οπως και να εχει παντως,καλωσηρθες και πολλα και απροβληματιστα χλμ να εχεις!!

Re: zavoli 6ης γενιάς σε toyota lc 3400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ, 2011 11:53
από dim63
ΓΕΝΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.Ελληνικη πατεντα για εντυπωσιασμο

Αυτο εχει γραφτει εδω μεσα ΠΟΛΛΕΣ φορες.

τα 1,2,3,..... υπαρχουν και ειναι η συμβατοτητα του συστηματος με τα αναλογα EUR (οχι €)νορμες καυσαεριων των κινητηρων.

καλο καλοκαιρι

και μην αναλωνεστε ΤΖΑΜΠΑ

Re: zavoli 6ης γενιάς σε toyota lc 3400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ, 2011 13:38
από anikologr
pro έγραψε:αυτορυθμίζεται (όχι προρυθμισμένος) απο τα δεδομένα του αυτοκινήτου (να μια διαφορά απο το προηγούμενο)
anikologr έγραψε:
pro έγραψε:Αυτοκίνητο: Τοyota lc 3400cc 2002
Gas: Zavoli 6ης γενιάς
Εγγαταστάτης: auto moda στην Ελευσίνα (συνεργάτης θεοδώρου)
Κόστος: 1600 από 1950 (καλοκαιρινή προσφορά)
Φιάλη: 100l (στο πορτπαγκάζ)

Το αποτέλεσμα άψογο και δεν καταλαβαίνεις καμία διαφορά απο την βενζίνη, ούτε στον ήχο του κινητήρα ούτε στις θερμοκρασίες ούτε στις αλλαγές καυσίμου ούτε πουθενά!

Έχει δικότου εγγέφαλο αυτορυθμιζόμενο και πρόγραμμα ειδικό για κάθε αυτοκίνητο. Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη και λύνει προβλήματα μη καλλής εγγατάστασης άλλων συστημάτων.

Όλα αυτά με την πρώτη προσπάθεια και χωρίς ταλαιπωρία λόγω του αυτοματοποιημένου συστήματος.

Ο εγγέφαλος του αυτοκινήτου μένει άθικτος (ακόμα και να πάθει πρόβλημα στο υγραέριο σε βενζίνη διυλεύει κανονικά!)
[Σε κάποια συστήματα που προγραμματίζουν τον εγγέφαλο του αυτοκινήτου μετά το διαγνωστικό της μαμάς βγάζει βλάβη που είναι απόλυτα λογικό(αλλά άντε να βρείς το πρόβλημα που γίνεσαι μπαλάκι συνεργείων) Άσε που όταν αποφασίσεις, σε τέτοιες κατασκευές να τις βγάλεις , σου ξαναβάζουν αντίγραφο του μαμά προγράμματος και όχι το ίδιο κάτι που είναι έτσι και αλιώς αδύνατο, με συνέπεια να μήν μπορεί να γίνει διάγνωση σωστή στην μαμά


Το Zavoli ΔΕΝ έρχεται προ-ρυθμισμένο από το εργοστάσιο όπως λες. Διάβασε το manual του εγκεφάλου σου για να μάθεις. επίσης κανένα κιτ δεν λύνει προβλήματα καλής εγκατάστασης που λες. Ας είμαστε προσεκτικοί σε ότι γράφουμε και να μην κάνουμε το φόρουμ διαφήμιση του κάθε εγκαταστάτη. Το φαινόμενο έχει ενταθεί πολύ τις τελευταίες μέρες... : :evil: :evil:

Διαβασε προσεκτικά τι γράφω : αυτορυθμίζεται



Φίλε μου ξέρω καλά ελληνικά 8-) . Όταν λες πρόγραμμα ειδικό για κάθε αυτοκίνητο το 99% των ανθρώπων καταλαβαίνει ότι εννοείς προ ρυθμισμένο εγκέφαλο, αλλιώς ΟΛΑ τα κιτ το ίδιο πράγμα κάνουν :D . Τεσπά δεν συνεχίζω γιατί από όσα διαβάζω να λες δεν έχεις καμία διάθεση να μάθεις και είσαι εριστικός απέναντι σε άτομα που καλοπροαίρετα σχολίασαν τα λεγόμενά σου που σε γενικές γραμμές είναι τουλάχιστον ανακριβή και δείχνουν άνθρωπο άσχετο με την υγραεριοκίνηση.