pro έγραψε:Επίσης ο χειροκίνητος προγραμματισμός σε κάνει δέσμιο του εγκαταστάτη και των ορεξεών του.
Εδώ μηλάω εκ πείρας και όχι αερολογίες όταν με ένα audi quarto το πήγαμε σε μάνατζερ αγωνιστικών αυτοκινήτων (δήθεν ο καλύτερος) και το προγραμμάτισε ο <ΑΝΔ@@@@@> και αυτός δήθεν ο καλύτερος και μετά καταστρέψαμε ένα αυτοκίνητο μαζί με τον εγκεφαλό του που έβγαζε συνέχεια βλάβες και δεν γινόταν ποτέ απολύτος μαμά! (ζημιά τεράστια)
Τώρα καταλαβαίνεις πως δεν μηλάμε για γενιές αλλά για μοντέλα νέα των εταιριών και εγώ είμαι σίγουρος με τον κωδικό του προιόντος που συμβαδίζει με αυτόν της απόδειξης και αυτόν που δίνει η Ιταλική εταιρία!
Στην υγραεριοκίνηση καμία εγκατάσταση δεν αλλάζει ή μεταβάλει το πρόγραμμα της εργαστασιακής ECU. Στις περισσότερες περιπτώσεις αντιγραφεται το πρόγραμμα της εργοστασιακής ECU σε αυτή του υγραερίου και προσαρμόζεται να δουλεύει με αέριο. Μην μπερδεύεσαι με το tunning για παραπάμω απόδοση κλπ. είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα. Αλοίμονο αν σε κάθε εγκατάσταση αλλάζανε την μαμά χαρτογράφηση........
Ερώτηση: Πόση κατανάλωση βενζίνης λ/100 χλμ έχεις κανονικά και με το υγραέριο; Επίσης τι κατανάλωση υγραερίου έχεις τώρα;