LPGas έγραψε:Σχεδόν αδύνατον να στο ρυθμισουν. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν δεν εχει επαναπρογραμματιστει ο εγκέφαλος της Subaru εχει πολυ αυστηρή μετάβαση απο open σε close loop με αποτέλεσμα να κανει αυτα τα κενά στο υγραέριο. Μπορει να βελτιωθεί με προσεκτική ρύθμιση αλλα τέλειο δεν θα γίνει ποτε. Πρεπει να γίνει mapping στον εγκέφαλο. Εχω προσωπικά το ίδιο αυτοκίνητο με πάνω απο 80.000 με γκάζι.
LPGas έγραψε:Είχε προγραμμα το συγκεκριμένο forester αν θυμάμαι καλα. Ποσα άλογα ηταν θυμάσαι;
balander έγραψε:LPGas έγραψε:Σχεδόν αδύνατον να στο ρυθμισουν. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν δεν εχει επαναπρογραμματιστει ο εγκέφαλος της Subaru εχει πολυ αυστηρή μετάβαση απο open σε close loop με αποτέλεσμα να κανει αυτα τα κενά στο υγραέριο. Μπορει να βελτιωθεί με προσεκτική ρύθμιση αλλα τέλειο δεν θα γίνει ποτε. Πρεπει να γίνει mapping στον εγκέφαλο. Εχω προσωπικά το ίδιο αυτοκίνητο με πάνω απο 80.000 με γκάζι.
Δηλαδή να μην το προσπαθησω να το διορθωσω; Ποιος μπορει να το κανει σωστη ρυθμιση; Ξερεις κανεναν; Γιατι απο οτι φαινεται εκει που το παω δεν εχουν ιδεα...
Qgas έγραψε:balander έγραψε:LPGas έγραψε:Σχεδόν αδύνατον να στο ρυθμισουν. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν δεν εχει επαναπρογραμματιστει ο εγκέφαλος της Subaru εχει πολυ αυστηρή μετάβαση απο open σε close loop με αποτέλεσμα να κανει αυτα τα κενά στο υγραέριο. Μπορει να βελτιωθεί με προσεκτική ρύθμιση αλλα τέλειο δεν θα γίνει ποτε. Πρεπει να γίνει mapping στον εγκέφαλο. Εχω προσωπικά το ίδιο αυτοκίνητο με πάνω απο 80.000 με γκάζι.
Δηλαδή να μην το προσπαθησω να το διορθωσω; Ποιος μπορει να το κανει σωστη ρυθμιση; Ξερεις κανεναν; Γιατι απο οτι φαινεται εκει που το παω δεν εχουν ιδεα...
Να πας στο ΧΡΗΣΤΟ ( lpgas ) εκτος απο το οτι εινσι στο χώρο του υγραεριου ειναι και συνεργειο Subaru .. αν δε μπορει αυτός δεν μπορει κανείς
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
|
|