Σελίδα 5 από 9

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Ιουν, 2011 01:33
από valsam
Μην γραφετε οτι να΄ναι ρε παιδια!
Και στις 2 περιπτωσεις του τεστ,δηλ χωρις flashlube και με οι βαλβιδες ξεκινανε με ρυθμιση 25/25 οι εισαγωγης και 30/30 οι εξαγωγης και μετα απο 10.000χλμ δειχνει ποση φθορα εχει με και χωρις το λαδι,απλα ειναι τα πραγματα!
Το τεστ το εκανε η Ολλανδικη AG AUTOGAS
SYSTEMS που οπως αναφερει εκανε απο μονη της ανεξαρτητο τεστ και το βλεπω χλωμο να εχει σχεση με την flashlube που ειναι Αυστραλιανη εταιρια!
http://www.ochranamotoru.cz/en/stahni/f ... id-kit.pdf
Αντε να δω τους δικους μας τσομπανιδες να κανουν κανα τεστ!
Αλλα μαλλον ειναι πιο ευκολο να φτιαξουμε ενα βιντεακι στο youtube και να κραζουμε τις λαδιερες παρα να κανουμε ενα μακροχρονο τεστ για να αποδειξουμε τους ισχυρισμους μας!

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Ιουν, 2011 21:17
από ermis1964
valsam έγραψε:Μην γραφετε οτι να΄ναι ρε παιδια!
Και στις 2 περιπτωσεις του τεστ,δηλ χωρις flashlube και με οι βαλβιδες ξεκινανε με ρυθμιση 25/25 οι εισαγωγης και 30/30 οι εξαγωγης και μετα απο 10.000χλμ δειχνει ποση φθορα εχει με και χωρις το λαδι,απλα ειναι τα πραγματα!
Το τεστ το εκανε η Ολλανδικη AG AUTOGAS
SYSTEMS που οπως αναφερει εκανε απο μονη της ανεξαρτητο τεστ και το βλεπω χλωμο να εχει σχεση με την flashlube που ειναι Αυστραλιανη εταιρια!
http://www.ochranamotoru.cz/en/stahni/f ... id-kit.pdf
Αντε να δω τους δικους μας τσομπανιδες να κανουν κανα τεστ!
Αλλα μαλλον ειναι πιο ευκολο να φτιαξουμε ενα βιντεακι στο youtube και να κραζουμε τις λαδιερες παρα να κανουμε ενα μακροχρονο τεστ για να αποδειξουμε τους ισχυρισμους μας!

Αναφέρω συγκεριμένα ερωτήματα και απάντήσεις δέν λαμβάνω.Τό ότι μετά από 10.000χλμ μεταβάλλετε το άνοιγμα τής βάλβίδας δείχνει φθορά?Δηλαδή τό καύσιμο διαβρώνει τό "κοτσάνι" τής βαλβίδος ή τό "αμύγδαλο"τού εκκεντροφόρου?Ομοιόμορφη φθορά,αλλά ανομοιόμορφη προστασία πώς γίνεται?Τώρα "τσομπάνηδες" υπάρχουν παντού δέν έχει ή χώρα μας τήν αποκλειστικότητα.
Αυτό που βλέπω είναι ότι υπάρχει καί αναπτύσσετε μιά ολοκληρη βιομηχανία "ειδικών" προιόντων υγραερίου (Λάδια,μπουζί,προστατευτικά βαλβίδων) καί πρέπει νά πειστούν οί καταναλωτές νά αγοράσουν.

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Ιουν, 2011 22:39
από DaKancho
Το διάκενο που μεταβάλλεται (αφύσικα) οφείλεται στο οτι η βαλβίδα εισχωρεί σταδιακά μέσα στην έδρα της αφού πρώτα την έχει διαβρώσει λόγω υπερθέρμανσης και μικροσυγκολλήσεων που συμβαίνουν μεταξύ των μεταλλικών επιφανειών που έρχονται σε επαφή (και μετά αποχωρίζονται για να ξαναέρθουν σε επαφή κ.ο.κ.) στο σημείο εκείνο.


Εικόνα


Ο εκκεντροφόρος και οτιδήποτε άλλο που βρίσκεται έξω από τον κύλινδρο δεν επηρεάζεται, όλο το φαινόμενο συμβαίνει μέσα στον κύλινδρο και στην αρχή του αυλού εξαγωγής, στη βαλβίδα και στην έδρα της βαλβίδας.


nastino123 έγραψε:
και εγώ έχω ένα nissan x trail αλλα όπου και να πήγα μου είπανε ότι ήρθε οδηγία από ευρώπη ότι δεν μπαίνει.και ο λόγος ότι έχει ευπαθή μέταλλα και κοντά στις 40.000 χιλιόμετρα θα τινάξει καπάκι βαλβίδες έδρες......και αν μου βάλουν λαδιέρα ακόμα είτε με υποπίεση είτε με τον εγκέφαλο που στοιχίζει κάνα 200ari παραπάνω πάλι δεν μπορούν να μου εγγυηθούν για το αυτοκίνητο!




Η παραπάνω περίπτωση είναι παρόμοια (έγινε μετατροπή των Greeklish) και βρίσκεται εδώ:

viewtopic.php?f=10&t=107&start=30

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Ιουν, 2011 21:14
από ermis1964
Πολύ σωστά συμφορουμίτη DaKancho.Η φθορά πού υφίστανται οί βαλβίδες καί ιδιαίτερα οι εξαγωγής είναι τεράστιες όπως δείχνει ή αναφερόμενη έρευνα.Παρ'ολη τήν χρήση προσθέτων,ή φθορά των βαλβίδων εξαγωγής εξακολουθεί.Κάτι δέν πάει καλά καί τά πρόσθετα δέν είναι ή λύση.Δέν υπάρχει σωστό αβάνς?Δέν υπάρχει σωστό καύσιμο μίγμα?Δέν ψεκάζουν σωστά τά μπέκ?Μιά σοβαρή εταιρεία κατασκευής συστημάτων υγραερίου θά έδινε εγγύηση γιά τόν κινητήρα,χωρίς τερτίπια,ασφαλιστικά συμβόλαια,υποχρεωτικά ετήσια "σέρβις" καί διάφορα άλλα ¨παπατζίδικα" κόλπα.

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Ιουν, 2011 22:46
από DaKancho
Εάν ο κινητήρας ήταν εξαρχής σχεδιασμένος για υγραέριο, τότε θα είχε πιο σκληρά μέταλλα στις έδρες των βαλβίδων και στις βαλβίδες, και θα είχε άλλο χάρτη προπορείας ανάφλεξης.

Μερικά αυτοκίνητα τυχαίνει να έχουν πιο σκληρά μέταλλα από κατασκευής, έχουν ας πούμε overengineered προδιαγραφές, κάτι που δύσκολα θα κάνουν οι γιαπωνέζοι, τα δικά τους μέταλλα είναι τόσο σκληρά όσο είναι απολύτως απαραίτητο για χρήση βενζίνης μόνο.

Τεχνικά, μπορούμε να τοποθετήσουμε εκ των υστέρων σκληρές έδρες βαλβίδων στην κεφαλή, αλλά αυτό έχει κόστος.


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα



Τα διάφορα λιπαντικά που κυκλοφορούν προφανώς δεν μπορούν να αλλάξουν τη σκληρότητα των μετάλλων, κυρίως στοχεύουν στην αποφυγή των μικροσυγκολλήσεων στο σημείο επαφής, ώστε να μειωθεί η αρχική διάβρωση των επιφανειών.

Καμία σοβαρή εταιρία συστημάτων υγραερίου δεν θα μπορούσε να δώσει εγγύηση για απολύτως τίποτε που δεν κατασκευάζει η ίδια, αλλά η πίεση της αγοράς αναγκάζει διάφορες εταιρίες να εγγυώνται για πράγματα (και για χρονικά διαστήματα) που δεν εγγυώνται καν οι ίδιοι οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων (με όση λογική μπορεί να έχει αυτό).

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιουν, 2011 00:19
από astragjtg
DaKancho έγραψε:Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα



Ετσι γινονται οι δουλειες !!! Αν βρεις και ενισχυμένες βαλβιδες τοτε δεν σε νοιάζει τιποτα...

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιουν, 2011 01:39
από valsam
http://realstreetperformance.com/store/ ... -1600.html
Με 140 ευρωπουλα + 35 μεταφορικα βρηκα για 2ης γενιας βαλβιδες που ειναι σχεδιασμενες για αυτοκινητα τουμπανο με νιτρο και πολλα HP,το θεμα ειναι ποσο θα ζητησουν για να τις περασουν οι εδω μαστοροι!
Μολις μιλησα με τον Αμερικανο και μου ειπε οτι εχει και για τις 3 γενιες CRV και οτι ειναι πολυ πιο γερες απο τις μαμα και κανουν για την δουλεια που τις θελουμε αλλα αν θελεις οτι πιο γερο υπαρχει ειναι οι race stock δηλ. οι αγωνιστικες και βγαινουν στα 360$ δηλ 250 ευρω αλλα αν βαλουμε ομαδικη παραγγελια μπορει να κανει πολυ καλυτερη τιμη!

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιουν, 2011 18:16
από odys2008
Πρέπει να βρεις και έδρες βαλβίδων (valve seats) αντίστοιχες ;)

πχ αν σε περίπτωση χαλάσουν οι δικιές μου έχω βρει αυτές που είναι για lpg:
http://seekpart24.com/ae/exhaust-valve- ... 3&at=12921

αλλά θα πρέπει να βρω και valve seats
[edit:]
μπερδεύτηκα τώρα. Μήπως πάνε πακέτο? γιατι βλέπω λέει Supplementary Article/Supplementary Info 2: Stellite covered valve seat

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιουν, 2011 18:26
από crv
δε νομιζω οτι αξιζει τον κοπο να μπεις σε τετοια διαδικασια !!!!!!!!! εγω η θα το κανω οπως ειναι η οχι !!!!!! γιατι για να κανεις ολα αυτα τα θεμετα με αλλες βαλβιδες κτλπλ θα παει ο κουκος αηδονι !!!!!!

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιουν, 2011 18:42
από odys2008
Κοίτα δεν είπα να τις αλλάξεις προληπτικά. Στην περίπτωση που τα τινάξουν όμως βάζεις σωστές βαλβίδες και έδρες βαλβίδων για να γίνει το μοτερ αλεξίσφαιρο. Δεν έχει νόημα να τις ξαναλλάξεις με ίδιες που θα τις πάρεις πάλι στο χέρι μετά από κάποια χιλιόμετρα