crv έγραψε:θα τρελαθω [θα πηδηχτω απο το παραθυρο] ο καθε εγκαταστατης τις π@π@ριες του !!!! 4ης η 5ης γενειας ??? με αυτα που εχω διαβασει εδω το 5ης γενειας φενεται πιο συχρονο το ζητημα ειναι ταιριαζει στο crv 2005 ??
Επειδη εχω και'γω CRV ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ(1998) και απο περυση το ψαχνω για αεριο φιλε ακρη δεν εβγαλα!
Πηγα σε ολους στην Θεσ/νικη και ο καθενας τα δικα του,4ης-5ης-6ης εχω ακουσει για ολες της γενιες,υγρου ψεκασμου,αεριου με ψεκασμο βενζινης για μερικα μιλισεκοντ για ψυκτικους λογους,brc μου προτεινε ο αλλος και η brc εχει το αυτοκινητο μου σε αυτα που δεν προτεινετε,λαδιερες,ξυδιερες,το μονο σιγουρο ειναι οτι ο καθενας προτεινει την μαρκα που δουλευει και παρουσιαζει το συστημα του σαν το καλυτερο,χοργια που ολοι το παιζουν αποκλειστικοι αντιπροσωποι ΚΑΙ εκπαιδευτες αλλων που περνουν συστηματα,καλα ξεχνα το για εγγυηση της μηχανης, εδω κανεις δεν διανοητε τετοιο πραγμα,απ'οτι καταλαβα με αυτα που εχω ακουσει βαζεις αεριο και κανεις μετα τον σταυρο σου!
Ενας πιστευω μου ειπε την μιση (την μιση, γιατι κακα τα ψεματα Ελληνες ειμαστε και δεν διακρινομαστε για την ειλικρινια μας!) αληθεια που μου ειπε οτι σε ολα τα αυτοκινητα που γινονται αεριο οι βαλβιδες και τα εδρανα εχουν τουλαχιστον 10-20% μεγαλυτερη φθορα οτι και να βαλεις!
Εγω παντως περιμενω τον π@π@ρα τον πρωθυπουργο να μας πει αν θα βαλει φορο στο υγραεριο και αν οχι θα την κανω την μετατροπη γιατι τα 13 λιτρα τα 100χλμ δεν παιζονται αλλο,βρηκα και ενα κεφαλαρι για καβαντζα με 250 ευρω και οτι γινει,γιατι να το πουλησω δεν μπορω(ουτε 3000 δεν πιανει τζιτζι και ατρακαριστο) να το κυκλοφορησω δεν μπορω, δεν γ@μιετε!