Φίλε vlasam τα 4 crv που έβγαλαν πρόβλημα ήταν γιατί δεν είχαν λαδιέρα? Αυτό είπε το συνεργείο? Ξέρουμε τι συστήματα είχαν αυτά τα αυτοκίνητα? Ξέρουμε για την εγκατάσταση ότι έγινε σωστά? Και εννοώντας σωστά δεν εννοώ να μπουν όλα τα εξαρτήματα πάνω. Ακόμα και το που τρυπήθηκε η πολλαπλή (τρυπήθηκε σε σωστά σημεία? Τα μπεκ ψέκαζαν σωστά πάνω στης βαλβίδες ή στο γάμο του καραγκιόζη? όλα αυτά παίζουν σημαντικό ρόλο για την υγεία και την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου με γκάζι. αν κάτι πήγε στραβά στην εγκατάσταση γιατί ο εγκαταστάτης δεν ήξερε ή δεν έδωσε την απαραίτητη σημασία λογικό είναι να βγάλουν βλάβη. Αλλά ούτε εγώ ούτε εσύ ήμασταν εκεί να ξέρουμε τι συνέβη.
Εγώ δεν λέω ότι το crv δεν έχει ευαίσθητες βαλβίδες. Το ήξερα και εγώ αυτό με τις βαλβίδες και ρώτησα πολλούς μηχανικούς και πήρα γνώμες. Και εγώ ρίσκο πήρα για το γκάζι και το icom όταν το έβαζα και ήμουν από πάνω του όταν το έβαζε για να βλέπω τι κάνει. Εκεί που θέλω να καταλήξω και να κλείσω την αντιπαράθεση είναι ότι το icom δουλεύει σε crv μια χαρά. Χωρίς λαδιέρα και όλα τα σχετικά.
Αν εσύ πιστεύεις ότι η λαδιέρα κάνει δουλειά και δεν είναι κοροϊδία βάλτην. Δεν μου πέφτει λόγος εμένα.
Ο φίλος “crv” ρώτησε για το ίδιο μοντέλο με το δικό μου και για το ίδιο σύστημα με το δικό μου, το icom δηλαδή και του απάντησα βασιζόμενος με το δικό μου αυτοκίνητο.