crv έγραψε:δε νομιζω οτι αξιζει τον κοπο να μπεις σε τετοια διαδικασια !!!!!!!!! εγω η θα το κανω οπως ειναι η οχι !!!!!! γιατι για να κανεις ολα αυτα τα θεμετα με αλλες βαλβιδες κτλπλ θα παει ο κουκος αηδονι !!!!!!
Γιατι ρε παιδια δεν αξιζει να μπει κανεις σε αυτον τον κοπο?
Εδω σε'αυτο το φορουμ κοιταμε ποιο συστημα ειναι το καλυτερο ποιο δεν θα δημιουργησει προβλημα κ.τ.λ.,και λεω εγω τωρα ειναι μεγαλο το κοστος αν δηλ. θελει καποιος να το κανει το αυτοκινητο του "αλεξισφαιρο" και να εχει το κεφαλι του ησηχο!
Το κοστος θα ανεβει αν παθουμε την ζημια και μετα θελουμε και τορναδορους και ρεκτιφιετζιδες!
Αυτες οι βαλβιδες που ειναι για χοντακια με 300-500 αλογα του τυπου the fast and the furious που καινε μεχρι και κυροζινη με περιπου 150 ευρω με τα μεταφορικα
http://www.nolimitmotorsport.com/prod/BC3021+ αντε και 150 στον μαστορα(διωρθωστε με αν βαζω λιγα!)δηλ.300 ευρω ειναι πολλα για να εχεις το κεφαλι σου υσηχο για πολλες χιλιαδες χ.λ.μ?
Εδω μεχρι πριν απο λιγο ολοι ζητουσαν για 4ης γενιας 1500 ευρω, τωρα που η τιμη ειναι στα 1200 αν βαλουμε και τα 300 ευρω των βαλβιδων παλι εκει βγαινουμε αλλα πιστευω εχουμε πλεον το κεφαλι μας ησηχο!
Δηλ. καλυτερα ειναι να βαλω τωρα με 2000 ενα icom 5ης γενιας που δεν μου εγγυαται κανεις οτι δεν θα παρω τις βαλβιδες (στην καλυτερη περιπτωση)στο χερι?