Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

CRV 2005 Auto - ποιό σύστημα;

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Παρ 10 Ιουν, 2011 21:27

Κατά την πλήρη εξαερίωση των σταγονιδίων αυτά απορροφούν θερμότητα από το περιβάλλον τους, άρα με τον υγρό ψεκασμό υγραερίου (ή με τη χρήση βενζίνης) μέρος της θερμότητας που υπάρχει στο σημείο ψεκασμού θα απορροφηθεί από τα σταγονίδια που ψεκάζονται.

Σχετικά με το θέμα αν μέσα στον κύλινδρο καίγονται σταγονίδια ή ατμοί (αέριο) βενζίνης, με τυπική θερμοκρασία πάνω από 500 βαθμούς κελσίου νομίζω οτι δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση, δεν θα ανακαλύψουμε τη χημεία σήμερα.

Όταν όμως ο κύλινδρος είναι κρύος (όταν πάμε να βάλουμε μπρος το αμάξι), τότε τα σταγονίδια παραμένουν σταγονίδια και δεν καίγονται ούτε εύκολα, ούτε αποδοτικά, γι αυτό και υπάρχουν τόσα συστήματα υποβοήθησης αυτής της καύσης όταν πρέπει να κάψουμε υγρό εκεί μέσα (τσοκ στο καρμπυρατέρ, διαφορετικοί χάρτες ανάφλεξης και ψεκασμού κτλ).

Τέλος, ο ψεκασμός είναι πολύ πιο αποδοτικός στο να δημιουργεί πολύ μικρά σταγονίδια σε σχέση με το καρμπυρτατέρ, άρα αν καταλαβαίνουμε τι κάνει το καρμπυρατέρ, τότε μπορούμε επίσης να καταλάβουμε τι κάνει ο ψεκασμός πιο εύκολα.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

Δημοσίευσηαπό crv » Παρ 10 Ιουν, 2011 21:48

DaKancho έγραψε:Κατά την πλήρη εξαερίωση των σταγονιδίων αυτά απορροφούν θερμότητα από το περιβάλλον τους, άρα με τον υγρό ψεκασμό υγραερίου (ή με τη χρήση βενζίνης) μέρος της θερμότητας που υπάρχει στο σημείο ψεκασμού θα απορροφηθεί από τα σταγονίδια που ψεκάζονται.

Σχετικά με το θέμα αν μέσα στον κύλινδρο καίγονται σταγονίδια ή ατμοί (αέριο) βενζίνης, με τυπική θερμοκρασία πάνω από 500 βαθμούς κελσίου νομίζω οτι δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση, δεν θα ανακαλύψουμε τη χημεία σήμερα.

Όταν όμως ο κύλινδρος είναι κρύος (όταν πάμε να βάλουμε μπρος το αμάξι), τότε τα σταγονίδια παραμένουν σταγονίδια και δεν καίγονται ούτε εύκολα, ούτε αποδοτικά, γι αυτό και υπάρχουν τόσα συστήματα υποβοήθησης αυτής της καύσης όταν πρέπει να κάψουμε υγρό εκεί μέσα (τσοκ στο καρμπυρατέρ, διαφορετικοί χάρτες ανάφλεξης και ψεκασμού κτλ).

Τέλος, ο ψεκασμός είναι πολύ πιο αποδοτικός στο να δημιουργεί πολύ μικρά σταγονίδια σε σχέση με το καρμπυρτατέρ, άρα αν καταλαβαίνουμε τι κάνει το καρμπυρατέρ, τότε μπορούμε επίσης να καταλάβουμε τι κάνει ο ψεκασμός πιο εύκολα.

κατα αρχην δεν υπαρχει εξαεριωση υπαρχει καυση και εκτωνοση των αεριων που εχουν διμιουργιθει απο την καυση σωστα ,,??
τωρα τι ενοεις οταν λες για αερια βενζινης δεν καταλαβενω , εγω ξερω για σταγονιδια βενζινης που διμουργουνται με τον ψεκασμο !!
δλδ οταν ειναι κρυο αλλαζει η βασικη αρχη της λειτουργιας καυσης του κηνιτιρα ?? το τσοκ που υπαρχει ακομα και στα αυτοκηνιτα με ψεκασμο και ειναι συνηθως αυτοματο υπαρχει γιατι οταν ο κηνιτιρας ειναι κρυος χρειαζεται περοσοτερο αερα για να καψει το μιγμα !! ο ψεκασμος διμιουργει μικρα σταγονιδια και αρα περισοτερες μικρες εκρηξεις [καυσεις] με αποτελεσμα να εκμεταλευομασται πληρως τα σταγονιδια βενζινης λογω πιο ολοκληρωμενης καυσης !!! και μια ερωτηση εισαι μηχανικος ?? με φιλικη διαθεση για διαλογο,,!!
crv
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Τρί 07 Ιουν, 2011 13:28

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Παρ 10 Ιουν, 2011 22:10

Και βέβαια δεν είμαι μηχανικός.

Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις σχετικά με την υγρή φάση μιας ουσίας (σταγονίδια) και την αέρια φάση της ίδιας ουσίας (ατμοί). Για να πάμε από την μια φάση στην άλλη το μόνο που χρειάζεται είναι θερμότητα και από αυτήν υπάρχει άφθονη και στην πολλαπλή εισαγωγής και στους κυλίνδρους (όταν ο κινητήρας είναι ζεστός).

Ο ψεκασμός (ή το καρμπυρατέρ, που εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε πολλά μηχανήματα) μετατρέπει το υγρό καύσιμο σε μικρά σταγονίδια όχι για να γίνουν πολλές εκρήξεις (πολύ θα ήθελα να μάθω ποιος σου το είπε αυτό), αλλά για να εξαρωθεί πλήρως (να γίνει ατμός) πιο γρήγορα μέσα στον κύλινδρο ή ακόμα και μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής.

Όλα αυτά συμβαίνουν ΠΡΙΝ την ανάφλεξη του καυσίμου (μέσω του σπινθήρα στο μπουζί).

Αντίθετα, όταν δεν καταφέρνουμε να εξαερώσουμε (να ατμοποιήσουμε) πλήρως το καύσιμο, τότε ο κινητήρας δεν λειτουργεί κανονικά, το υγρό (σε σταγονίδια) καύσιμο δεν καίγεται καθόλου εύκολα, και χρειάζεται πολύ περισσότερο καύσιμο για να αναφλεγεί, έτσι το τσοκ στα καρμπυρατέρ περιορίζει τον αέρα ώστε να αναγκάσουμε πολύ περισσότερη βενζίνη να μπει μέσα στον κύλινδρο. Όμοια, σε συνθήκες κρύου κινητήρα ο ψεκασμός ρίχνει πολύ περισσότερη βενζίνη και τροποποιεί και την προπορεία της ανάφλεξης, αφού η υγρή (σε σταγονίδια) βενζίνη καίγεται και πιο αργά.

Αν τώρα για κάποιο λόγο θέλαμε να φτιάξουμε έναν κινητήρα που να καίει μέσα στον κύλινδρο αποκλειστικά σταγονίδια καυσίμου, τότε αυτός θα κατανάλωνε πάρα πολύ βενζίνη ή οτιδήποτε άλλο καύσιμο σε υγρή μορφή. Γι αυτό σχεδιάσαμε τους κινητήρες ώστε να καίνε καύσιμα σε αέρια μορφή, ασχέτως αν αυτά τα καύσιμα διακινούνται σε υγρή μορφή για λόγους πρακτικότητας και κόστους.
Τελευταία επεξεργασία από DaKancho και Παρ 10 Ιουν, 2011 23:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

Δημοσίευσηαπό odys2008 » Παρ 10 Ιουν, 2011 22:17

Επίσης όταν τα μέταλα του κινητήρα είναι κρύα η εξαερωμένη βενζίνη υγροποιείται πάνω στα τοιχώματα του θαλάμου καύσης γι αυτό και χρειάζεται το τσόκ για να ρίξει παραπάνω βενζίνη ώστε να μείνει παραπάνω βενζίνη σε αέρια μορφή
odys2008
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Πέμ 07 Απρ, 2011 19:22

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

Δημοσίευσηαπό crv » Παρ 10 Ιουν, 2011 22:28

τεσπα ,, εγω λεω να βαλω υγρο ψεκασμο τι λετε ?? icom
crv
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Τρί 07 Ιουν, 2011 13:28

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Παρ 10 Ιουν, 2011 23:00

valsam έγραψε:Περνουσα σημερα για να παω στην Δελφων και βλεπω ενα μαγαζι με στιβες κουτια ΒRC,σταματω να ρωτησω και μου λεει ενας γυρω στα 35 οτι μονο ιταλικα και αγγλικα μιλαει και αφου μου εξηγει οτι ηρθε απο την ιταλια και οτι ειναι μηχανικος τις BRC εδω και 15 χρονια και γυρναει ολο τον κοσμο για να στησει μαγαζια,μιλησαμε για κανα μισαωρο και το παιδι αφου φυσικα γνωριζε οτι τα honda και γενικα ολα τα γιαπωνεζικα εχουν προβλημα μου πρωτεινε το sequent plug&drive με λαδιερα flashlube με τον εγκεφαλο που κανει 180 ευρω (οχι την απλη!)και ψεκασμο βενζινης σε ορισμενες στροφες και αν του κανω και τακτικο ελεγχο τις βαλβιδες δεν θα εχω κανενα μα κανενα προβλημα για πανω απο 100.000 χ.λ.μ ,μου ειπε χαρακτηριστικα οτι στην Πωλονια οπου εχουν στησει πολλα μαγαζια τα Γιαπωνεζικα για ψωμοτυρι αντε του λεω τωρα πες μου σε ποιον να το παω,εκει δεν μπορεσε να με βοηθησει αλλα οταν ΘΑ ΕΡΘΕΙ το αφεντικο (ο Ελληνας!) μπορει να μου προτεινει σε εναν απ'αυτους που δινει,οταν τον ρωτησα γιατι δεν δουλευει η BRC συστημστα 5ης γενιας μου ειπε οτι εχουν βγαλει εδω και χρονια και οτι σαφως και ειναι καλυτερα και πιο εξελιγμενα απο τα 4ης αλλα τα εγκατεληψαν λογο ορισμενων προβληματων που δεν μπορουν να λυσουν ακομη και σημερα οπως προβληματα στην αντλια λογο των αρνιτικων θερμοκρασιων (ετσι καταλαβα απ'τα σπαστα αγγλικα του!)
Μου φανηκε ειληκρινης το παιδι και μου φανηκε καλη η ιδεα του flashlube(με τον δικο του εγκεφαλο που δινει στα μπεκ!) αλλα και τον παραλληλο ψεκασμο βενζινης,μου ακουγετε πιο ασφαλη η διπλη λυπασνη,στον Θεωδορου που ειχα παει μου ειπε μονο για παραλληλο ψεκασμο βενζινης και δεν το σηζητουσε καν και για λαδιερα και στον Γεωργιαδη και στον AUTOSTRADA μου ειπαν μονο για λαδιερα(την απλη φυσικα!)και μου ελεγαν οτι δεν χρειαζετε παραλληλος ψεκασμος βενζινης λεγοντας μου κιολας χαρακτηριστικα οτι μονο αυξηση τις καταναλωσης θα εχω και οτι ο Θεωδορου προτεινει τον ψεκασμο βενζινης σε ορισμενα φορτια γιατι το συστημα που δουλευει δεν μπορει να ανταπεξελθει με αεριο γιαυτο το γυρναει σε βενζινη στα ζορια.



Δεν μπορώ να σου πω τι να βάλεις, αλλά αυτά που αναφέρει η παράθεση ίσως χρειάζεται να τα λάβεις σοβαρά υπόψη, ειδικά λόγω της πηγής από την οποία προέρχονται (έμπειρος τεχνικός από άλλη χώρα).
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

Δημοσίευσηαπό skorbillys » Σάβ 11 Ιουν, 2011 00:15

crv έγραψε:τεσπα ,, εγω λεω να βαλω υγρο ψεκασμο τι λετε ?? icom



φίλε δεν ξέρω, αυτή είναι μια απόφαση που θα πάρεις εσύ. εγώ σου λέω ότι το icom στο crv δουλεύει...και αυτά με τις λαδιέρες και τα σχετικά υπάρχουν πολλά βίντεο στο youtube που τα κράζουν και τα βγάζουν off με την μία.
_
Honda CR-V 2004 - Icom 5g από Σεπτέμβρη 2010 - Χωρίς λαδιέρες - 410.000 km μια χαρά
skorbillys
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Δευτ 07 Μαρ, 2011 20:32

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Σάβ 11 Ιουν, 2011 00:43

skorbillys έγραψε:
...και αυτά με τις λαδιέρες και τα σχετικά υπάρχουν πολλά βίντεο στο youtube που τα κράζουν και τα βγάζουν off με την μία.





Αυτό τώρα είναι τεκμηρίωση;
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

Δημοσίευσηαπό valsam » Σάβ 11 Ιουν, 2011 02:03

skorbillys έγραψε:
crv έγραψε:τεσπα ,, εγω λεω να βαλω υγρο ψεκασμο τι λετε ?? icom



φίλε δεν ξέρω, αυτή είναι μια απόφαση που θα πάρεις εσύ. εγώ σου λέω ότι το icom στο crv δουλεύει...και αυτά με τις λαδιέρες και τα σχετικά υπάρχουν πολλά βίντεο στο youtube που τα κράζουν και τα βγάζουν off με την μία.

Και ο τυπος που εκανε το παρακατω τεστ για 20.000 χλμ με και χωρις flashlube δηλ. π@π@ριες λεει?
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vl ... a_CR-V.pdf
Δεν ξερω αλλα εχω την ταση να μην πολυπιστευω αλλο πια τους Ελληναρες μηχανικους μετα απ΄τα τοσα που ακουσα απ'αυτους!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: CRV 2005 AYTO, ΠΟΙΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ??

Δημοσίευσηαπό crv » Σάβ 11 Ιουν, 2011 07:45

valsam έγραψε:
skorbillys έγραψε:
crv έγραψε:τεσπα ,, εγω λεω να βαλω υγρο ψεκασμο τι λετε ?? icom



φίλε δεν ξέρω, αυτή είναι μια απόφαση που θα πάρεις εσύ. εγώ σου λέω ότι το icom στο crv δουλεύει...και αυτά με τις λαδιέρες και τα σχετικά υπάρχουν πολλά βίντεο στο youtube που τα κράζουν και τα βγάζουν off με την μία.

Και ο τυπος που εκανε το παρακατω τεστ για 20.000 χλμ με και χωρις flashlube δηλ. π@π@ριες λεει?
http://www.vanmeenen.com/LPG-autogas-Vl ... a_CR-V.pdf
Δεν ξερω αλλα εχω την ταση να μην πολυπιστευω αλλο πια τους Ελληναρες μηχανικους μετα απ΄τα τοσα που ακουσα απ'αυτους!

αν θες εξηγησε μου τι λεει ?? γιατι δε γνωριζω αγγλικα , υποθετω κατι γιατις βαλβιδες του crv αλλα ακριβως τι λεει ??
crv
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Τρί 07 Ιουν, 2011 13:28

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Honda

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης