Το αυτοκίνητο έχει κάπου 130.000 χλμ και είναι πρακτικά εργοστασιακό πέρα από ένα πρόγραμμα που έχει με παράλληλο εγκέφαλο της hondata και καίει αποκλειστικά και μόνο 100άρα , διαφορετικά ανάβει τσεκ. Κατανάλωση μικτή έχει στα 10 λίτρα περίπου , στη πόλη κάνα 11-12 άρι . Πέφτει στα 8 ή παρακάτω με οικονομική οδήγηση στην εθνική (110-120χλμ/ώρα).
Δυναμομετρημένο είναι κάπου στα 213 άλογα ( 187 τροχό). Από τη μια δε θέλω να το δώσω για ένα κομμάτι ψωμί , από την άλλη θα επιδοτούμαι για τα χλμ που γράφω στο δρόμο για τη δουλειά , αποφάσισα να τα κάνω με τη hondάρα που γουστάρω τρελά. Υπολογίζω με συντηρητικούς υπολογισμούς περίπου 30.000χλμ το χρόνο.
Προφανώς έχω διαβάσει άπειρες σελίδες εδώ , σε ξένα φόρουμ και έχω ήδη περάσει από 5-6 εγκαταστάτες
Προς το παρόν έχω υπόψη 6 συστήματα : ( με τυχαία σειρά τα αναφέρω)
1) Vialle Liquid Si
2) ICOM JTG
3) AC STAG με μπεκ HANA
4) BIGAS
5) PRINS VSI + VALVE CARE
6) BRC plug+play
Τα πρώτα 2 επειδή είναι υγρού ψεκασμού. Το ICOM φαντάζει ιδανικό για το μοτέρ μου , αλλά με προβληματίζει η υπεραπλούστατη κατασκευή του , όσον αφορά τον εγκέφαλο και γενικότερα όσον αφορά το τρόπο λειτουργίας του.Πρακτικά απ όσο έχω διαβάσει περισσότερο θέμα των μπεκ και της ρύθμισής τους είναι η σωστή λειτουργία του συστήματος παρά οτιδήποτε άλλο.
ΤΟ Vialle Liquid Si φαίνεται πιο hi-tech ( ίσως είναι ιδέα μου) . Με περισσότερες δυνατότητες προγραμματισμού από τον εγκέφαλο του συστήματος , με αρνητικό ότι προς το παρόν είναι διαθέσιμο για κινητήρες μέχρι 187 άλογα. Βέβαια σύμφωνα με τον εγκαταστάτη αναμένεται αντλία για περισσότερα , συνεπώς θα ξεκινήσω με τη "μικρή " , με ψηλό φορτίο θα δουλεύω βενζίνες και μετά θα μπει η "μεγάλη" αντλία.
Από τη μια έτσι και αλλιώς για οικονομία το βάζω , συνεπώς ΔΕ με ενδιαφέρει πως θα πηγαίνει ψηλά με LPG , αφού δε θα το πηγαίνω τάπα με LPG , από την άλλη μου κάθεται κάπως το να μπω στη διαδικασία αλλαγής και ρύθμισης μετά από ένα χρονικό διάστημα , πέρα του ότι επειδή η αντλία θα είναι καινούρια παίζει να υπάρχουν τα όποια θέματα νεότητας
Το AC Stag και το Bigas είναι δυο παρόμοια συστήματα με δυνατότητα αυτολίπανσης με βενζίνη . Και τα 2 έχουν παρόμοια τελική τιμή και τα 2 τα βάζουν εγκαταστάτες που ασχολούνται με μοτέρ σαν το δικό μου. Το stag το 10sec garage και το bigas η geartech.
Βασικά τείνω προς τα εκεί γιατί θα γλιτώσω το εξής : Η κότα έκανε το αυγό ή το αυτό τη κότα . Και εξηγώ... Αν προκύψει πρόβλημα για οποιοδήποτε λόγο αποκλείεται ο εγκαταστάτης να το ρίξει στο αυτοκίνητο ή το αντίστροφο. Με ένα σμπάρο 2 τριγώνια δηλ. Ειδικά ο 10sec garage κατά κοινή ομολογία είναι από τους κορυφαίους μάστορες για Honda και ειδικά για type-r. Τα Κ20 τα γνωρίζει ΠΟΛΥ καλά.
Το BRC Plug + play επειδή ακούω γενικά καλό λόγια για αυτό το σύστημα. Έχει τοποθετηθεί σε μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων , συνεπώς αν είχε θέμα αξιοπιστίας θα ήταν ευρύτερα γνωστό . Οκ θα το αγόραζα επειδή το αγοράζουν όλοι , κάτι σαν το iphone... Δεν έχω πειστεί ότι είναι τόσο καλύτερο , έχω πειστεί από τον επαγγελματισμό των 2 εγκαταστατών BRC από τους οποίους έχω παραπλήσιες οικονομικές προσφορές (τουλάχιστον για το civic).
Τέλος το Prins vsi 2 + valve care ,γιατί δεν έχω αποκλείσει τη λαδιέρα εντελώς και αυτή φαίνεται ιδανική για μοτέρ σα το δικό μου. Επίσης έχω δει βιντεάκια στο youtube με ένα FN2 ( το νεότερο type-r) που κυκλοφορεί με αυτό το σύστημα από το 2010. Βέβαια δεν έχω ακούσει αν έχει θέματα αξιοπιστίας ( σιγά μην είχε ακουστεί θα μου πείτε ).
Βασικά δε γνωρίζω καθόλου αν το συγκεκριμένο μοτέρ ανήκει στα ευπαθή ή όχι . Το καλό ( ή κακό ) είναι ότι ΚΑΝΕΙΣ δε μου είπε " μη βάλεις σε αυτό το μοτέρ" . Όλοι εμφανίζονται θετικοί.