sdaoulas έγραψε:tsopirs έγραψε:Στέλιο είναι γνωστό πρόβλημα τον συστημάτων της icom όταν σβήνει ο κινητήρας μένει μια ποσότητα στα μπεκ τα οποία σιγά σιγά την χάνουν λόγω στεγανοποιησης με αποτέλεσμα στην επόμενη εκινηση μετά από πολύ ώρα το αμάξι να συμπεριφερεται σαν μπουκωμενο.. Η λύση είναι πριν σβήσει να το γυρνάς σε βενζίνη...
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk 2
Γιωργο μονο αυτη η λυση υπαρχει; Βαριεμαι να το γυριζω καθε λιγο σε βενζινη και μετα ξανα τα ιδια.
Μια απο τα ίδια...και η λύση είναι απλή.Πρέπει να βάλεις μια βαλβίδα αντεπιστροφής που είναι 5 λέπτά υπόθεση, κόβει το υγραέριο όταν σβήνεις τη μηχανή και συνδέεται σε μια φύσα του εγκεφάλου.Έτσι έκανα εγώ τουλάχιστον στον Μπίρμπο αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε 100% καθώς το πρόβλημα είχε άλλη αιτία.
Τους τα έκανα τούμπανο λοιπόν και οι άνθρωποι μου είπαν οτι κοίταξε εμείς το ρυθμίσαμε τέλεια το σύστημα, δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να γίνει και καταλήξαμε οτι το αυτοκίνητο πρέπει να κοιταχτεί στην βενζίνη...και αρχίζουν τα παρατράγουδα λοιπόν.
Να σου πώ οτι το αυτοκίνητο αγοράστηκε μεταχειρισμένο απο συγγενικό μου πρόσωπο, άσχετος απο μηχανικά, που όμως ανήκε σε εταιρεία δλδ τα σέρβις γίνονταν σε επίσημη αντιπροσωπεία και εξοφλούνταν απο την εταιρεία, δλδ μιλάμε για μεγάλο πάρτι απο την αντιπροσωπεία....της ΤΟΥΟΤΑ, Αχαρνών κοντά, προς Ν. Φιλαδέλφεια...
Στο αυτοκίνητο λοιπόν φίλε δεν είχε γίνει το παραμικρό...επί 6 χρόνια.Εχω τα παραστατικά των εργασιών και όλες οι αλλαγές και οι χρεώσεις που περιγράφουν, όπως μπουζί, φίλτρα αέρος, καμπίνας, ιμάντας, αλλαγή υγρών φρένων που προβλέπεται κάθε 2-4 χρόνια, ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ INJECTION (η αιτία του κακού στην περίπτωσή μου)...ΤΙΠΟΤΑ..έπερναν τα λεφτά και γελούσαν που έκλεβαν την εταιρεία...
Μόνο κοίταζαν λίγο τα φρένα για να μην σκοτωθεί κάποιος και αυτό ήταν...και χρεώσεις αυτοκρατορικές...Έχω μαζέψει λοιπόν όλα τα ανταλλακτικά που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι έχουν αλλαχθεί σύμφωνα με τα παραστατικά και θα πάω στο φιλαράκι μου στην υπηρεσία καταναλωτή στο Υπουργείο Εμπορίου.Ένα φίλτρο αέρος μάλιστα που είχαν "αλλάξει" είχε ημερομηνία τυπωμένη στο υλικό του, 2 μήνες πριν την αγορά του αυτοκινήτου το 2004...
Όταν έβαλα λοιπόν το υγραέριο, θεωρούσα πως στο αυτοκίνητο είχε γίνει πρόσφατο σέρβις όπως καθαρισμός πεταλούδας, αλλά που να ήξερε και ο συγγενής μου πως τον δούλευαν ψιλό γαζί...
Το θέμα είναι πως όλες οι αρρυθμίες, ειδικά με Α/C , ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ασταθές ρελαντί λύθηκαν ως δια μαγείας όταν έκατσα το Σάββατο και έκανα σέρβις στο αμάξι μόνος μου...αντί να πάω την οικογένεια για μπάνιο, ταβέρνα, μπανιστήρι (εγώ) και τα σχετικά..
όταν έλυσα την εισαγωγή και είδα την πεταλούδα απο μπροστά , γυάλιζε..για αυτό και ξεγελιόμουν όταν έψαχνα την αιτία για το ρελαντί, αλλά οι μάγκες βαριόντουσαν να λύσουν το σώμα του throtle οπότε ψεκάζανε καθαριστικό ιντζέξιον απο μπρόστά και βίδωναν κολλάρο και όλα καλά όπως και οι περισσότεροι πλήν αυτού στο βίντεο παρακάτω
http://www.youtube.com/watch?v=ZMa0nom1iwc&feature=related
Αν όμως δεν λυθεί χεράτο το σώμα της πεταλούδας να καθαριστεί σχολαστικά, όπως στο βίντεο, δεν γίνεται δουλειά γιατί πρέπει να καθαριστούν και τα άκρα της πεταλούδας που εφάπτονται στο σώμα και όταν έβγαλα την πεταλούδα και είδα απο μέσα, έφριξα ..ένα δάχτυλο κάπνα...
Το ίδιο συνέβει και με τον μετρητή μάζας αέρα μετά το φίλτρο ή MAF (προσοχή είναι πολύ ακριβός και ευααίσθητος θέλει καθαρισμό με ειδικό υγρό γιατί είδα να τον ψεκάζουν και με καθαριστικό δισκόπλακας φρένων και να λένε δεν πειράζει.Ένα υγρό ηλεκτρικών επαφών είναι αρκετό για τα resistor που έχει και τον αισθητήρα)
http://www.youtube.com/watch?v=_TO7ZC5N-aA
Μετά απο αυτό η κατανάλωση έχει πέσει αισθητά (περιμένω να κάνω κάποιες διαδρομές ακόμα για ασφαλής μετρήσεις) γιατί το Icom παίρνει σωστές μετρήσεις απο την βενζίνα λόγω τρόπου λειτουργίας τρομερή βελτίωση στις ρεπρίζ και σταμάτησε και η αστάθεια του ρελαντί..άλλο αυτοκίνητο και είχε δίκιο ο Στάθης που επέμενε να κοιτάξω το αμάξι στην βενζίνα.
Προτείνω λοιπόν να δείς όλα αυτά σε έναν σοβαρό μηχανικό που αποτελεί είδος προς εξαφάνιση πλέον ειδικά και λόγω κρίσης που όλοι άρχισαν τις "οικονομίες" και κατόπιν να δείς για βαλβίδα αντεπιστροφής.
Συμπέρασματα δικά σας..