Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λειτουργία icom jtg προβλήματα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό zep » Δευτ 30 Ιούλ, 2012 23:23

sdaoulas έγραψε:
tsopirs έγραψε:Στέλιο είναι γνωστό πρόβλημα τον συστημάτων της icom όταν σβήνει ο κινητήρας μένει μια ποσότητα στα μπεκ τα οποία σιγά σιγά την χάνουν λόγω στεγανοποιησης με αποτέλεσμα στην επόμενη εκινηση μετά από πολύ ώρα το αμάξι να συμπεριφερεται σαν μπουκωμενο.. Η λύση είναι πριν σβήσει να το γυρνάς σε βενζίνη...
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk 2

Γιωργο μονο αυτη η λυση υπαρχει; Βαριεμαι να το γυριζω καθε λιγο σε βενζινη και μετα ξανα τα ιδια.


Μια απο τα ίδια...και η λύση είναι απλή.Πρέπει να βάλεις μια βαλβίδα αντεπιστροφής που είναι 5 λέπτά υπόθεση, κόβει το υγραέριο όταν σβήνεις τη μηχανή και συνδέεται σε μια φύσα του εγκεφάλου.Έτσι έκανα εγώ τουλάχιστον στον Μπίρμπο αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε 100% καθώς το πρόβλημα είχε άλλη αιτία.
Τους τα έκανα τούμπανο λοιπόν και οι άνθρωποι μου είπαν οτι κοίταξε εμείς το ρυθμίσαμε τέλεια το σύστημα, δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να γίνει και καταλήξαμε οτι το αυτοκίνητο πρέπει να κοιταχτεί στην βενζίνη...και αρχίζουν τα παρατράγουδα λοιπόν.
Να σου πώ οτι το αυτοκίνητο αγοράστηκε μεταχειρισμένο απο συγγενικό μου πρόσωπο, άσχετος απο μηχανικά, που όμως ανήκε σε εταιρεία δλδ τα σέρβις γίνονταν σε επίσημη αντιπροσωπεία και εξοφλούνταν απο την εταιρεία, δλδ μιλάμε για μεγάλο πάρτι απο την αντιπροσωπεία....της ΤΟΥΟΤΑ, Αχαρνών κοντά, προς Ν. Φιλαδέλφεια...

Στο αυτοκίνητο λοιπόν φίλε δεν είχε γίνει το παραμικρό...επί 6 χρόνια.Εχω τα παραστατικά των εργασιών και όλες οι αλλαγές και οι χρεώσεις που περιγράφουν, όπως μπουζί, φίλτρα αέρος, καμπίνας, ιμάντας, αλλαγή υγρών φρένων που προβλέπεται κάθε 2-4 χρόνια, ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ INJECTION (η αιτία του κακού στην περίπτωσή μου)...ΤΙΠΟΤΑ..έπερναν τα λεφτά και γελούσαν που έκλεβαν την εταιρεία...
Μόνο κοίταζαν λίγο τα φρένα για να μην σκοτωθεί κάποιος και αυτό ήταν...και χρεώσεις αυτοκρατορικές...Έχω μαζέψει λοιπόν όλα τα ανταλλακτικά που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ οτι έχουν αλλαχθεί σύμφωνα με τα παραστατικά και θα πάω στο φιλαράκι μου στην υπηρεσία καταναλωτή στο Υπουργείο Εμπορίου.Ένα φίλτρο αέρος μάλιστα που είχαν "αλλάξει" είχε ημερομηνία τυπωμένη στο υλικό του, 2 μήνες πριν την αγορά του αυτοκινήτου το 2004...
Όταν έβαλα λοιπόν το υγραέριο, θεωρούσα πως στο αυτοκίνητο είχε γίνει πρόσφατο σέρβις όπως καθαρισμός πεταλούδας, αλλά που να ήξερε και ο συγγενής μου πως τον δούλευαν ψιλό γαζί...

Το θέμα είναι πως όλες οι αρρυθμίες, ειδικά με Α/C , ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ασταθές ρελαντί λύθηκαν ως δια μαγείας όταν έκατσα το Σάββατο και έκανα σέρβις στο αμάξι μόνος μου...αντί να πάω την οικογένεια για μπάνιο, ταβέρνα, μπανιστήρι (εγώ) και τα σχετικά..
όταν έλυσα την εισαγωγή και είδα την πεταλούδα απο μπροστά , γυάλιζε..για αυτό και ξεγελιόμουν όταν έψαχνα την αιτία για το ρελαντί, αλλά οι μάγκες βαριόντουσαν να λύσουν το σώμα του throtle οπότε ψεκάζανε καθαριστικό ιντζέξιον απο μπρόστά και βίδωναν κολλάρο και όλα καλά όπως και οι περισσότεροι πλήν αυτού στο βίντεο παρακάτω
http://www.youtube.com/watch?v=ZMa0nom1iwc&feature=related
Αν όμως δεν λυθεί χεράτο το σώμα της πεταλούδας να καθαριστεί σχολαστικά, όπως στο βίντεο, δεν γίνεται δουλειά γιατί πρέπει να καθαριστούν και τα άκρα της πεταλούδας που εφάπτονται στο σώμα και όταν έβγαλα την πεταλούδα και είδα απο μέσα, έφριξα ..ένα δάχτυλο κάπνα...
Το ίδιο συνέβει και με τον μετρητή μάζας αέρα μετά το φίλτρο ή MAF (προσοχή είναι πολύ ακριβός και ευααίσθητος θέλει καθαρισμό με ειδικό υγρό γιατί είδα να τον ψεκάζουν και με καθαριστικό δισκόπλακας φρένων και να λένε δεν πειράζει.Ένα υγρό ηλεκτρικών επαφών είναι αρκετό για τα resistor που έχει και τον αισθητήρα)
http://www.youtube.com/watch?v=_TO7ZC5N-aA
Μετά απο αυτό η κατανάλωση έχει πέσει αισθητά (περιμένω να κάνω κάποιες διαδρομές ακόμα για ασφαλής μετρήσεις) γιατί το Icom παίρνει σωστές μετρήσεις απο την βενζίνα λόγω τρόπου λειτουργίας τρομερή βελτίωση στις ρεπρίζ και σταμάτησε και η αστάθεια του ρελαντί..άλλο αυτοκίνητο και είχε δίκιο ο Στάθης που επέμενε να κοιτάξω το αμάξι στην βενζίνα.
Προτείνω λοιπόν να δείς όλα αυτά σε έναν σοβαρό μηχανικό που αποτελεί είδος προς εξαφάνιση πλέον ειδικά και λόγω κρίσης που όλοι άρχισαν τις "οικονομίες" και κατόπιν να δείς για βαλβίδα αντεπιστροφής.
Συμπέρασματα δικά σας..
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό zgouriazmenos » Κυρ 05 Αύγ, 2012 12:53

Εγώ πάντως το έχω μετανιώσει για το I-com. Απο τότε που το έβαλα το αμάξι δεν ξαναδούλεψε σωστά. Δυσκολία στην εκκίνηση, ρεταρίσματα στο ρελαντί και στην πορεία βγάαζοντας ταχύτητα, με νεκρό, κοψίματα και "λαγουδάκια" σε πορεία, μερικές φορές κάποιο απο τα μπεκ κολλάει και δουλεύει τρικύλινδρο... Απο εξυπηρέτηση ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ απο όλους. Όσο ήταν στην εγγύηση εγινε αλλαγή στη μπεκιέρα χωρίς βελτίωση. Άλλαξα τα μπουζί σε NGK LPG1 μειώνοντας μόνος μου το διάκενό τους και έτσι είδα κάποια διαφορά στα κοψίματα και στα "λαγουδάκια" στην πορεία. Όλα τα άλλα παραμένουν χωρίς να υπάρχει λύση, και όλοι ρίχνουν το φταίξιμο στο αυτοκίνητο και όχι στο I-com. Να ξεκαθαρίσω, οτι το αυτοκίνητο δουλεύει άψογα με βενζίνη, χωρίς να παρουσιάζει κανένα απο τα παραπάνω προβλήματα. Όσο και να του πιώ το αίμα δεν κάνει κιχ με βενζίνη.Τέλος, καθαρά προσωπική μου άποψη, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ I-com,
zgouriazmenos
 
Δημοσιευσεις: 46
Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ, 2011 11:26

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Κυρ 05 Αύγ, 2012 14:37

2.5 χρόνια τώρα το δικό μου Citroen C4 2.0 κ το Opel Astra 1.8 του αδερφού μου καθώς κ ένας φίλος με επίσης C4 2.0 όλοι με ICOM JTG. Μετά τα πρώτα προβλήματα κ την αλλαγή τρόμπας υγραερίου, το αμάξι πάει κανόνι. Ξεχνάς ότι το έχεις. 2 κακοκαιρία τώρα με 40 βαθμούς τι φορτωμένο κ με air condition τι με 200χλμ, δεν κάνει κιχ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό lyggas » Κυρ 05 Αύγ, 2012 15:09

Εγώ έως τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα.΄Ασε που έλεχξα τα διάκενα των βαλβίδων μετά από 30.000 χλμ. χρήσης υγραερίου (για πρώτη φορά από την αγορά του οχήματος και μετά από 90.000 χλμ.) και τα βρήκα με την εργοστασιακή ρύθμιση. Αυτό σημαίνει ότι οι βαλβίδες δεν έχουν "πατήσει" στις έδρες, δηλαδή ασήμαντες φθορές.
Πάντως γενικά οι νέοι κινητήρες της BMW έχουν θέμα με το lpg. Είναι πολύ καλά ρυθμισμένοι και οι αισθητήρες τους ελέγχουν πολλές παραμέτρους.
Θα ήθελα όμως να αναφέρω περίπτωση φίλου μου με ίδιο κινητήρα που φορά icom και δουλεύει άψογα. Ψιλοπεδεύτηκε στην αρχή μέχρι να ρυθμιστεί σωστά και από τότε έχει "γράψει" 'κανα 50.000 χλμ. χωρίς πρόβλημα.
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)
lyggas
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 20:58

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό zgouriazmenos » Κυρ 05 Αύγ, 2012 18:36

Τον Μ43 της BMW σαν κινητήρα τον λες αξιόπιστο, αλλά νέο δεν τον λες! Έχει και αυτός ένα σωρό αισθητήρες για έλεγχο (σχετικό/άσχετο: τους εχω αλλάξει όλους με καινουριους, όλους όμως χωρίς υπερβολή...). Παρ'όλα αυτά όμως το I-com δεν παίρνει ρυθμίσεις όπως τα υπόλοιπα αέριου ψεκασμού. Κάνω λάθος? Και αν ρυθμίζεται, πως ρυθμίζεται? Το αμάξι με βενζίνη πυροβολάει (...λέμε τώρα) αλλά με το αέριο αρχίζουν τα χαζά του...
zgouriazmenos
 
Δημοσιευσεις: 46
Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ, 2011 11:26

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Κυρ 05 Αύγ, 2012 21:04

Αέριου? Συγγνώμη εγώ μίλαγα για υγρού ψεκασμού που είναι πιο αξιόπιστος. Τα αυτοκίνητα που ανέφερα πιο πάνω έχουν όλα υγρού.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό zgouriazmenos » Δευτ 06 Αύγ, 2012 00:42

Για I-com υγρού ψεκασμού σου λέω και εγώ, και συγκεκριμένα για το δικό μου
zgouriazmenos
 
Δημοσιευσεις: 46
Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ, 2011 11:26

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό dathens » Δευτ 06 Αύγ, 2012 01:36

Στο μπιρμπο το έβαλες ;
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό zgouriazmenos » Δευτ 06 Αύγ, 2012 11:52

Όχι, σε συνεργάτη του (μάλλον πρώην συνεργάτη του). Έχω πάει 3-4 φορές και στο Μπίρμπο χωρίς αποτέλεσμα...
Τελευταία επεξεργασία από zgouriazmenos και Πέμ 23 Αύγ, 2012 13:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
zgouriazmenos
 
Δημοσιευσεις: 46
Εγγραφή: Τρί 16 Αύγ, 2011 11:26

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό gianis1971 » Κυρ 19 Αύγ, 2012 00:31

μετά από 40000 χλμ με τη νέα αντλία ,ενισχυμένη, παρατηρώ όταν ζεσταθεί δεν αποκρίνεται άμεσα στο γκάζι κυρίως με την 1η ταχύτητα και πρόσφατα σε στροφή, σε στενό, μου έσβησε όταν έκανα αλλαγή ταχύτητας και την είχα στο νεκρό.
λέτε να αρχίζει να τα παίζει η αντλία?
σε ερώτηση μου μού είπανε πως αντέχει 40 με 50000 χλμ
gianis1971
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Δευτ 06 Δεκ, 2010 19:55

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 30 επισκέπτες