Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 06 Ιουν, 2014 17:09

Στη Δεκελειας στη Φιλαδελφεια δεν υπαρχει πρατηριο με γκαζι. Προφανως θα εννοεις λιγο παραπανω που πιανει Τατοιου Μεταμορφωση. Εβαλες στο shell ή πιο πανω στο bp? Στο bp εχω αντιμετωπισει 3 συνεχομενες φορες προβλημα με υψηλη πιεση στη δεξαμενη και σβησιμο κινητηρα.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό dironidis » Παρ 06 Ιουν, 2014 21:38

Να το πας στον μηχανικό σου καλυτερα.υπαρχει δηλαδή περίπτωση να εχει πολυ μεγαλη πίεση η αντλια του βενζινάδικου και να δημιουργεί προβλήματα?
dironidis
 
Δημοσιευσεις: 27
Εγγραφή: Τρί 22 Απρ, 2014 10:21

Re: Απ: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 07 Ιουν, 2014 00:04

dironidis έγραψε:Να το πας στον μηχανικό σου καλυτερα.υπαρχει δηλαδή περίπτωση να εχει πολυ μεγαλη πίεση η αντλια του βενζινάδικου και να δημιουργεί προβλήματα?


Αμα εχει πολυ προπανιο ναι εχουμε υψηλες πιεσεις και προβληματα.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Λαμπακι μηχανης σε δυο αμαξια με υγραεριο

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Κυρ 08 Ιουν, 2014 11:10

Insomniac έγραψε:Στο CRV αφαιρεσαν την μπεκιερα μεχρι να την αλλαξουν μαλλον σημερα και δεν αναβει.Δουλευει με βενζινη

Στο ΤΤ είναι σημερινη η...ειδηση και θα το κοιτάξω .Είναι του γιου


Πηγα και το ΤΤ το εβαλαν στο διαγνωστικο και δεν βγαζει σφαλμα . Το λαμαπακι της μηχανης αναψε σε μια διαδρομή 10χλμ περιπου αλλα μετα από ωρες που ξαναδουλεψε το αμαξι δεν ξανααναψε.
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 154
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό nikkokk » Παρ 18 Ιούλ, 2014 21:00

Σήμερα το πρωί στη Βουλιαγμένης, έχω πριν λίγο ξεκινήσει για το γραφείο όταν μου κάνει τη πρώτη διακοπή. Είχε λίγο κάτω από 2000 σαλ και πάταγα ελαφρά το γκάζι για να επιταχύνω. Στη πορεία μου για Γλυκά Νερά άρχισε να το κάνει όλο και πιο συχνά αλλά πάντα εκεί, γύρω στις 2000 σαλ. Έχω μόλις περάσει τη (πρώην) ΕΡΤ όταν το ξανακάνει για ακόμα μια φορά και... νάτο το λαμπάκι.
Ευτυχώς ο εγκαταστάτης μου είναι δίπλα στη δουλειά μου. Το πάω εκεί κατά τις 10 το πρωί. Του είπα το "ιστορικό" και υπέθεσα πως πιθανόν να φταίει και το γεγονός πως για πρώτη φορά γέμισα προχτές από "άγνωστο" σε μένα πρατήριο στο παράλληλο της Εθνικής οδού στη Μάνδρα.
Το μεσημέρι που πήγα να το παραλάβω μου έδειξαν το σετ των πολλαπλασιαστών του αυτοκινήτου που - δεν το είχα αλλάξει ποτέ και άρα είχε ηλικία 13+ χρόνων - ήταν κάτι παραπάνω από ταλαιπωρημένο. Τα δε μπουζί (τα δύο μεσαία) είχαν ένα περίεργο κοκκινωπό χρώμα. Αλλάχτηκαν και αυτά.
Κατά την επιστροφή μου στο σπίτι μου - περίπου 25 Km απόσταση - όλα πήγαν καλά και το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε ομαλότατα.

Υ.Γ. Πόσο πανεύκολο ήταν να "κατηγορήσω" το πρατήριο για κακής ποιότητας καύσιμο, πέφτοντας στη παγίδα της σύμπτωσης του να παρουσιαστεί το πρόβλημα μετά τον πρώτο μου ανεφοδιασμό σ' αυτούς!
Απροπό, γέμισα εκεί με 0,835, άμεσα και χωρίς ουρές και αναμονές, με πολύ φιλική εξυπηρέτηση και σε πολύ καλό και καθαρό περιβάλλον. Για 1 λεπτό/λίτρο διαφορά με τη Φάωνος, θα το ξανάκανα ευχαρίστως.
Opel Zafira 1.8 mod 2001 - 125 PS (Z18XE) - Landi Renzo Omegas Evo
nikkokk
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Σάβ 08 Μαρ, 2014 09:43

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό hamurabi » Παρ 03 Οκτ, 2014 20:56

Παιδιά προχθές έβαλα το Prins vsi 2 di σε 1.8tfsi. Άναψε την ίδια μέρα το λαμπάκι μηχανής. Μου το έσβησε ο εγκατάστασης αλλάξαμε την πίεση στις ρυθμίσεις από 8 σε 4 αλλά μετά ξαναναψε.
Μου προτεινε να αλλάξω μπουζί με ίριδιου Πλάτινουμ αν και άλλαξα μπουζί προ 3μηνου. Έβαλα Bosch σαν τα εργοστασιακα.
Γενικά πως σας διορθώθηκε αυτό το πρόβλημα;
hamurabi
 
Δημοσιευσεις: 129
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 11:33

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Παρ 03 Οκτ, 2014 21:06

hamurabi έγραψε:Παιδιά προχθές έβαλα το Prins vsi 2 di σε 1.8tfsi. Άναψε την ίδια μέρα το λαμπάκι μηχανής. Μου το έσβησε ο εγκατάστασης αλλάξαμε την πίεση στις ρυθμίσεις από 8 σε 4 αλλά μετά ξαναναψε.
Μου προτεινε να αλλάξω μπουζί με ίριδιου Πλάτινουμ αν και άλλαξα μπουζί προ 3μηνου. Έβαλα Bosch σαν τα εργοστασιακα.
Γενικά πως σας διορθώθηκε αυτό το πρόβλημα;


Σε εμενα αλλαξε κατι λαστιχάκια στην μπεκιερα
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 154
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό Qgas » Παρ 03 Οκτ, 2014 23:12

Τα μπεκ που φοραει το vsi 2.0 di εινσι keihin δεν εχουν λαστιχακια και αλλα καλουδια... εχει να κανει με την πιοτητα αεριου σε σχεση με το αεριο στην ευρωπη το αμαξι εινσι χαρτογραφημενο σε δυναμομετρο στην ολλανδια και ο εγκαταστατης δεν εχει την παραμικρη δυνατοτητα παρεμβασης στο συστημα ουτε ρυθμισης .. Μονο την πιεση ελεγχει στο συτημα ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Παρ 03 Οκτ, 2014 23:16

Το σύστημα θα πρέπει να λειτουργεί απροβλημάτιστα με τα εργοστασιακά μπουζί και γενικά αναλώσιμα, ηλεκτρολογικά κ.τ.λ. όλα τα άλλα είναι υπερβολές των εγκαταστατών είτε για να σου τα πάρουν ( αλήθεια τα μπουζί στα πούλησε ο εγκαταστάτης σου ή τα πήρες από αλλού?), είτε για να μην παραδεχτούν ότι δεν κάναν καλή ρύθμιση- εγκατάσταση. Είναι αδιανόητο να ανάβει το τσεκ την πρώτη μέρα και αντί να ψάξει τον προγραμματισμό απλά να το σβήνει και να σου το παραδίδει λέγοντας αστείες δικαιολογίες.
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Παρ 03 Οκτ, 2014 23:20

Qgas έγραψε:Τα μπεκ που φοραει το vsi 2.0 di εινσι keihin δεν εχουν λαστιχακια και αλλα καλουδια... εχει να κανει με την πιοτητα αεριου σε σχεση με το αεριο στην ευρωπη το αμαξι εινσι χαρτογραφημενο σε δυναμομετρο στην ολλανδια και ο εγκαταστατης δεν εχει την παραμικρη δυνατοτητα παρεμβασης στο συστημα ουτε ρυθμισης .. Μονο την πιεση ελεγχει στο συτημα ..


Και άλλα συστήματα βλέπε Vialle που βάζει η ΤΟΥΟΤΑ έρχονται προρυθμισμένα και με το ίδιο ελληνικό υγραέριο λειτουργούν απροβλημάτιστα, πως το εξηγείς?
Και γενικά από όσους ξέρω προσωπικά κανένας δεν έχει αντιμετωπίσει θέμα με την ποιότητα του υγραερίου. Τι τρέχει τελικά?
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες