dti έγραψε:anemar έγραψε:
1)Με το που εμενε 1 ανοιχτο λαμπακι στην ενδειξη πληροτητας (δηλαδη οταν σχεδον τελειωνε το υγραεριο) αναβοσβηνε λαμπακι κινητηρα και το αμαξι ρεταριζε.Το γυρνουσα σε βενζινη και εσβηνε το λαμπακι. Μολις γεμιζα υγραεριο ξανα ολα καλα.Οταν ξαναεφτανε στο τελος παλι τα ιδια. Μαλιστα μια φορα το αφησα να αναβοσβηνει συνεχιζοντας με υγραεριο και εμεινε μονιμα ανοιχτο το λαμπακι για 400 χλμ περιπου(παρολο που γεμισα). Μετα εσβησε παλι.
Υποθέτω οτι δεν άκουσες καθόλου το μπιπ-μπιπ-μπιπ προειδοποιητικό ήχο οτι τελειώνει το υγραέριο. Μάλλον δεν έχει καταχωρηθεί στα πόσα λίτρα υγραερίου θα γυρίζει σε βενζίνη. Στο LPi γνωρίζω οτι αυτό ρυθμίζεται αυτόματα, εφόσον δηλωθεί η χωρητικότητα της δεξαμενής μέσω του λογισμικού της Vialle (αυτή είναι η μόνη ρύθμιση νομίζω που γίνεται στο LPi και χρειάζεται να γίνει, εφόσον δεν τοποθετηθεί η standard χωρητικότητα δεξαμενής). Στο LPfi μάλλον χρειάζεται να γίνει οπωσδήποτε μαζί με όλες τις άλλες ρυθμίσεις.
Δεν είναι κάτι σημαντικό, αλλά πρέπει να το κοιτάξεις με τον εγκαταστάτη. Καλύτερα όταν πας να έχεις ελάχιστο υγραέριο στη δεξαμενή ώστε να μπορέσει να το δει κι ο ίδιος να συμβαίνει, ή να ακούσεις εσύ σύντομα τον προειδοποιητικό ήχο αλλαγής από υγραέριο σε βενζίνη.
Για τα κομπιάσματα δεν ξέρω, κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει τίποτε από αυτά, εφόσον έχουν μπει όλα τα προβλεπόμενα υλικά και λογισμικά.
Για το κάπως πιο "βαρύ" αυτοκίνητο, να έχεις υπόψη σου οτι τα αυτοκίνητό σου είναι όντως πιο βαρύ κατά 50 κιλά τουλάχιστον τώρα. Αν είσαι φορτωμένος μάλιστα με επιβάτες και αποσκευές, ίσως να αισθάνεσαι πιο πολύ το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου σε επιταχύνσεις κλπ. Δοκίμασες να το συγκρίνεις κάνοντας εναλλαγή βενζίνης / υγραερίου;
anemar έγραψε:Στα τσεκαρισματα και τις ρυθμισεις που εκανε δεν ξερω τι εκανε αλλα το αμαξι "μεταμορφωθηκε". Καμια σχεση με αυτα που ειχα γραψει. Πλεον ναι ειναι πιο σβελτο.Αυριο θα κανω και το τεστ στις ρεπριζ να εχω χειροπιαστο αποτελεσμα.
dti έγραψε:
Πάντως το συγκεκριμένο συνεργείο, πρέπει να είναι κάπως εξοικειωμένο με τη διαδικασία των ενημερώσεων λογισμικού των διαγνωστικών συστημάτων, μέσω laptop, καθώς σαν εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ford που είναι, υποχρεωτικά κάνει χρήση του διαγνωστικού συστήματος IDS της Ford (που έχει ενημερώσεις καθημερινά και οι οποίες, αν και χρονοβόρες, λύνουν προβλήματα).
genos2000 έγραψε:Προφανως επειδη εχω μεγαλη σχετικα δεξαμενη (60λιτρα) εμενα θα γυρισει σε βενζινη ενω στην πραγματικοτητα θα εχει κι αλλο υγραεριο μεσα..Ειδωμεν!
odys2008 έγραψε: Ας ελπίσουμε να μην έχουμε θέμα, με τις αντλίες, αν και μου είπε ότι μόνο άλλη μία του έχει τύχει χαλασμένη και εκείνη από την μεταφορά της.
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 26 επισκέπτες
|
|