Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 08 Ιουν, 2011 22:30

Αυτο συμβαινει σε ολα τα συστηματα και κατα ποσο σιγουρο ειναι αυτο ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό anemar » Τετ 08 Ιουν, 2011 23:15

dti έγραψε:
anemar έγραψε:
1)Με το που εμενε 1 ανοιχτο λαμπακι στην ενδειξη πληροτητας (δηλαδη οταν σχεδον τελειωνε το υγραεριο) αναβοσβηνε λαμπακι κινητηρα και το αμαξι ρεταριζε.Το γυρνουσα σε βενζινη και εσβηνε το λαμπακι. Μολις γεμιζα υγραεριο ξανα ολα καλα.Οταν ξαναεφτανε στο τελος παλι τα ιδια. Μαλιστα μια φορα το αφησα να αναβοσβηνει συνεχιζοντας με υγραεριο και εμεινε μονιμα ανοιχτο το λαμπακι για 400 χλμ περιπου(παρολο που γεμισα). Μετα εσβησε παλι.


Υποθέτω οτι δεν άκουσες καθόλου το μπιπ-μπιπ-μπιπ προειδοποιητικό ήχο οτι τελειώνει το υγραέριο. Μάλλον δεν έχει καταχωρηθεί στα πόσα λίτρα υγραερίου θα γυρίζει σε βενζίνη. Στο LPi γνωρίζω οτι αυτό ρυθμίζεται αυτόματα, εφόσον δηλωθεί η χωρητικότητα της δεξαμενής μέσω του λογισμικού της Vialle (αυτή είναι η μόνη ρύθμιση νομίζω που γίνεται στο LPi και χρειάζεται να γίνει, εφόσον δεν τοποθετηθεί η standard χωρητικότητα δεξαμενής). Στο LPfi μάλλον χρειάζεται να γίνει οπωσδήποτε μαζί με όλες τις άλλες ρυθμίσεις.

Δεν είναι κάτι σημαντικό, αλλά πρέπει να το κοιτάξεις με τον εγκαταστάτη. Καλύτερα όταν πας να έχεις ελάχιστο υγραέριο στη δεξαμενή ώστε να μπορέσει να το δει κι ο ίδιος να συμβαίνει, ή να ακούσεις εσύ σύντομα τον προειδοποιητικό ήχο αλλαγής από υγραέριο σε βενζίνη.

Για τα κομπιάσματα δεν ξέρω, κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει τίποτε από αυτά, εφόσον έχουν μπει όλα τα προβλεπόμενα υλικά και λογισμικά.
Για το κάπως πιο "βαρύ" αυτοκίνητο, να έχεις υπόψη σου οτι τα αυτοκίνητό σου είναι όντως πιο βαρύ κατά 50 κιλά τουλάχιστον τώρα. Αν είσαι φορτωμένος μάλιστα με επιβάτες και αποσκευές, ίσως να αισθάνεσαι πιο πολύ το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου σε επιταχύνσεις κλπ. Δοκίμασες να το συγκρίνεις κάνοντας εναλλαγή βενζίνης / υγραερίου;


Οντως δεν ακουγα καθολου τον ηχο που αναφερεις μιας και μολις εμενε με ενα λαμπακι μετα απο λιγο αρχιζαν τα ρεταρισματα και αναβοσβηνε το λαμπακι της μηχανης.
Τελικα πηγα σημερα και ηταν αυτο που αναφερεις. Δεν ειχε καταχωρηθει σωστα ο αριθμος των λιτρων της δεξαμενης και το σημειο που το γυρναει σε υγραεριο. Αφου λοιπον το ρυθμισε βγηκα στο δρομο και το δοκιμασα οταν εμεινε ενα λαμπακι παλι μετα απο λιγα χλμ αναψε το λαμπακι κινητηρα χωρις ρεταρισματα ομως αυτην την φορα,το γυρισα manual σε βενζινη και παρεμεινε το λαμπακι κινητηρα ανοιχτο. Μετα απο λιγο το ξαναγυρισα σε υγραεριο μπηκε κανονικα και μετα απο λιγα χλμ επιτελους ακουσα τον ηχο (3 μπιπ) και μετα γυρισε αυτοματα σε βενζινη. Το λαμπακι κινητηρα εσβησε μετα απο 50 χλμ. Τωρα σε ερωτηση μου αν θα αναβει παντα οταν θα τελειωνει το υγραεριο μου ειπε πως οχι. Αυριο θα το δω καθως μολις το παρκαρα με ενα λαμπακι υγραεριο και σβησμενο το λαμπακι κινητηρα. Αρα αυριο μετα απο 10-20 χλμ θα παει αυτοματα σε βενζινη. Αν αναψει παλι πορτοκαλι λαμπακι το ξαναπαω να δουμε τι θα γινει. Μου ειπε πως αν συνεχισει το προβλημα θα επικοινωνησουμε με vialle ολλανδιας να μας στειλει αναβαθμιση του software για το αυτοκινητο μου. Επισης μου ξεκαθαρισε παλι πως περαστηκε ετοιμο software για το αυτοκινητο μου που σταληθκε απο την εταιρια.

Στα τσεκαρισματα και τις ρυθμισεις που εκανε δεν ξερω τι εκανε αλλα το αμαξι "μεταμορφωθηκε". Καμια σχεση με αυτα που ειχα γραψει. Πλεον ναι ειναι πιο σβελτο.Αυριο θα κανω και το τεστ στις ρεπριζ να εχω χειροπιαστο αποτελεσμα.

Για το στιγιμαιο κομπιασμα οταν μπαινει το υγραεριο απο βενζινη (στην αντιθετη περιπτωση δεν συμβαινει) μου ειπε αυτο που ειχα γραψει οτι τα μπεκ του αεριου ειναι πιο πισω απο της βενζινης και αυτη η μικρη καθυστερηση οφειλεται σε αυτο το γεγονος. Σε αλλα αυτοκινητα αν ειναι πιο κοντα τα μπεκ ειναι και μικροτερη-μη αντιληπτη η διαφορα.
[url="Alfa 147 1.6 Vialle LPFi"]http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=20&t=334&start=10#p4342[/url]
anemar
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 22:44

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 08 Ιουν, 2011 23:42

anemar έγραψε:Στα τσεκαρισματα και τις ρυθμισεις που εκανε δεν ξερω τι εκανε αλλα το αμαξι "μεταμορφωθηκε". Καμια σχεση με αυτα που ειχα γραψει. Πλεον ναι ειναι πιο σβελτο.Αυριο θα κανω και το τεστ στις ρεπριζ να εχω χειροπιαστο αποτελεσμα.


Ολο και κατι θα ''σκαλησε''... Δεν γινεται να εφταιγε η λαθος ρυθμηση των λιτρων στη δεξαμενη με τα κομπιασματα και οτι αλλο περιεγραψες...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό dti » Τετ 08 Ιουν, 2011 23:53

Χαίρομαι που λύθηκαν σχεδόν όλα τα προβλήματα και που (από την εμπειρία που απέκτησα από τη δική μου περίπτωση) έκανα σωστή διάγνωση ...από χιλιόμετρα μακριά!
Τώρα θα σου πω και κάτι ακόμη που ενδεχομένως είναι κι ο λόγος που λες οτι τώρα το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε.
Πιθανολογώ λοιπόν οτι δεν είχε περαστεί καν το σωστό software της Vialle για το αυτοκίνητό σου και γι αυτό δεν αποθηκεύθηκε σωστά και η ρύθμιση για τη χωρητικότητα της δεξαμενής. Αν μάθαινες τον κωδικό βλάβης που αντιστοιχούσε στο αναμμένο λαμπάκι, ίσως επιβεβαιώνονταν οι σκέψεις μου.
Η αιτία για τη μέτρια απόδοση ίσως ήταν οτι κάποιο από τα μέρη του συστήματος (π.χ. η ηλεκτρονική μονάδα LPe) μπορεί να είχε κάποια παλιά version software και δεν συνεργαζόταν απόλυτα σωστά με τα υπόλοιπα μέρη κι έπρεπε να γίνει ξανά από την αρχή η εγκατάσταση του λογισμικού. Ίσως εκεί να είναι και η ειδοποιός διαφορά μεταξύ LPi και LPfi. Το μεν πρώτο έρχεται με πλήρως προρυθμισμένες παραμέτρους από το εργοστάσιο και δεν δέχεται επεμβάσεις (εύκολα), ενώ το δεύτερο έρχεται μεν με κάποιες εργοστασιακές ρυθμίσεις, οι οποίες όμως είναι "γενικές" και όχι εξειδικευμένες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Εκεί λοιπόν χρειάζεται να επέμβει ο εγκαταστάτης, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις του πελάτη και με τις γνώσεις και εμπειρία που διαθέτει να κάνει τις σχετικές ρυθμίσεις. Στα LPi υπό κανονικές συνθήκες δεν γίνονται ρυθμίσεις στα 1500 χλμ. ενώ στο LPfi ίσως ο εγκαταστάτης τότε να μπει στη διαδικασία να "κατεβάσει" τις ενημερώσεις από τη Vialle που αφορούν το συγκεκριμένο κινητήρα...
Κάποια από όλα αυτά μπορεί να είναι αυτονόητα για μας που ασχολούμαστε με τους υπολογιστές, αλλά όχι και για τα κάθε λογής "μαστόρια" που ενδεχομένως προσπαθούν να ελαχιστοποιήσουν το χρόνο της αρχικής εγκατάστασης.
Πάντως το συγκεκριμένο συνεργείο, πρέπει να είναι κάπως εξοικειωμένο με τη διαδικασία των ενημερώσεων λογισμικού των διαγνωστικών συστημάτων, μέσω laptop, καθώς σαν εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ford που είναι, υποχρεωτικά κάνει χρήση του διαγνωστικού συστήματος IDS της Ford (που έχει ενημερώσεις καθημερινά και οι οποίες, αν και χρονοβόρες, λύνουν προβλήματα).
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό anemar » Πέμ 09 Ιουν, 2011 00:47

dti έγραψε:
Πάντως το συγκεκριμένο συνεργείο, πρέπει να είναι κάπως εξοικειωμένο με τη διαδικασία των ενημερώσεων λογισμικού των διαγνωστικών συστημάτων, μέσω laptop, καθώς σαν εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ford που είναι, υποχρεωτικά κάνει χρήση του διαγνωστικού συστήματος IDS της Ford (που έχει ενημερώσεις καθημερινά και οι οποίες, αν και χρονοβόρες, λύνουν προβλήματα).


Οντως το συνεδεσε με laptop και ετρεξε το LPi diagnostic tool της Vialle, ενω παραλληλα ειχε συνδεσει στον εγκεφαλο του αυτοκινητου μια συσκευη που εγραφε πανω e-gas και εκανε διαφορες μετρησεις.Αρχισε μια διαδικασια που κρατησε δεκα λεπτα περιπου ισως και παραπανω και μετα πηρε μεσα το λαπτοπ το οποιο ηταν συνδεδεμενο με τον εγκεφαλο LPE kaι εκανε βολτα το αυτοκινητο χωρις να ξερω {γιατι δεν ημουν μεσα} τι ρυθμιζε.

Μου τονισε παντως οτι απο εδω και περα οτι προβλημα προκυψει χρειαζεται νεο λογισμικο απο vialle. Αυτος περασε οτι ειχε να περασει και ρυθμισε αυτα που επρεπε να ρυθμισει.
[url="Alfa 147 1.6 Vialle LPFi"]http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=20&t=334&start=10#p4342[/url]
anemar
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 22:44

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό genos2000 » Πέμ 09 Ιουν, 2011 01:26

Χαιρομαι ρε συ που λυθηκαν τα προβληματα σου..Κι εγω καπως ετσι το φανταστηκα,αν και δεν καταλαβαινω κατι.Λογικα για να το παιρνει βολτα δυσκολο το κοβω να περναει ετοιμο λογισμικο.Μαλλον εκεινη τη στιγμη το ρυθμιζει σε πορεια για να εχει ολα τα δεδομενα.Τελοσπαντων εστω κι ετσι ειναι ωραια που εγινε σωστα.Σε κανα 2 μερες θα ξεμεινω κι εγω απο υγραεριο κι εχω αγωνια να δω αν θα γινει αυτο και σε μενα.Προφανως επειδη εχω μεγαλη σχετικα δεξαμενη (60λιτρα) εμενα θα γυρισει σε βενζινη ενω στην πραγματικοτητα θα εχει κι αλλο υγραεριο μεσα..Ειδωμεν!
genos2000
 
Δημοσιευσεις: 70
Εγγραφή: Δευτ 21 Μαρ, 2011 18:20

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό dti » Πέμ 09 Ιουν, 2011 10:17

genos2000 έγραψε:Προφανως επειδη εχω μεγαλη σχετικα δεξαμενη (60λιτρα) εμενα θα γυρισει σε βενζινη ενω στην πραγματικοτητα θα εχει κι αλλο υγραεριο μεσα..Ειδωμεν!


Ανεξάρτητα από τη χωρητικότητα της δεξαμενής, πάντοτε πρέπει να παραμένει κάποια ποσότητα υγραερίου για να μη χαλάσει η αντλία. Το πόσα λίτρα υγραερίου απαιτούνται να παραμένουν πάντοτε, στο LPi της Vialle ρυθμίζεται θεωρητικά αυτόματα, όταν δηλώνεται η χωρητικότητα της δεξαμενής.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό odys2008 » Πέμ 09 Ιουν, 2011 12:26

Πήγα χθες το δικό μου μετά από 4500km γιατί το αμάξι όταν γύριζε σε αέριο ρετάριζε. Η αυτοψία έδειξε όχι σωστή πίεση της αντλίας και αλάχθηκε όλη η δεξαμενή η πίσω με την αντλία. Πλέον ολα οκ. Ας ελπίσουμε να μην έχουμε θέμα, με τις αντλίες, αν και μου είπε ότι μόνο άλλη μία του έχει τύχει χαλασμένη και εκείνη από την μεταφορά της.
odys2008
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Πέμ 07 Απρ, 2011 19:22

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό dti » Πέμ 09 Ιουν, 2011 13:09

odys2008 έγραψε: Ας ελπίσουμε να μην έχουμε θέμα, με τις αντλίες, αν και μου είπε ότι μόνο άλλη μία του έχει τύχει χαλασμένη και εκείνη από την μεταφορά της.


Η δική μου η δεξαμενή είχε έρθει σε παλέττα, στερεωμένη σε συγκεκριμένη γωνία, ώστε να διατηρούνται τα λάδια της αντλίας όπως πρέπει.
Αν τυχόν βγει για κάποιο λόγο από την παλέττα ή / και αποθηκευθεί όρθια, τότε είναι σίγουρο οτι θα τρέξουν λάδια εσωτερικά στη δεξαμενή και η αντλία ενδεχομένως να παρουσιάσει αργότερα πρόβλημα.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό rogerius » Πέμ 09 Ιουν, 2011 15:42

h antleia sta LPfi den exei ladia...opote no fear apo xeimena ladia. Paramenei o fovos fthoras apo xrhsh, omos.

@odyss: thimase thn piesh pou eixe sto relanti?
rogerius
 
Δημοσιευσεις: 274
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ, 2010 15:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 26 επισκέπτες