Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 07 Ιαν, 2014 15:55

Οπωσδήποτε δεν πρέπει να το κυκλοφορείς με το λαμπάκι αναμμένο έστω και αν δεν βλέπεις διαφορά στην συμπεριφορά. Θα πρέπει να τι διορθώσεις ώστε να μην ανάβει το λαμπάκι

Πιθανές αιτίες
Βουλωμένα φίλτρα
Μείγμα με λίγο προπάνιο και σε χαμηλές θερμοκρασίες δεν μπορεί να εκτονωθεί
Οριακός πνεύμονας που σε συνδυασμό με το παραπάνω δημιουργεί πρόβλημα
Τσακισμένος σωλήνας παροχής αερίου
Κάποιο πρόβλημα στα μπεκ
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό vlsavvas » Τρί 07 Ιαν, 2014 18:06

Καταρχήν ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις. Δε το κυκλοφορώ με το λαμπάκι αναμένο. Μόλις ανάψει γυρνάω σε βενζίνη και μετά από λίγα χλμ σβήνει. Με βενζίνη δεν ανάβει ποτέ. Μετά που το ξαναγυρνάω σε lpg το κυκλοφορώ με σβηστό το λαμπάκι. Για το φίλτρο μάλλον εννοούσε ότι είναι λίγα τα χλμ για να έχουν βουλώσει και να θέλουν άλλαγμα μάλλον γι αυτό είπε νωρίς.
Αυτό που θα ήθελα να καταλάβω είναι το εξής. Η ένδειξη είναι για φτωχό μείγμα, ωστόσο ο τεχνικός ελέγχοντας καμπύλες και συγκρίνοντας τες με αυτές της βενζίνης, θεωρεί ότι η ρύθμιση είναι σωστή. Στέκει αυτό που μου λέει ή όχι; Αν αλλάξει τις ρυθμίσεις και κάνει πιο πλούσιο το μείγμα δε θα έχει απόκλιση από τις καμπύλες της βενζίνης, δεδομένου ότι τώρα έχουν καλή ταύτιση; Ή μιλάμε για κάποιες μικρορυθμίσεις όπου και το λαμπάκι θα σβήσει και σύμπτωση θα υπάρχει;
Η εξήγηση που δίνει είναι ότι επειδή ο αισθητήρας λ διαβάζει τα καυσαέρια και πλέον γίνεται καύση διαφορετικού καυσίμου είναι πιθανό υπό κάποιες συνθήκες να καταγράφει ότι υπάρχει φτωχό μείγμα από τα καυσαέρια αλλά στη πραγματικότητα επειδή είναι άλλο πλέον το καυσιμό το μείγμα να είναι οκ (ή έτσι το κατάλαβα εγώ αυτό που μου είπε γιατί μπορεί να παρεξήγησα κι εγώ κάτι). Ισχύει κάτι τέτοιο;
Ευχαριστώ
vlsavvas
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Τετ 05 Ιουν, 2013 14:46

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 07 Ιαν, 2014 18:20

Τι αισθητήρας είναι αυτός που αλλάζει γνώμη μετά από 8000 χιλιόμετρα; :lol:
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό vlsavvas » Τρί 07 Ιαν, 2014 18:24

Σ αυτό έχεις δίκιο γι αυτό το συνδύασα με τις χαμηλές θερμοκρασίες.... δεν ξέρω όμως αν έχει σχέση.
Απ την άλλη όμως γίνεται ξαφνικά να χάσει τις ρυθμίσεις του; Αφού ως τώρα δούλευε καλά.
vlsavvas
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Τετ 05 Ιουν, 2013 14:46

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 08 Ιαν, 2014 11:01

vlsavvas έγραψε:Σ αυτό έχεις δίκιο γι αυτό το συνδύασα με τις χαμηλές θερμοκρασίες.... δεν ξέρω όμως αν έχει σχέση.
Απ την άλλη όμως γίνεται ξαφνικά να χάσει τις ρυθμίσεις του; Αφού ως τώρα δούλευε καλά.


Αλλαγη μειγμάτων υγραεριου λέγεται εχει διορθωση OBD στα trim το κιτ ; Άν ναι την εχει συνδέσει ο εγκαταστατης σου ;

Διοτι με ενα αμαξι που ήρθε για αλλαγη φίλτρων απο επαρχία ο εγκαταστατης που μίλησα μου είπε ξερά εγω δεν το συνδέω ποτε !!

Αν το λαμπάκι εμφανιςτηκε ι μόλις έπιασε ο χειμώνας μια βόλτα για ρύθμιση .. Συμβαινει συχνα .. Δεν εχει χάσει ρυθμισεις .. Αλλα μείγματα άλλες θερμοκρασίες .... Θα συμβει και το καλοκαίρι
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό igraeriokinitos » Κυρ 12 Ιαν, 2014 13:14

Καλημερα σε ολους και καλη χρονια.Διαβασω λιγο καιρο το forum και πραγματικα δεν χρειαστηκε ποτε να κανω ερωτηση γιατι πραγματικα διαβαζοντας και μονο εβρισκα λυση.Ηρθε η ωρα ομως.Ειχα αναμμενο το λαμπακι του κινητηρα με κωδικο βλαβης Ρ2191(φτωχο μιγμα).Το εσβηνα μεσω κινητου αλλα μετα απο περιπου 80χλμ το ξαναεβγαζε.Ο εγκεφαλος διορθωνε τα fueltrims μεχρι και 27%...Εκανα πολλες επισκεψεις στον εγκαταστατη μου αλλα το προβλημα δεν λυνοταν.Πριν λιγες μερες πηγα σε αλλον εγκαταστατη και μου αλλαξε τους χαρτες.Το προβλημα εχει διορθωθει μιας και εχω κανει σχεδον 400χλμ και ολα μια χαρα.Τωρα ο εγκεφαλος κανει διορθωση στα fueltrims σε ποσοστο κατω του 5%.Καποια προβληματακια ομως εχουν παραμεινει.Οταν το αυτοκινητο αρχιζει να δουλευει με υγραεριο κανει καποια μπερδεματα και καποια κομπιασματα στο πατημα του γκαζιου.Το κανει οταν αφηνω το γκαζι και το πατησω στιγμιαια.Μερικες φορες σε ανηφορες και σε παρκαρισμα που χρειαζεται να παιξεις με το γκαζι σβηνει κιολας.Ακομα και στο ρελαντι αν πανε οι στροφες 2.5-3χσαλ αφησω το γκαζι και το ξαναπατησω κανει ενα μικρο μπερδεμα στις 1000-1500 και μετα δινει κανονικα.Το ιδιο και σε ταξιδι με σταθερα 3000χσαλ και 100χλμ στο αφημα και ξανα πατημα κομπιαζει στην αρχη.Στο ρελαντι ολα καλα μεχρι και κοφτη.Αν το μιγμα γινει λιγο πιο στεγνο διορθωνεται λιγο αλλα πεταει λαμπακι κινητηρα με την παραπανω βλαβη.Επεισης τα πραγματα διορθωνονται λιγο οταν ζεσταινεται αλλα οχι τελειως,σε ποσοστο 60%περιπου..Ο εγκαταστατης που μου εφτιαξε τους χαρτες μου ειπε να παω στον αρχικο εγκαταστατη και να μου κοιταξει τις καλωδιωσεις(εγκεφαλου,μπεκ και γενικα του υγραεριου).Βλαβες στον εγκεφαλο του υγραεριου δεν εχουν αναγνωστει.Τελος να πω οτι το αυτοκινητο ειναι peugeot 206 με κινητηρα tu5jp4,εχει εκκεντροφορους,ολοσομη εξατμιση,προγραμμα και κιτ υγραεριου BRC Sequent 24 .Στη λειτουργια με βενζινη δουλευει σαν εργοστασιακο,δηλαδη χωρις το προβλημα παραπανω που το παρατηρω στο υγραεριο.
Συγνωμη για το μεγαλο post αλλα ηθελα να τα πω αναλυτικα μπας και βρω λυση.
igraeriokinitos
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Παρ 15 Νοέμ, 2013 16:46

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό vlsavvas » Δευτ 13 Ιαν, 2014 14:20

Μετά από μια σύντομη επίσκεψη στον εγκαταστάτη, έγινε μια μικρή διόρθωση στη ρύθμιση και μέχρι τώρα φαίνεται να διορθώθηκε το πρόβλημα. Άρα μάλλον ο φίλος Qgas παραπάνω είχε δίκιο :thumbup:
vlsavvas
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Τετ 05 Ιουν, 2013 14:46

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό LPGas » Δευτ 13 Ιαν, 2014 18:28

igraeriokinitos έγραψε:Καλημερα σε ολους και καλη χρονια.Διαβασω λιγο καιρο το forum και πραγματικα δεν χρειαστηκε ποτε να κανω ερωτηση γιατι πραγματικα διαβαζοντας και μονο εβρισκα λυση.Ηρθε η ωρα ομως.Ειχα αναμμενο το λαμπακι του κινητηρα με κωδικο βλαβης Ρ2191(φτωχο μιγμα).Το εσβηνα μεσω κινητου αλλα μετα απο περιπου 80χλμ το ξαναεβγαζε.Ο εγκεφαλος διορθωνε τα fueltrims μεχρι και 27%...Εκανα πολλες επισκεψεις στον εγκαταστατη μου αλλα το προβλημα δεν λυνοταν.Πριν λιγες μερες πηγα σε αλλον εγκαταστατη και μου αλλαξε τους χαρτες.Το προβλημα εχει διορθωθει μιας και εχω κανει σχεδον 400χλμ και ολα μια χαρα.Τωρα ο εγκεφαλος κανει διορθωση στα fueltrims σε ποσοστο κατω του 5%.Καποια προβληματακια ομως εχουν παραμεινει.Οταν το αυτοκινητο αρχιζει να δουλευει με υγραεριο κανει καποια μπερδεματα και καποια κομπιασματα στο πατημα του γκαζιου.Το κανει οταν αφηνω το γκαζι και το πατησω στιγμιαια.Μερικες φορες σε ανηφορες και σε παρκαρισμα που χρειαζεται να παιξεις με το γκαζι σβηνει κιολας.Ακομα και στο ρελαντι αν πανε οι στροφες 2.5-3χσαλ αφησω το γκαζι και το ξαναπατησω κανει ενα μικρο μπερδεμα στις 1000-1500 και μετα δινει κανονικα.Το ιδιο και σε ταξιδι με σταθερα 3000χσαλ και 100χλμ στο αφημα και ξανα πατημα κομπιαζει στην αρχη.Στο ρελαντι ολα καλα μεχρι και κοφτη.Αν το μιγμα γινει λιγο πιο στεγνο διορθωνεται λιγο αλλα πεταει λαμπακι κινητηρα με την παραπανω βλαβη.Επεισης τα πραγματα διορθωνονται λιγο οταν ζεσταινεται αλλα οχι τελειως,σε ποσοστο 60%περιπου..Ο εγκαταστατης που μου εφτιαξε τους χαρτες μου ειπε να παω στον αρχικο εγκαταστατη και να μου κοιταξει τις καλωδιωσεις(εγκεφαλου,μπεκ και γενικα του υγραεριου).Βλαβες στον εγκεφαλο του υγραεριου δεν εχουν αναγνωστει.Τελος να πω οτι το αυτοκινητο ειναι peugeot 206 με κινητηρα tu5jp4,εχει εκκεντροφορους,ολοσομη εξατμιση,προγραμμα και κιτ υγραεριου BRC Sequent 24 .Στη λειτουργια με βενζινη δουλευει σαν εργοστασιακο,δηλαδη χωρις το προβλημα παραπανω που το παρατηρω στο υγραεριο.
Συγνωμη για το μεγαλο post αλλα ηθελα να τα πω αναλυτικα μπας και βρω λυση.


Τα προγράμματα στους συγκεκριμένους κινητήρες δίνουν πολύ μίγμα για να έχει ο κινητήρας απόκριση. Το πολύ μίγμα στην βενζίνη όμως μεταφράζεται και σε πολύ μίγμα υγραερίου με αποτέλεσμα τα μπουκώματα. Χρειάζεσαι ρύθμιση στο δρόμο, ιδανικά με wideband αφού έχεις και πρόγραμμα και εκκεντροφόρους.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό igraeriokinitos » Τετ 15 Ιαν, 2014 20:29

Ακριβως οπως τα λες ειναι.Εγινε μια ακομη προσπαθεια ρυθμισης(χωρις wideband)αλλα ειμαι ακριβως οπως πριν γιατι λυση δεν βρεθηκε.Ναι μεν βρηκαμε τι επρεπε να κανουμε για να διορθωθει το κομπιασμα,αλλα ταυτοχρονα θα γινοταν πολυ φτωχο το μιγμα(με φοβο check engine)η θα ειχαμε διαφορα μπουκωματα συνηθως μετα τις 5.000χσαλ,η με αποτομο πατημα γκαζιου.Το μονο που μενει να δοκιμασω τωρα ειναι προγραματισμος με wideband οπως εγινε και με την βενζινη.Απλα ειναι δυσκολο αν ο μαστορας δεν ειναι βελτιωτης και δεν ασχολειται με προγραμματα βενζινης να εχει wideband.
igraeriokinitos
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Παρ 15 Νοέμ, 2013 16:46

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό stathis77 » Παρ 07 Φεβ, 2014 14:37

καλημερα εκανα προχθες ρυθμιση στο υγραεριο γιατι παρουσιαζε μικρη πτωση το ρελαντι κατα την αλλαγη απο βενζινη σε υγραεριο εβαλα και το καθαριστικο τροφοδοσιας στο ρεζερβουαρ της βενζινης της wurth και μετα απο 2 μερες εχω λαμπακι check engine ανοιχτο ακομα και σε λειτουργια με βενζινη.το αμαξι εχει ενα ανεπαισθητο τερμουλο στο ρελαντι και με τα 2 καυσιμα.εχω 50000χλμ με υγραεριο και τσεκαρα διακενα βαλβιδων πριν 12000χλμ χωρις να προκυψει τιποτα.
stathis77
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 07 Φεβ, 2014 14:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 36 επισκέπτες