genos2000 έγραψε:Καλα βεβαια αγαπητε mik η αληθεια είναι ότι έβγαλε σε όλους πρόβλημα και ίσως όχι σε έναν.Και εγώ το πιστεύω ότι κάνει πολύ προσεγμένη δουλειά,όπως έκανε και σε μένα οπτικά.Από εκεί και πέρα το ουσιατικό που είναι η ρύθμιση και η καλή λειτουργία μη μου πείτε ότι πάει και αέρα..Καταρχάς ακούστηκαν στα forum τουλάχιστον 10 εγκαταστάσεις με πρόβλημα.Δεύτερον δεν μας είπε ποτέ ότι βάζει το lpfi.Σε όλους λέει ότι είναι προρυθμισμένο και αμέσως την ίδια ώρα το παίρνει μόνος του μια βόλτα και το ρυθμίζει σε 2 λεπτά.Τα μπεκ που βάζει είναι πραγματικά στην τύχη.Εμένα μου βαλε 2 τύπους μεγαλύτερα και μετά μου τα άλλαξε σε 1 τύπο μεγαλύτερα.Στους μισούς ανάψαν λαμπάκια και στους άλλους δημιουργήθηκαν άλλα θέματα.Και αυτά είναι αυτά που βλέπουμε με την άπειρη ματιά μας.Ακόμη και αυτοί που λεν πάει καλά μπορεί απλά να βολεύτηκαν σε μια μέτρια απόδοση.Γιατί ένα σύστημα δεν ρυθμίζεται τέλεια με 2 λεπτά ρύθμιση όπως και να το κάνουμε.Εμένα που πήγα 15 φορές είδα και 15 διαφορετικές αποδόσεις στο σύστημα μου και μόνον η τελευταία με άφησε ικανοποιημένο πλήρως.Αλλά ίσως και αυτή δεν είναι η τέλεια ρύθμιση και μια ακόμη να το έκανε ενδεχομένως καλύτερο.Το θέμα είναι ότι όλοι εμείς που δώσαμε κοντά € 2.000 δεν τα δώσαμε γιατι δεν ξέραμε τις τιμές που κυμαίνονται τα κιτ.Τα δώσαμε για να έχουμε το καλύτερο σύστημα,χωρίς προβλήματα και με πολύ σωστή λειτουργία.Οπότε καλό θα είναι να έχουμε και τις ανάλογες απαιτήσεις και να μην τον χαϊδεύουμε στα φορουμ.Να λέμε απλά την αλήθεια.Κι εγώ τονισα την ευγένεια του,και την πολύ όμορφη δουλεια που κάνει,αλλά θα πω χωρίς επιείκεια τα ελλατώματά του.Όταν δει την κίνηση να πέφτει μπορεί να μας αντιμετωπίσει πιο επαγγελματικά.
δεν διαφωνω μαζι σου.
Και εγω τα ιδια πιστευω με σενα. Εφοσον εχω δωσει τοσα λεφτα εχω και τις αναλογες απαιτησεις.
Απλα οπως ειχα γραψει και σε αλλο θεμα πιστευω οτι το κανει λογω οτι δεν ξερει ακομα και το συστημα και το καθε αμαξι για το πως θα δουλεψει σωστα.
Τα ιδια ακριβως γινονται και στην subaru και χειροτερα μην σου πω που ειναι και η επισημη αντιπροσωπεια της vialle. Για μενα ο ενλογω εγκαταστατης πρεπει να κραταει το αμαξι 1-2 μερες παραπανω να το τεσταρει τουλαχιστον 4-5 ωρες σε δρομο διαφορων ταχυτητων ωστε να βλεπει πως παει και να ρυθμιζει συνεχως, ωστε οταν το παραλαβεις να ειναι σχεδον ετοιμο απο πλευρα ρυθμισης.
επισης θα επρεπε λογω αυτων των θεματων να ριξει την τιμη και να σου αναγνωριζει πιθανον βλαβη που προκυψει χωρις κουβεντα
Ευτυχως σε μενα δεν εχω καποιο προβλημα ακομα(εκτος της ρυθμισης για τα καυσιμα).
Βεβαια δεν εχω και ιδιαιτερες απαιτησεις απο το αμαξι και γενικα δεν τρεχω ωστε να δω προβληματα.
Να ρωτησω και κατι
Για να δω αμα το αμαξι εχει κοψει πρεπει να το βαλω σε δυναμομετρηση η υπαρχει και κανενας αλλος τροπος να το ελεγξω(πχ. με ιδιες εκκινησεις- κινησεις βλεποντας το torque πρεπει να βγαζει ιδιους ιππους?