Αν τα μπουζί είχαν λάδι (όπως 5,6) τότε υπάρχουν δυο ενδεχόμενα.
Στο πρώτο σενάριο έχεις μεγάλη φθορά στον κινητήρα γενικότερα και τα ελατήρια των πιστονιών δεν σκουπίζουν σωστά τα τοιχώματα του κυλίνδρου, τότε στο θάλαμο καύσης υπάρχουν λάδια που καταλήγουν και στο μπουζί.
Στο δεύτερο σενάριο έχεις φθορά στους οδηγούς των βαλβίδων και από εκεί περνάνε λάδια στο θάλαμο καύσης που καταλήγουν και στο μπουζί. Αυτό μπορεί να γίνει αν υποχωρήσουν οι έδρες των βαλβίδων (λόγω υγραερίου) τότε το στέλεχος της βαλβίδας καταστρέφει πολύ γρήγορα τον οδηγό του. Η φθορά που προκαλείται στην κεφαλή όταν υποχωρήσουν οι έδρες των βαλβίδων μπορεί να δημιουργήσει εσωτερικές τάσεις στο μέταλλο (σε συνδυασμό με τους συνεχείς κύκλους θέρμανσης - ψύξης) έτσι ώστε το σπείρωμα του μπουζί να παραμορφωθεί (και να μην βγαίνει το μπουζί). Τέλος, κάποια από τα ρινίσματα από τη φθορά των εδρών και των ίδιων των βαλβίδων πέφτουν μέσα στον κύλινδρο και είναι πιθανό να καταλήξουν μεταξύ πιστονιού και κυλίνδρου, πάνω από τα ελατήρια, και έτσι με την κίνηση του πιστονιού θα προκληθεί φθορά στον κύλινδρο και στο πιστόνι.
Από τις λεπτομέρειες της επισκευής που έγινε, μπορεί να προκύψει το ακριβές είδος της βλάβης, ενώ σε κανένα από τα δυο σενάρια δεν ευθύνεται για κάτι το μπουζί από μόνο του.