Πήγα το πρωί στον εγκαταστάτη. Στο δρόμο δοκιμαστικά το έβαλα υγραέριο και σε 5-6 χιλιόμετρα γύρισε δύο φορές βενζίνη.
Από ένα πρώτο έλεγχο δεν διαπιστώθηκε κάτι εμφανές.
Αλλάξαμε φίλτρο (είχε κάνει 35.000 χιλ)
ασφαλειοθήκη και κάποια καλώδια τα οποία είχαν κάποια προβληματάκια οι
επαφές , έγινε έλεγχος - ρύθμιση στο δρόμο όπου διαπιστώθηκε και φτωχό μίγμα το οποίο διορθώθηκε και 7-8 χιλιόμετρα
πορεία που έκανε ο εγκαταστάτης με συνοδό δεν εμφάνισε ξανά το πρόβλημα.
Μου είπε ότι κάπου σε αυτά τα τρία ήταν η πιθανή αιτία να το δοκιμάσω και αν υπάρξει πρόβλημα τα ξαναλέμε.
Πλήρωσα 40 ευρώ (άφησα και 10 για καφέδες) και έφυγα.
Το απόγευμα έβαλα το ασκέρι μέσα και φύγαμε για βόλτα - δοκιμή.Μετά από 50 χιλιόμετρα συνεχούς πορείας ανεβάσματα-
κατεβάσματα κανένα πρόβλημα όλα άψογα και καλίτερα από πριν ειδικά στο ξεκίνημα γιατί πιθανόν έφταιγε το φτωχό μίγμα.
Συμπέρασμα.Καμιά φορά φταίμε και εμείς και τα ρίχνουμε στο υγραέριο , γιατί ξεχνάμε να κάνουμε έναν έλεγχο,
έστω ένα φίλτρο στα 15.000 χιλ. και όχι στα 35.000 που είχα εγώ.Ντράπηκα όταν μου το είπε γιατί το είχε σημειωμένο
από προηγούμενο σέρβις.