tzanabetis έγραψε:Κι εγώ όσους ρώτησα που έχουν καιρό που καίνε υγραέριο τα ίδια μου είπαν. Η κατανάλωση λαδιού παρέμεινε ίδια όσο ήταν και πριν τη μετατροπή.
Όσοι έχετε γερμανικά αυτοκίνητα ούτως ή άλλως καίτε αρκετό λάδι. (Φίλος με GOLF σημπληρώνει 200ml κάθε 1000χλμ περίπου).
Αν η μετατροπή σε υγραέριο αυξάνει την κατανάλωση λαδιού τότε οι εγκαταστάτες σας ίσως μπορούν να σας συμβουλεύσουν στο θέμα αυτό.
Οπως ειπατε, μπορει να ειναι τυχαιο μιας και οι περισσοτεροι δεν διαπιστωνουν κατι τετοιο. Αλλα δεν καταναλωνουν ολα π.χ. τα γερμανικα την ιδια ποσοτητα λαδιου. Ξερω και γω αρκετα fsi που καινε 1 σκαζμο λαδι...αλλα τα περισσοτερα opel που ξερω δεν καινε σχεδον καθολου. Δεν ειναι καλος τροπος συγκρησης αυτος.
Η συγκρηση πρεπει να γινεται με το τι εκαιγε πριν την μετατροπη, με το μετα.