Σελίδα 2 από 23

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος, 2011 17:13
από astragjtg
Θα παρακαλουσα για 1 απαντηση απο εγκαταστατη icom.

Εμαθα οτι το προβλημα των εκκινησεων σε αρκετους λυθηκε βαζοντας ο εγκαταστατης ενα μικρο εξαρτημα ''σαν βαρελακι'', πανω στον ρυθμιστη πιεσης...

Τι ειναι αυτο και πως ακριβως δινει λυση στο προβλημα της μη εκκινησης ?

Φαινεται λιγο εδω http://s618.photobucket.com/albums/tt26 ... LPG004.jpg στο SUBARU FORESTER της INCTEK (καντε ζοομ στον ρυθμιστη πιεσης-το εξαρτημα που αναφερω βρισκεται πισω απο την μπαταρια)

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος, 2011 07:40
από rogerius
μικρο εξαρτημα ''σαν βαρελακι''
=============================
einai anepistrofh valvida (checkvalve).Apomononei ta mpeck otan einai svisto to amaksi gia na mhn exou piesh piso tous kai xasoun thn steganothta tous.
Palia allazan oloklhres partides mpeck (pou den htan stegana) omos tora arkei mia valvidoula ston rythmisth pieshs.

Steile PM ston Inctek (Chris) pou mporei na sou thn topothetish kiolas kai sigoura tha se enimerosh sosta.
To provlima ths dyskolhs ekkinishs tha lythei me avto ton tropo.

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος, 2011 07:53
από astragjtg
rogerius έγραψε:μικρο εξαρτημα ''σαν βαρελακι''
=============================
einai anepistrofh valvida (checkvalve).Apomononei ta mpeck otan einai svisto to amaksi gia na mhn exou piesh piso tous kai xasoun thn steganothta tous.
Palia allazan oloklhres partides mpeck (pou den htan stegana) omos tora arkei mia valvidoula ston rythmisth pieshs.

Steile PM ston Inctek (Chris) pou mporei na sou thn topothetish kiolas kai sigoura tha se enimerosh sosta.
To provlima ths dyskolhs ekkinishs tha lythei me avto ton tropo.


Ευχαριστω :thumbup: Κατι τετοιο υποψιαζομουν και γω...

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος, 2011 13:59
από rogerius
astragjtg έγραψε:
rogerius έγραψε:μικρο εξαρτημα ''σαν βαρελακι''
=============================
einai anepistrofh valvida (checkvalve).Apomononei ta mpeck otan einai svisto to amaksi gia na mhn exou piesh piso tous kai xasoun thn steganothta tous.
Palia allazan oloklhres partides mpeck (pou den htan stegana) omos tora arkei mia valvidoula ston rythmisth pieshs.

Steile PM ston Inctek (Chris) pou mporei na sou thn topothetish kiolas kai sigoura tha se enimerosh sosta.
To provlima ths dyskolhs ekkinishs tha lythei me avto ton tropo.


Ευχαριστω :thumbup: Κατι τετοιο υποψιαζομουν και γω...

Kala pou to thymithika: exo diavasei kapou...kapote... oti prepei na ginei kai ena by-pass sto rythmisth pieshs me ena syrmataki xalkino.Rota kai avto!

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος, 2011 00:03
από astragjtg
rogerius έγραψε:Kala pou to thymithika: exo diavasei kapou...kapote... oti prepei na ginei kai ena by-pass sto rythmisth pieshs me ena syrmataki xalkino.Rota kai avto!


Το οποιο πηγαινει που ? Μηπως θυμασαι ?

Μηπως λες για τον αισθητηρα θερμοκρασιας ?

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος, 2011 19:39
από INCTEK
Αυτό που βλέπετε στον Forester μας δίπλα στην μπαταριά, δεν είναι η βαλβίδα διακοπής, αλλά ο ρυθμιζόμενος ρυθμιστής πίεσης LPG. Δίχως αυτόν να ανεβάζει την πίεση καυσίμου το Forester θα είχε σωστό καύσιμο μέχρι τις 3500 στροφές. Σε Subaru δεν έχει χρειαστεί να τοποθετήσουμε προς το παρόν τέτοια βαλβίδα. Άποψη μου είναι ότι τα προβλήματα εκκίνησης οφείλονται κυρίως σε 2 λόγους. Είτε σε διαρροή των μπεκ υγραερίου, είτε στο μεγάλο μήκος στα σωληνάκια του υγραερίου. Και οι 2 λόγοι μπουκώνουν τους κυλίνδρους και η πρώτη εκκίνηση γίνεται δύσκολα.

Χρήστος

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος, 2011 23:57
από rogerius
αλλά ο ρυθμιζόμενος ρυθμιστής πίεσης LPG
==========================
Chris, mporeis na to eksigiseis perisotera avto? Mou kinises thn periergia kai symptomatika olh mera symera avto skeftomoun...tyxaio?

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος, 2011 20:33
από Pedrosadani09
O ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΕΚ ΣΤΟ ICOM ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ!ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΑΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙ.... :-? ΤΙ ΝΑ ΠΩ!ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΠΑΝΕ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ!

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος, 2011 00:17
από astragjtg
INCTEK έγραψε:Αυτό που βλέπετε στον Forester μας δίπλα στην μπαταριά, δεν είναι η βαλβίδα διακοπής, αλλά ο ρυθμιζόμενος ρυθμιστής πίεσης LPG. Δίχως αυτόν να ανεβάζει την πίεση καυσίμου το Forester θα είχε σωστό καύσιμο μέχρι τις 3500 στροφές. Σε Subaru δεν έχει χρειαστεί να τοποθετήσουμε προς το παρόν τέτοια βαλβίδα. Άποψη μου είναι ότι τα προβλήματα εκκίνησης οφείλονται κυρίως σε 2 λόγους. Είτε σε διαρροή των μπεκ υγραερίου, είτε στο μεγάλο μήκος στα σωληνάκια του υγραερίου. Και οι 2 λόγοι μπουκώνουν τους κυλίνδρους και η πρώτη εκκίνηση γίνεται δύσκολα.

Χρήστος


Εγω εκανα την ερωτηση γιατι συμβαινει το εξης. Οταν εχει ωρα το αμαξι-κρυο, τοτε περνει αμεσως. Αν ομως ειναι ζεστο, πανω απο τις μισες φορες θελει παντα διπλη εκκινηση της μιζας... Το μηκος απ τα σωλινακια ειναι μολις 10cm, οποτε δεν νομιζω να παιζει αυτο. Αν ειναι διαρροη των μπεκ, πως το καταλαβαινουμε σιγουρα ? Προτεινεις αλλαγη της μπεκιερας ή ειναι κατι το ασημαντο. Κατα τα αλλα, το συστημα δουλευει υποδειγματικα....

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος, 2011 19:21
από chrid
Να υποθέσω ότι όλο το θέμα για προβλήματα εκκίνησης είναι για συστήματα 5ης γενιάς που ξεκινούν με αέριο έτσι?