Σελίδα 1 από 23

Πρόβλημα εκκίνησης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Απρ, 2011 09:52
από popikont
καλημερα σε ολους!!!!την περασμενη εβδομαδα εβαλα κ εγω υγραεριο κ εχω προβλημα στην εκκινηση οταν το εχω γυρισμενο στο αεριο...στη πορεια δεν εχει κανενα προβλημα μονο που δεν παιρνει ευκολα μπροστα...με βενζινη κανενα προβλημα...τι παιζει να φταιει;

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Απρ, 2011 11:38
από xtrailas
γνωστό πρόβλημα που έχει να κάνει με fuel trims βενζίνης - υγραερίου . Μια λύση που μου πρότειναν να γυρνάς τον διακόπτη ( χωρίς να πάρει το αυτοκίνητο μπροστά) περιμένοντας περι τα 10 δευτερόλεπτα. Κάτι γίνεται με αυτό... Το αλλο θέμα είναι σωστή ρύθμιση υγραερίου. Στο δικό μου μετά απο ρύθμιση το πρόβλημα περιορίστηκε αισθητά αν και υπάρχει διαφορά απο ξεκίνημα κρύου - ζεστού κινητήρα.

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Απρ, 2011 17:30
από dti
Μέχρι να γίνει σωστή ρύθμιση, προσπάθησε 1-2 λεπτά πριν φθάσεις στον προορισμό σου να γυρνάς σε βενζίνη. Έτσι, θα ρυθμίζει το short term fuel trim ώστε να είναι σωστό στην επόμενη εκκίνηση.
Μην το αφήσεις πάντως έτσι. Ο εγκαταστάτης πρέπει να βρει μόνιμη λύση.

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ, 2011 12:25
από psir10115
Παίδες καλο μεσημέρι

Μετα απο 3000 χλμ με υγραέριο άρχισαν τα προβλήματα!!

Λαμπάκι μηχανής για 3η φορά και το χειρότερο; ανα λίγα χιλιόμετρα γυρίζει συνέχεια απο αέριο σε βενζίνη...

Ο εγκαταστάτης μου είπε πως πρέπει να αλλάξει πνεύμονα!!!!

Φοβάμαι πλέον για την ζωή του κινητήρα...τι να κάνω;;;

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ, 2011 02:07
από Pedrosadani09
ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...ICOM ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΙΖΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ...ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΙΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΓΙΑ Ν'ΑΡΠΑΞΕΙ! :-\ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΥΟ ΣΕ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ!ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΚΑΖΙ.....ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΑΜΗΛΑ!ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΡΥΟ ΓΙΑΤΙ ΖΕΣΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. dti τα φωτα σου!

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ, 2011 07:29
από teridona
Εβαλα Landi Renzo omegas σε Sorento Kia 3.5lt V6.
Το παρελαβα στις 14-04-2011 απο τον Τσοπελογιαννη Μεταμορφωση.
Απο εξω ακουγεται σαν Diesel (τα μπεκ ) μεσα ακουγεται πιο λιγο.Η εκκινηση γινεται με βενζινη και μετα απο λιγο μολις η θερμοκρασια πιασει τους 40 βαθμους Κελσιου γυρναει αυτοματα σε Υγραεριο. Το τραβηγμα (ροπη ) πρεπει να υπολειπεται γυρω στο 15% αισθητο σε ανηφορα και σε επιταχυνση .Η εκκινηση του κινητηρα ειναι (ειδικα οταν ειναι κρυος) αρκετα δυσκολη .
Απο 16 -04-2011 απογευμα το συστημα παρουσιαζει διακοπες στην λειτουργια, τα λαμπακια στο διακοπτη του κιτ σβηνουνε ολα και μετα απο ακαθοριστα λεπτα ξανα αναβουνε και ξεκιναει απο την βενζινη και μετα απο λιγο το γυρναει σε υγραεριο . Αυτο επαλειφθηκε τεσσερεις περιπου φορες σε μια διαδρομη απο το Γαλατσι εως το σπιτι μου στο Ν.Ηρακλειο ( 4χλμ ).
Σημερα το πρωι επαναληφθηκε αυτο ,αυτο σημαινει οτι μου τρωει την Βενζινη αφου επαναλαμβανεται συνεχως .
Το απογευμα 17-04-2011 βρισκομουν στην συμβολη Ηρακλειου με Πλαπουτα Ν.Ηρακλειο και μου εσβησε ο κινητηρας -κατεριφθει ο μυθος οτι τα αυτοματα δεν σβηνουν ποτε.

teridona

Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 22 Μαρ, 2011 22:13

* Προσωπικό μήνυμα

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ, 2011 13:38
από psir10115
Αύριο μου είπε ο εγκαταστάτης για τα ίδια προβλήματα...αλλάζει μόνο του απο αυγραέριο σε βενζίνη...θα μου αλλάξει πνεύμονα!!

Μετά θα σας πω αποτελέσματα...

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ, 2011 16:35
από xarlam
Pedrosadani09 έγραψε:ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...ICOM ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΙΖΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ...ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΙΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΓΙΑ Ν'ΑΡΠΑΞΕΙ! :-\ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΥΟ ΣΕ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ!ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΚΑΖΙ.....ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΑΜΗΛΑ!ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΡΥΟ ΓΙΑΤΙ ΖΕΣΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. dti τα φωτα σου!

Το ίδιο συμβαίνει και σε μενα με ICOM επίσης, με φίλο μηχανικό που το συζήτησα μου είπε οτι είναι φυσιολογικο μέχρι να τραβήξει βενζινη ο κινητηρας επίσης αν κατα την εκκίνηση κρατήσω το γκάζι πατημένο μυρίζει υγραέριο,προφανως πεταει ακαφτο ό,τι έχει ξεμείνει ...
Γενικότερα θέλει στα ξεκινήματα λίγο περισσότερο γκάζι γιατι παει να σβήσει σαν να είμαι πρωταρης...και μια φορα έσβησε ενω ήμουν σταματημενος με νεκρά
Πιστευω πάντως πως όλα αυτά είναι πταισματα μπροστα στα οφέλη και θα μάθουμε να ζούμε με αυτά

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ, 2011 16:47
από astragjtg
xarlam έγραψε:Το ίδιο συμβαίνει και σε μενα με ICOM επίσης, με φίλο μηχανικό που το συζήτησα μου είπε οτι είναι φυσιολογικο μέχρι να τραβήξει βενζινη ο κινητηρας επίσης αν κατα την εκκίνηση κρατήσω το γκάζι πατημένο μυρίζει υγραέριο,προφανως πεταει ακαφτο ό,τι έχει ξεμείνει ...
Γενικότερα θέλει στα ξεκινήματα λίγο περισσότερο γκάζι γιατι παει να σβήσει σαν να είμαι πρωταρης...και μια φορα έσβησε ενω ήμουν σταματημενος με νεκρά
Πιστευω πάντως πως όλα αυτά είναι πταισματα μπροστα στα οφέλη και θα μάθουμε να ζούμε με αυτά


Σε μενα που στην αρχη μου εκανε το ιδιο, μετα απο ρύθμιση γιατι ειχα φτωχο μιγμα διορθωθηκε. Αυτο βεβαια που σου μυρίζει υγραεριο(ελπιζω να ειναι απο την εξατμηση και οχι απο διαρροη...), δεν ειναι ουτε-σωστο ουτε φυσιολογικο. Αν το πεταει ακαυστο (και δεν παιζει κατι γενικοτερα με τον κινητηρα) ειναι πολυ πιθανο να εχεις πολυ πλουσιο μιγμα. ΔΕΝ θα πρεπει να μυρίζει ΠΟΤΕ και απο ΠΟΥΘΕΝΑ υγραεριο. Τα υπολοιπα ''θεματακια'' που εχεις συνηγορουν οτι θες ρύθμιση.

Re: προβλημα εκκινησης........

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Απρ, 2011 15:47
από INCTEK
Pedrosadani09 έγραψε:ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...ICOM ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΙΖΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ...ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΙΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΓΙΑ Ν'ΑΡΠΑΞΕΙ! :-\ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΥΟ ΣΕ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ!ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΚΑΖΙ.....ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΑΜΗΛΑ!ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΡΥΟ ΓΙΑΤΙ ΖΕΣΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. dti τα φωτα σου!


Προσπάθησε να το ζεσταίνεις λίγο περισσότερο το πρωί και μετά να το γυρίζεις σε γκάζι. Τα μπουκώματα όταν είναι κρύο μπορεί να οφείλονται σε περίεργα enrichments για την ψυχρή εκκίνηση. Όσον αφορά τη δυσκολία εκκίνησης, μπορεί κάποιο μπεκ να έχει μικρή διαρροή. Κάνε καμιά 1500 χλμ και δες αν θα στρώσει, αλλιώς άλλαξε ένα σετ μπεκ υγραερίου.
Χρήστος