Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα εκκίνησης

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 08 Φεβ, 2021 08:01

Και τα ανταλλακτικά πλέον όλα από καλάθι και ότι βγει.
Όπως είπα delphi πολλαπλασιαστής οχτώ μήνες προβληματικός έψαχνα καιρό να δω τι φταίει στα σκοτσαρίσματα χαμηλά μετά από ψαξίματα βάλαμε δοκιμαστικά ένα απλό hitachi και το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Άρα ο πολυδιαφημισμένος delphi μάπα το καρπούζι.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό socratesb » Δευτ 08 Φεβ, 2021 14:49

Το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται ακόμα και κακή επαφή των καλωδίων - πλεξούδας είτε του υγραερίου είτε του αυτοκινήτου πχ γειώσεις κτλ.
Εμένα με ταλαιπώρησε μήνες πρόβλημα που εμφανιζόταν - ειδικά όταν ζητούσα φορτίο, και τελικά ήταν το καλώδιο που δίνει το σήμα από το μπεκ της βενζίνης στον εγκέφαλο του αερίου σε συνδυασμό με σχετικά χαλαρή επαφή της τροφοδοσίας του εγκεφάλου του αερίου.
Ακολούθησε άλλο πρόβλημα με missfire λίγο καιρό μετά. Αφού αλλάξαμε πολλαπλασιαστές μαζί με φίσες, μπουζί κτλ τελικά είχε θέμα το σωληνάκι της παροχής από το μπεκ στον κύλινδρο που είχε "τσακίσει" και δεν έδινε όσο έπρεπε...
Όλα τα προβλήματα λόγο μη μελετημένης εγκατάστασης και αδυναμία από πολλούς τεχνικούς να βρουν το πρόβλημα. Όταν πια κάθε προβλήμα είχε μεγαλώσει απελπιστικά βρέθηκαν οι αιτίες...
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό dimitrisskr » Πέμ 11 Φεβ, 2021 22:27

Καλησπέρα και πάλι παιδιά, ένα update...

Δούλεψα το αμάξι με βενζίνη αρκετές μέρες. Το πρόβλημα που είχα στις πρωινες εκκινήσεις εξαφανίστηκε, όμως το πρόβλημα με τα ρεταρισματα όταν ανεβάζω το παράθυρο κτλπ συνεχίζεται, μόνο όμως όταν είναι ζεστό.

Το αμάξι το είχα άδειο από αεριο όσο είχα βενζίνη.
Πάω που λέτε, φουλαρω βενζίνη και αέριο. Λέω "δε το γυρνάω αέριο;", Τι το ήθελα... Κυριολεκτικά πήγε να μου σβήσει. Παρπαριζε και μετά το αμάξι έτρεμε. Δεν άναψε λαμπάκι κινητήρα, αλλά άμεσα άλλαξα σε βενζίνη.

Έκλεισα ραντεβού στον Γεραντιδη εδώ Θεσσαλονίκη.
Θα πάω να το δω.
Σαν εγκατάσταση άλλοι εγκαταστάτες μου είπαν πολύ καλά λόγια. Έγινε σε επίσημο αντιπρόσωπο Lovato στη Βέροια. Πρώτη φορά θα πάω Γεραντιδη, να δούμε τι θα γίνει κι εκεί
Hyundai i30 1.4 με σύστημα Lovato smart ExR
dimitrisskr
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Δευτ 14 Οκτ, 2019 02:32

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 12 Φεβ, 2021 09:01

εκτος απο το κλασικό " ειναι τελειως αρυθμιστο στο υγραεριο" ( που μπορει να ισχυει και σε καποιο ποσοστο ) δε παυει να με προβληματιζει το οτι στο κανει ΚΑΙ με βενζινη οντας ζεστό.

Κι ειναι λογικό γιατι οσο ειναι κρυο το μιγμα ειναι πιο πλουσιο και αντεχει.

Το θεμα λοιπον ειναι να βρητε τι προκαλει την πτωση του ρελαντι ακομα και στη βενζινη κι απο εκει να ξεκινησετε κι οχι απο το αεριο.

Χωρις να ειμαι ουτε μηχανικός αρχιζω να εχω σοβαρη υποψια οτι "κατι" στα ηλεκτρικά σου δε παει καλα.
ειτε το μοτερ του παραθυρου τραβαει τρελλα αμπερ που γονατιζουν το δυναμό
ειτε η μπαταρία δε μπορει να δωσει ρευμα εκεινη την ωρα, αν και αυτο θα εκανε μπαμ οταν πας να βαλεις μπροστά που απο οτι εχω καταλαβει δεν εχεις προβλημα.

Ενα βολτομετρο εχει βαλει καεις να δει ποση πτωση τασης εχεις με το παραθυρο? ή αν το δυναμο δινει σωστη ταση με ολες τις καταναλωσεις ανοιχτες?
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό dimitrisskr » Παρ 12 Φεβ, 2021 13:47

Εγώ τυγχάνει να είμαι μηχανικός μεν, αλλά να μην έχω σχέση με αυτοκίνητα δε...

Θα μετρήσω το δυναμό. Μέτρησα τη μπαταρία σε κάποια φάση ήταν νορμάλ 12,7 κρύο το αμάξι. Δε μέτρησα ενώ δούλευε να δω τι της δίνει το δυναμό.

Κι εγώ φοβάμαι τα ηλεκτρολογικά, αλλά δε μου κολλάει το δυναμό, κυρίως με προβληματίζουν οι πολλαπλασιαστές, έστω ο ένας, του κυλίνδρου Νο1 που έκανε και το missfire. Ο οποίος βέβαια πλέον είναι στον Νο2...

Το αέριο σίγουρα θέλει ρύθμιση, σε δρόμο αυτή τη φορά, και κάποιο μπεκ αλλαγή μάλλον.
Hyundai i30 1.4 με σύστημα Lovato smart ExR
dimitrisskr
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Δευτ 14 Οκτ, 2019 02:32

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες