Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα εκκίνησης

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ HYUNDAI ACCENT

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Δευτ 08 Αύγ, 2011 03:38

Ένα σενάριο είναι όταν κάποιο μπεκ υγραερίου έχει διαρροή, τότε θα μπορούσε να παρουσιάζει τα συμπτώματα που αναφέρεις.

Η διαρροή εκτονώνεται στην πολλαπλή με αργό ρυθμό, μετά το αμάξι δεν παίρνει μπρος εύκολα γιατί το μίγμα είναι λάθος, αφού εκεί μέσα έχει και υγραέριο.

Το δεύτερο σενάριο είναι η βαλβίδα εκτόνωσης υπερπίεσης του μειωτή πίεσης, και από εκεί μπορεί να έχεις διαρροή υγραερίου, πιθανώς όταν κρυώσει το σύστημα και οι ανοχές μεταβληθούν. Η έξοδος εκτόνωσης υπερπίεσης του μειωτή κανονικά πρέπει να συνδέεται στο φίλτρο αέρα. Έχει συνδεθεί πράγματι εκεί; Το σωληνάκι μοιάζει με το άλλο σωληνάκι που φεύγει από τον μειωτή πίεσης και με διακλάδωση πάει προς τον αισθητήρα MAP και τελικά στην πολλαπλή, αλλά εκείνο κάνει άλλη δουλειά, σιγουρέψου οτι δεν έχουν μπει ανάποδα αυτά τα δυο σωληνάκια που φεύγουν από τον μειωτή πίεσης.


Εικόνα
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ HYUNDAI ACCENT

Δημοσίευσηαπό jdim » Δευτ 08 Αύγ, 2011 08:49

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Εδω και 11 μερες ολα δουλευουν και παλι ρολοι. Μετα απο τον καθαρισμο που αναφερω οτι εκανα παραπανω, γεμισα 2 φορες το ρεζερβουαρ του υγραεριου και τα πρωτα 30 χλμ. σε καθε ενα απο το γεμισμα, τα εκανα με βενζινη.Να σημειωσω οτι ειχα λιπαντηρα που ψεκαζε λαδακι και τον πεταξα,αυτο εγινε επειτα απο συννενοηση με τον τεχνικο που μου περασε το συστημα. Στην ουσια το προβλημα δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο αυτο το οποιο μου εβγαλε με βενζινη στις 100.000 χλμ. αλλα με βενζινη η διαφορα ειναι οτι εκανε περισσοτερη καταναλωση καυσιμου ενω με το υγραεριο εκανε αυτα τα νουμερα στις 10.000 χλμ.
Συνεχιζω να παρακολουθω τον τροπο λειτουργιας του αυτοκινητου, επιμενω σε αυτο που ανεφερα και πιστευω πως οσο και αν ακουγεται περιεργη λυση το σωστοτερο ολων ειναι σε καθε γεμισμα του ρεζερβουαρ του υγραεριου, καλο ειναι να κανουμε και 30 χλμ , ισως και 50 θα το παρατηρησω στην συνεχεια, μονο με βενζινη. Δεν προκειται να βαλω,προς το παρον,το λαδακι που μου προτεινε να βαζω στο ρεζερβουαρ της βενζινης σε καθε γεμισμα, καθως και το αλλο που ειναι για το ρεζερβουαρ του υγραεριου για να προστατευει απο σκουριες κ.λ.π τις σωληνωσεις και το συστημα γενικα του υγραεριου.
Σε 7.000 χλμ εχω το πρωτο σερβις για τα φιλτρα και γενικα οτι κανουν στο συστημα του υγραεριου καθε 20.000 χλμ. εννοειται οτι θα μου πουν βημα βημα το καθε τι που θα κανουν και θα ειμαι μπροστα την ωρα του σερβις. Οι πίθηκοι μα κά κες είναι είδος προς εξαφανιση πλεον, δεν χρειαζεται να κανουμε βηματα για την διασωση τους,αλλα βηματα οπως αυτο το φορουμ,για την εξαφανιση τους.
Σας ευχαριστω και τους δυο για τις απαντησεις σας, τις εχω λαβει σοβαρα υποψιν και τις εχω κρατησει στις παρατηρησεις μου σε περιπτωση που χρειαστει μελλοντικα. το εκτιμω αφανταστα. να ειστε καλα.
jdim
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ, 2011 09:40

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΕ HYUNDAI ACCENT

Δημοσίευσηαπό ARIS424 » Δευτ 08 Αύγ, 2011 23:30

μιας και εγω εχω hyundai πιθονοτατα εχεις προλημα στη ρυθμιση του ρελαντι.το να γυρνας συνεχεια σε βενζινη δεν ειναι λυση
Hyundai Getz 1341κ.εκ. Zavoli kit-χλμ με LPG 27.000-χωρις λαδιερα
ARIS424
 
Δημοσιευσεις: 76
Εγγραφή: Δευτ 07 Μαρ, 2011 14:47

Παράξενη συμπεριφορά λίγο μετά την εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό FiKiFiKi » Κυρ 15 Απρ, 2012 18:08

Καλησπέρα σας, Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!
Είμαι κάτοχος ενός Hyundai ATOS μοντέλο 2001 και εδώ και 2 μήνες έβαλα αέριο. Το σύστημα είναι της North Italy Gas Systems.
Όλα καλά με την εγκατάσταση εκτός από ένα θεματάκι:

Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, αφού γυρίσει σε αέριο, συμβαίνει το εξής παράξενο: όταν πατάω συμπλέκτη (π.χ. από πρώτη σε δευτέρα) ακούγεται ένα γκουπ (από τον κινητήρα) και το αυτοκίνητο "τραντάζεται", μόλις βάλω την επόμενη ταχύτητα και αφήσω το συμπλέκτη το αυτοκίνητο "πέφτει" (πέφτουν οι στροφές και αν δεν είμαι προσεκτικός ψιλομπουκώνει και μια φορά μου έσβησε). Μόλις ζεσταθεί η μηχανή λίγο παραπάνω τότε όλα καλά και το εργαλείο δουλεύει όπως όταν είναι σε βενζίνη.

Που μπορεί να οφείλεται αυτή η ασυνήθιστη συμπεριφορά; Σύντομα συμπληρώνω τα χιλιόμετρα του πρώτου ελέγχου και θα ήθελα να πάω διαβασμένος στον εγκαταστάτη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
FiKiFiKi
 
Δημοσιευσεις: 66
Εγγραφή: Τρί 14 Φεβ, 2012 04:04

Re: Παράξενη συμπεριφορά λίγο μετά την εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό ifestos » Κυρ 15 Απρ, 2012 19:23

Να πας να σου ανεβάσει λίγο την θερμοκρασία στην βαλβίδα που δίνει εντολή να γυρίσει σε γκάζι. Δεν έχει ζεσταθεί καλά ο πνεύμονας λόγο χαμηλής θερμοκρασίας γι΄αυτο σου παρουσιάζει αυτά τα προβλήματα. Μην ανησυχείς δεν νομίζω ότι είναι κάτι σοβαρό. Απλά πες του και εσύ να το ρυθμίσει, αν ενεργοποιείται η βαλβίδα στους 40 βαθμούς να το κάνει να ανοίγει στους 45. Αυτό πιστεύω είναι το πρόβλημα.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Όταν το αμάξι έχει την θερμοκρασία του κανονικά σου παρουσιάζει πρόβλημα?? Δεν νομίζω.. Δοκίμασε το.
ifestos
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ 13 Μαρ, 2011 13:28

Re: Παράξενη συμπεριφορά λίγο μετά την εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό FiKiFiKi » Κυρ 15 Απρ, 2012 20:26

ifestos έγραψε:ΕΡΩΤΗΣΗ: Όταν το αμάξι έχει την θερμοκρασία του κανονικά σου παρουσιάζει πρόβλημα?? Δεν νομίζω.. Δοκίμασε το.

Μόλις ανεβάσει λίγο ακόμη θερμοκρασία τότε συμπεριφέρεται άψογα! Επίσης έτυχε να αφήσω το αυτοκίνητο στον ήλιο σε ζεστή ημέρα και μετά από 2 ώρες όταν το πήρα δεν εμφάνισε το πρόβλημα. Μακάρι να θέλει απλά να γυρίζει σε αέριο λίγο πιο αργά.
FiKiFiKi
 
Δημοσιευσεις: 66
Εγγραφή: Τρί 14 Φεβ, 2012 04:04

Re: Παράξενη συμπεριφορά λίγο μετά την εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό ifestos » Κυρ 15 Απρ, 2012 21:58

Κάνε ότι ακριβώς σου έγραψα. Πήγαινε στο μάστορα να σου ανεβάσει λίγο τη θερμοκρασία στη βαλβίδα ανοίγματος του γκαζιού και θα είσαι οκ.
ifestos
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ 13 Μαρ, 2011 13:28

Re: Παράξενη συμπεριφορά λίγο μετά την εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό FiKiFiKi » Κυρ 15 Απρ, 2012 22:27

ifestos έγραψε:Κάνε ότι ακριβώς σου έγραψα. Πήγαινε στο μάστορα να σου ανεβάσει λίγο τη θερμοκρασία στη βαλβίδα ανοίγματος του γκαζιού και θα είσαι οκ.

Θα του το προτείνω
Ευχαριστώ για τη βοήθεια!!
FiKiFiKi
 
Δημοσιευσεις: 66
Εγγραφή: Τρί 14 Φεβ, 2012 04:04

Re: Παράξενη συμπεριφορά λίγο μετά την εκκίνηση

Δημοσίευσηαπό ifestos » Κυρ 15 Απρ, 2012 23:04

Και κάτι τελευταίο.. Μην αφήνεις τα φίλτρα πάνω από 15000 χιλιόμετρα, για αλλαγή. Το αργότερο στα 15000 ΑΛΛΑΓΗ. Όταν θα τα βγάλεις για αλλαγή στα χιλιόμετρα που σου είπα θα με θυμηθείς.
ifestos
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Κυρ 13 Μαρ, 2011 13:28

προβλημα στην εκκινηση

Δημοσίευσηαπό lemouz75 » Παρ 18 Μάιος, 2012 19:42

Χαιρετω ολο το φορουμ.θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με το προβλημα που αντιμετωπιζω.εχω ενα kia picanto 1.0 και εχω βαλει το landi μαζι με την λαδιερα του.το προβλημα ξεκινησε μετα απο 2000km με το υγραεριο οπου οταν βαζω μπροστα το αμαξι δεν κραταει ρελαντι και σβηνει.στην αρχη επεφταν οι στροφες κ δεν εσβηνε απλος ετρεμε μεχρι να ανεβασει στροφες.μετα απο λιγο καιρο αρχισε να σβηνει και τωρα πλεον κραταει ρελαντι μετα απο 2 εκκινησεις.το πηγα στον μαστορα και δεν βρηκε τιποτα,το ιδιο και ο ηλεκτρολογος που το εβαλε στο διαγνωστικο.(σημειωταιο οτι αν μπει το υγραεριο δουλευει μια χαρα).Το εχω κανει χιλιομετρα με βενζινη και το εσβησα στην βενζινη αλλα τιποτα.Τοξανα πηγα εκανε ρυθμισει για φτωχο μιγμα αλλα παλι το ιδιο.Μην ξεχασω να πω οτι καποιες φορες με λιγα χιλιομετρα και πατωντας συμπλεκτη σβηνει.Πηγα και αλλαξα την βαλβιδα-φουσκα πρωινης εκκινησης και τα μπουζι αλλα παλι το ιδιο.Δεν ξερω τι να πω,αλλος μου λεει να βαλω μπουζια ιριδιου αλλος να ρυθμισω βαλβιδες συνφωνα με το υγραεριο τα εχω παιξει.ελπιζω καποιος να μπορει να με βοηθησει.
lemouz75
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Παρ 18 Μάιος, 2012 19:22

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 36 επισκέπτες