INCTEK έγραψε:Αυτό που βλέπετε στον Forester μας δίπλα στην μπαταριά, δεν είναι η βαλβίδα διακοπής, αλλά ο ρυθμιζόμενος ρυθμιστής πίεσης LPG. Δίχως αυτόν να ανεβάζει την πίεση καυσίμου το Forester θα είχε σωστό καύσιμο μέχρι τις 3500 στροφές. Σε Subaru δεν έχει χρειαστεί να τοποθετήσουμε προς το παρόν τέτοια βαλβίδα. Άποψη μου είναι ότι τα προβλήματα εκκίνησης οφείλονται κυρίως σε 2 λόγους. Είτε σε διαρροή των μπεκ υγραερίου, είτε στο μεγάλο μήκος στα σωληνάκια του υγραερίου. Και οι 2 λόγοι μπουκώνουν τους κυλίνδρους και η πρώτη εκκίνηση γίνεται δύσκολα.
Χρήστος
Εγω εκανα την ερωτηση γιατι συμβαινει το εξης. Οταν εχει ωρα το αμαξι-κρυο, τοτε περνει αμεσως. Αν ομως ειναι ζεστο, πανω απο τις μισες φορες θελει παντα διπλη εκκινηση της μιζας... Το μηκος απ τα σωλινακια ειναι μολις 10cm, οποτε δεν νομιζω να παιζει αυτο. Αν ειναι διαρροη των μπεκ, πως το καταλαβαινουμε σιγουρα ? Προτεινεις αλλαγη της μπεκιερας ή ειναι κατι το ασημαντο. Κατα τα αλλα, το συστημα δουλευει υποδειγματικα....