Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Πρόβλημα εκκίνησης

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Πρόβλημα εκκίνησης

Δημοσίευσηαπό popikont » Δευτ 11 Απρ, 2011 09:52

καλημερα σε ολους!!!!την περασμενη εβδομαδα εβαλα κ εγω υγραεριο κ εχω προβλημα στην εκκινηση οταν το εχω γυρισμενο στο αεριο...στη πορεια δεν εχει κανενα προβλημα μονο που δεν παιρνει ευκολα μπροστα...με βενζινη κανενα προβλημα...τι παιζει να φταιει;
popikont
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ 11 Απρ, 2011 09:38

Re: προβλημα εκκινησης........

Δημοσίευσηαπό xtrailas » Δευτ 11 Απρ, 2011 11:38

γνωστό πρόβλημα που έχει να κάνει με fuel trims βενζίνης - υγραερίου . Μια λύση που μου πρότειναν να γυρνάς τον διακόπτη ( χωρίς να πάρει το αυτοκίνητο μπροστά) περιμένοντας περι τα 10 δευτερόλεπτα. Κάτι γίνεται με αυτό... Το αλλο θέμα είναι σωστή ρύθμιση υγραερίου. Στο δικό μου μετά απο ρύθμιση το πρόβλημα περιορίστηκε αισθητά αν και υπάρχει διαφορά απο ξεκίνημα κρύου - ζεστού κινητήρα.
xtrailas
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Τετ 09 Μαρ, 2011 16:05

Re: προβλημα εκκινησης........

Δημοσίευσηαπό dti » Δευτ 11 Απρ, 2011 17:30

Μέχρι να γίνει σωστή ρύθμιση, προσπάθησε 1-2 λεπτά πριν φθάσεις στον προορισμό σου να γυρνάς σε βενζίνη. Έτσι, θα ρυθμίζει το short term fuel trim ώστε να είναι σωστό στην επόμενη εκκίνηση.
Μην το αφήσεις πάντως έτσι. Ο εγκαταστάτης πρέπει να βρει μόνιμη λύση.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: προβλημα εκκινησης........

Δημοσίευσηαπό psir10115 » Κυρ 17 Απρ, 2011 12:25

Παίδες καλο μεσημέρι

Μετα απο 3000 χλμ με υγραέριο άρχισαν τα προβλήματα!!

Λαμπάκι μηχανής για 3η φορά και το χειρότερο; ανα λίγα χιλιόμετρα γυρίζει συνέχεια απο αέριο σε βενζίνη...

Ο εγκαταστάτης μου είπε πως πρέπει να αλλάξει πνεύμονα!!!!

Φοβάμαι πλέον για την ζωή του κινητήρα...τι να κάνω;;;
psir10115
 
Δημοσιευσεις: 53
Εγγραφή: Πέμ 03 Μαρ, 2011 15:34

Re: προβλημα εκκινησης........

Δημοσίευσηαπό Pedrosadani09 » Δευτ 18 Απρ, 2011 02:07

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...ICOM ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΙΖΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ...ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΙΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΓΙΑ Ν'ΑΡΠΑΞΕΙ! :-\ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΥΟ ΣΕ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ!ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΚΑΖΙ.....ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΑΜΗΛΑ!ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΡΥΟ ΓΙΑΤΙ ΖΕΣΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. dti τα φωτα σου!
Pedrosadani09
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Παρ 15 Απρ, 2011 00:30

Re: προβλημα εκκινησης........

Δημοσίευσηαπό teridona » Δευτ 18 Απρ, 2011 07:29

Εβαλα Landi Renzo omegas σε Sorento Kia 3.5lt V6.
Το παρελαβα στις 14-04-2011 απο τον Τσοπελογιαννη Μεταμορφωση.
Απο εξω ακουγεται σαν Diesel (τα μπεκ ) μεσα ακουγεται πιο λιγο.Η εκκινηση γινεται με βενζινη και μετα απο λιγο μολις η θερμοκρασια πιασει τους 40 βαθμους Κελσιου γυρναει αυτοματα σε Υγραεριο. Το τραβηγμα (ροπη ) πρεπει να υπολειπεται γυρω στο 15% αισθητο σε ανηφορα και σε επιταχυνση .Η εκκινηση του κινητηρα ειναι (ειδικα οταν ειναι κρυος) αρκετα δυσκολη .
Απο 16 -04-2011 απογευμα το συστημα παρουσιαζει διακοπες στην λειτουργια, τα λαμπακια στο διακοπτη του κιτ σβηνουνε ολα και μετα απο ακαθοριστα λεπτα ξανα αναβουνε και ξεκιναει απο την βενζινη και μετα απο λιγο το γυρναει σε υγραεριο . Αυτο επαλειφθηκε τεσσερεις περιπου φορες σε μια διαδρομη απο το Γαλατσι εως το σπιτι μου στο Ν.Ηρακλειο ( 4χλμ ).
Σημερα το πρωι επαναληφθηκε αυτο ,αυτο σημαινει οτι μου τρωει την Βενζινη αφου επαναλαμβανεται συνεχως .
Το απογευμα 17-04-2011 βρισκομουν στην συμβολη Ηρακλειου με Πλαπουτα Ν.Ηρακλειο και μου εσβησε ο κινητηρας -κατεριφθει ο μυθος οτι τα αυτοματα δεν σβηνουν ποτε.

teridona

Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 22 Μαρ, 2011 22:13

* Προσωπικό μήνυμα
teridona
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τρί 22 Μαρ, 2011 23:13

Re: προβλημα εκκινησης........

Δημοσίευσηαπό psir10115 » Δευτ 18 Απρ, 2011 13:38

Αύριο μου είπε ο εγκαταστάτης για τα ίδια προβλήματα...αλλάζει μόνο του απο αυγραέριο σε βενζίνη...θα μου αλλάξει πνεύμονα!!

Μετά θα σας πω αποτελέσματα...
psir10115
 
Δημοσιευσεις: 53
Εγγραφή: Πέμ 03 Μαρ, 2011 15:34

Re: προβλημα εκκινησης........

Δημοσίευσηαπό xarlam » Δευτ 18 Απρ, 2011 16:35

Pedrosadani09 έγραψε:ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...ICOM ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΙΖΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ...ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΙΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΓΙΑ Ν'ΑΡΠΑΞΕΙ! :-\ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΥΟ ΣΕ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ!ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΚΑΖΙ.....ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΑΜΗΛΑ!ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΡΥΟ ΓΙΑΤΙ ΖΕΣΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. dti τα φωτα σου!

Το ίδιο συμβαίνει και σε μενα με ICOM επίσης, με φίλο μηχανικό που το συζήτησα μου είπε οτι είναι φυσιολογικο μέχρι να τραβήξει βενζινη ο κινητηρας επίσης αν κατα την εκκίνηση κρατήσω το γκάζι πατημένο μυρίζει υγραέριο,προφανως πεταει ακαφτο ό,τι έχει ξεμείνει ...
Γενικότερα θέλει στα ξεκινήματα λίγο περισσότερο γκάζι γιατι παει να σβήσει σαν να είμαι πρωταρης...και μια φορα έσβησε ενω ήμουν σταματημενος με νεκρά
Πιστευω πάντως πως όλα αυτά είναι πταισματα μπροστα στα οφέλη και θα μάθουμε να ζούμε με αυτά
Nissan Qashqai 2.0 ICOM JTG 5ης γενιας
xarlam
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Τετ 23 Μαρ, 2011 18:14

Re: προβλημα εκκινησης........

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 18 Απρ, 2011 16:47

xarlam έγραψε:Το ίδιο συμβαίνει και σε μενα με ICOM επίσης, με φίλο μηχανικό που το συζήτησα μου είπε οτι είναι φυσιολογικο μέχρι να τραβήξει βενζινη ο κινητηρας επίσης αν κατα την εκκίνηση κρατήσω το γκάζι πατημένο μυρίζει υγραέριο,προφανως πεταει ακαφτο ό,τι έχει ξεμείνει ...
Γενικότερα θέλει στα ξεκινήματα λίγο περισσότερο γκάζι γιατι παει να σβήσει σαν να είμαι πρωταρης...και μια φορα έσβησε ενω ήμουν σταματημενος με νεκρά
Πιστευω πάντως πως όλα αυτά είναι πταισματα μπροστα στα οφέλη και θα μάθουμε να ζούμε με αυτά


Σε μενα που στην αρχη μου εκανε το ιδιο, μετα απο ρύθμιση γιατι ειχα φτωχο μιγμα διορθωθηκε. Αυτο βεβαια που σου μυρίζει υγραεριο(ελπιζω να ειναι απο την εξατμηση και οχι απο διαρροη...), δεν ειναι ουτε-σωστο ουτε φυσιολογικο. Αν το πεταει ακαυστο (και δεν παιζει κατι γενικοτερα με τον κινητηρα) ειναι πολυ πιθανο να εχεις πολυ πλουσιο μιγμα. ΔΕΝ θα πρεπει να μυρίζει ΠΟΤΕ και απο ΠΟΥΘΕΝΑ υγραεριο. Τα υπολοιπα ''θεματακια'' που εχεις συνηγορουν οτι θες ρύθμιση.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: προβλημα εκκινησης........

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τετ 20 Απρ, 2011 15:47

Pedrosadani09 έγραψε:ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...ICOM ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΙΖΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ...ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΙΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΓΙΑ Ν'ΑΡΠΑΞΕΙ! :-\ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΥΟ ΣΕ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ!ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΚΑΖΙ.....ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΑΜΗΛΑ!ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΡΥΟ ΓΙΑΤΙ ΖΕΣΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. dti τα φωτα σου!


Προσπάθησε να το ζεσταίνεις λίγο περισσότερο το πρωί και μετά να το γυρίζεις σε γκάζι. Τα μπουκώματα όταν είναι κρύο μπορεί να οφείλονται σε περίεργα enrichments για την ψυχρή εκκίνηση. Όσον αφορά τη δυσκολία εκκίνησης, μπορεί κάποιο μπεκ να έχει μικρή διαρροή. Κάνε καμιά 1500 χλμ και δες αν θα στρώσει, αλλιώς άλλαξε ένα σετ μπεκ υγραερίου.
Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: gandre και 18 επισκέπτες