Σελίδα 2 από 5

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Απρ, 2011 00:13
από iamosgr
Συμφωνώ με τον φίλο sdaoulas. Εαν μπορεί κάποιος να μας πει τη συντηρηση κάνουμε στον κινητήρα και στις βαλβίδες όταν βάλουμε υγραέριο.

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Απρ, 2011 08:12
από gastheodorou
sdaoulas έγραψε:θα μπορουσαμε να μαθουμε για την λεγομενη συντήρηση του αυτοκινήτου σχετικα με το υγραεριο? Απλα και λιτα. Αναφερατε επισης και για συντηρηση των βαλβιδων? Δηλαδη πως και τι.
ευχαριστω.


iamosgr έγραψε:Συμφωνώ με τον φίλο sdaoulas. Εαν μπορεί κάποιος να μας πει τη συντηρηση κάνουμε στον κινητήρα και στις βαλβίδες όταν βάλουμε υγραέριο.


Περί της συντήρησης του αυτοκινήτου, τίποτα παραπάνω από ότι ο ίδιος ο κατασκευαστής (του αυτοκινήτου) απαιτεί.
Περί της συντήρησης του υγραερίου (ανεξάρτητο από την συντήρηση του αυτοκινήτου), η κάθε εταιρία (συσκευών υγραερίου) διαφοροποιείται.

Η GAS THEODOROU δίνει γραπτή εγγύηση σε κάθε αυτοκίνητο που αναλαμβάνει, με όρους ισχύος αυτής, την σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου.

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ, 2011 18:53
από chrisd
καλησπερα σας και απο εμενα.
Καταρχην μπραβο για την πολυ καλη δουλεια που εχετε κανει με το site,ειναι κατι που ελειπε και πραγματικα ειμαι χαρουμενος που επιτελους θα συζηταμε ελευθερα ολοι οι υγραεριοι.
Εδω και 2 χρονια ειμαι κατοχος συστηματος 5ης γενιας της ICOM JTG.H εγκατασταση εγινε στον Μπιρμπο ο οποιος μου ειχε πει οτι στο δικο μου αμαξι μπορω να βαλω και 4ης γενιας χωρις κανενα προβλημα.το αμαξι μου ειναι toyota corolla 2001 μοντελο vvti 1400cc.
εχω κανει σχεδον 80.000 χλμ και δεν ειχα ποτε το παραμικρο προβλημα.

Εδω και 1 περιπου χρονο εχει γεμισει ο τοπος δυθεν εγκαταστατες υγραεριου σε καθε γωνια με μηδενικη εμπειρια,πολλη χωρις αδεια οπως επισης μεχρι και καταστημα που εβαζε ηχοσυστηματα ξαφνικα βαζει λεει υγραεριο.
Επειδη το θεμα υγραεριο το ψαχνω εδω και 3 χρονια γνωριζω πολλα πραγματα και με αυτα που ακουω τον τελευταιο καιρο εχω βγει απο τα ρουχα μου.
1...Καταρχην απο ποτε τα συστηματα υγραεριου θελουνε και καλα λαδιερες και αλλες βλακειες για λιπανση βαλβιδων?
2...απο ποτε μπαινει κιτ υγραεριου 4ης γενιας σε nissan xtrail,quasquai κτλ?
3...απο ποτε μπαινει κιτ 4ης γενιας σε κινητηρες TSI,FSI,και τουρμπο?
4...απο ποτε απαιτει συντηρηση ο κινητηρας σε βαλβιδες και αλλα μερη του?

Επειδη πολυς κοσμος δεν γνωριζει και πεφτει πανω σε επιτηδιους να ξεκαθαρισουμε 2 πραγματα.
τα κιτ 4ης γενιας ειναι πολυ καλα αλλα οχι για ολα τα οχηματα.η τεχνολογια πλεον εχει εξελιχτει πανω στα συστηματα υγραεριου συμφωνα με την ροη της εξελιξης πανω στην τεχνολογια κινητηρων.Απλα το προνομιο αυτης της τεχνολογιας(5η γενια) στην Ελλαδα το εχουνε 2 ανθρωποι ο Μπιρμπος και ο Βρεττος με την ICOM και την Vialle αντιστοιχα.Ολοι οι υπολοιποι εχουνε ακομα ξεμεινει στα συστηματα Lovato,Zavoli,BRC,Tartarini κτλ 4ης γενιας που πλεον ειναι προηγουμενης τεχνολογιας και ξεπερασμενης.
Εχω διαβασει αρθρο μαλιστα που καποιος ελεγε οτι εβαλε συστημα 4ης γενιας(πατεντα καθαρα) σε κινητηρα FSI αλλα οταν πηρα και ρωτησα μου ειπε οτι καιει και βενζινη μαζι αλλιως κανει και καλα ζημια στις βαλβιδες.Δυλαδη η icom και Vialle που εχουνε βγαλει ετοιμα συστηματα για αυτους τους κινητηρες που καινε 100% υγραεριο ειναι βλακες?
1...ολοι οι κινητηρες Honda και nissan qasquai,τουρμπο κινητηρες,Τsi,Fsi περνουνε MONO συστημα 5ης γενιας υγρου ψεκασμου.
2...συστηματα με προσθετες λαδιερες και καλα για λιπανση ειναι απλα περιττο βαρος και δεν προσφερουνε τιποτα εκτος απο καποιους ξυπνιους που κονωμανε απο εκει.
3..μαστορες με @@χιδια ειναι 7 ολοι και ολοι στην Ελλαδα με μεγαλη εμπειρια για αυτο προσοχη στην επιλογη μαστορα.

Θεσσαλονικη συγκεκριμενα εχουνε σπασει με συστηματα 4ης γενιας 2 subaru impreza,4-5 qasquai και αλλη μια μαρκα που μου διαφευγει και φυσικα οι κατοχοι ειναι στα δικαστηρια με τους εγκαταστατες.

Θα ηθελα σε αυτο το σημειο στον φιλο παραπανω με το Nissan (yanis66)να δωσω κουραγιο.Φιλε μου κυνηγα τους οσο μπορεις βαλε και εναν πολυ καλο δικηγορο και να τους τα παρεις χοντρα για την ζημια σου.το μονο που θελει σερβις στο υγραεριο ειναι ο πνευμονας και τιποτα αλλο.σε λιγο θα μας πουνε καθε 30.000χλμ να αλλαζουμε και βαλβιδες.
Αληθεια οταν πηγες να σου βαλουνε υγραεριο σου ειπανε οτι ολα τα Qasquai εχουνε τσιμουχακια βαλβιδων απο τεφλον τα οποια με συστημα 4ης γενιας ξερενονται με συνεπεια να προκαλειται ζημια?

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ, 2011 23:20
από xarlam
Σωστός!!!!!!
Εχω Nissan Qashqai 2.0 με συστημα ICOM 5ης γενιας το οποίο τοποθετησα σε συνεργάτη του Μπιρμπου,ο μαστορας που μου το πρότεινε ο κορυφαίος ίσως στην περιοχή μου με τεράστια πείρα σε γιαπωνέζικα αυτοκίνητα δεν συζητούσε με τίποτα για οποιοδηποτε άλλο συστημα εκτός από 5ης γενιάς ICOM ή VIALLE με το δευτερο μάλιστα να το θεωρεί ελαφρως καλύτερο αν και λίγο πιο ακριβό με ένα όμως μειονέκτημα μόνο ένας έκανε την μετατροπη και αυτός ήταν στην Αθηνα(προφανως ο Βρεττός) οπότε πήγα σε ICOM.Εκανα καλά; το μέλλον θα το δείξει...Μέχρι στιγμης όλα καλα περιπου 5000 χλμ.

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ, 2011 00:05
από astragjtg
8-)

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ, 2011 09:15
από gastheodorou
chrisd έγραψε:1...Καταρχην απο ποτε τα συστηματα υγραεριου θελουνε και καλα λαδιερες και αλλες βλακειες για λιπανση βαλβιδων?


Σωστός


chrisd έγραψε:2...απο ποτε μπαινει κιτ υγραεριου 4ης γενιας σε nissan xtrail,quasquai κτλ?


Τι σημαίνει για εσένα κιτ 4ης γενιάς;

chrisd έγραψε:3...απο ποτε μπαινει κιτ 4ης γενιας σε κινητηρες TSI,FSI,και τουρμπο?


Τι σημαίνει για εσένα κιτ 4ης γενιάς;

chrisd έγραψε:4...απο ποτε απαιτει συντηρηση ο κινητηρας σε βαλβιδες και αλλα μερη του?


Καμία σχέση με το Υγραέριο, η συντήρηση του αυτοκινήτου. Οι βαλβίδες, ο κινητήρας, τα τακάκια, ο ιμάντας, τα λάδια, απαιτούν συντήρηση όπως ορίζει ο κατασκευαστής (πχ η NISSAN, TOYOTA, BMW κτλ). Για όποιον νομίζει πως δεν απαιτείται συντήρηση, ας μιλήσει με τις ίδιες τις αντιπροσωπείες αυτοκίνητων, όχι μόνο με τα συνεργεία.



chrisd έγραψε: Θα ηθελα σε αυτο το σημειο στον φιλο παραπανω με το Nissan (yanis66)να δωσω κουραγιο.Φιλε μου κυνηγα τους οσο μπορεις βαλε και εναν πολυ καλο δικηγορο και να τους τα παρεις χοντρα για την ζημια σου.το μονο που θελει σερβις στο υγραεριο ειναι ο πνευμονας και τιποτα αλλο.σε λιγο θα μας πουνε καθε 30.000χλμ να αλλαζουμε και βαλβιδες.


Η καλύτερη συμβουλή, είναι να συντηρείτε το αυτοκίνητό σας, όπως ο κατασκυεαστής λέει (πχ NISSAN). Να μην τσιγκουνευόμαστε τα service και να τηρούμε ότι γράφει το βιβλίο συντήρησης του κατασκευαστή.
Η συντήρηση του Υγραερίου πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ στα συνεργεία τοποθέτησης και όχι κάπου αλλού.
Έτσι εξασφαλίζουμε την επένδυσή μας, και δεν εναποθέτουμε την τύχη του αυτοκινήτου μας ούτε σε κοτσαμπάσιδες, ούτε σε..δικηγόρους.

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ, 2011 18:11
από chrisd
Kαλησπερα σας και παλι.
Φιλε μου Θεωδορου το σερβις του αυτοκινητου δεν εχει καμοια σχεση με εναν κινητηρα που διαλυθηκε απο βλακεια εγκαταστατη υγραεριου.
Δυλαδη τι ειδους σερβις ειναι αυτο που πρεπει να γινει στην αντιπροσωπεια για να μην σπανε οι κινητηρες αν βαζουμε υγραεριο για να ξερω και εγω.Σερβις στις βαλβιδες εγω τουλαχιστον στα toyota δεν εχω ακουσει ποτε να χρειαζονται εκτος απο μια ρυθμιση στα 90.000 χλμ.Μην τρελαθουμε τελειως.
Οσο για το τι σημαινει για εμενα κιτ 4ης γενιας ειναι το (παλιο πλεον)συστημα υγραεριου με τον πνευμονα,τον παραλληλο εγκεφαλο,τα περιττα καλωδια/σωληνωσεις νερου στον χωρο του κινητηρα,ενα συστημα που θελει σερβις καθε χρονο και γενικα το συστημα που εναν ο εγκαταστατης δεν γνωριζει καλα πως να κανει χαρτογραφηση στην καλυτερη θα καψεις βαλβιδες.

Για να μαθαινουν τα παιδια που ενδιαφερονται να βαλουνε υγραεριο.
Στα κιτ υγραεριου 5ης γενιας (Icom,Vialle)ΔΕΝ Υπαρχει ουτε πνευμονας,ουτε σωληνακια νερου,ουτε παραλληλος εγκεφαλος.Οπως επισης κατι που ακουω τελευταια απο συναδελφους στην δουλεια μου,πανε να ρωτησουνε διαφορους για εγκατασταση και οταν τους λενε θελουμε 5ης γενιας αρχιζουνε τα κλασικα <<τι να το κανεις αυτο δεν σου προσφερει κατι>> <<ξερεις δεν εχει βγει καλο>> και αλλες τετοιες π@πες που λενε και τρελαινομαι.Αφου ρε μαστορια δεν το εχετε δει καν πως ειναι και πως δουλευει το συστημα πως εκφραζεται γνωμη?(αλλα μαλλον ειναι αυτο που λενε οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει ........)
Το καλυτερο συστημα πλεον ειναι το 5ης μιας και εχει πολλα υπερ εναντι του 4ης και ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικη φιλοσοφια.
1..δεν χρειαζεται σερβις καθε χρονο(πνευμονας) παρα μονο αλλαγη του φιλτρου αεριου καθε 40.000χλμ
2..δεν φερει περιττα πραγματα επανω του οπως ανεφερα παραπανω,παρα μονο μπεκιερα,βαλβιδα διακοπης καυσιμου και εναν εναλλακτη(καποια σχεση με εγκεφαλο που λενε καποιοι) απο βενζινη να γυριζει σε αεριο
3.μπαινει σε οποιονδηποτε κινητηρα θελουμε ειτε ειναι ατμοσφαιρα,ειτε τουρμπο,ειτε TSI,FSI,ειτε κινητηρες που ηταν black list στα συστηματα 4ης γενιας(Ηοnda,nissan κτλ)
4.δουλευει με τους παλμους που περνουνε τα μπεκ βενζινης απο ΤΟΝ ΜΑΜΑ εγκεφαλο του αυτοκινητου που αυτο εχει μεγαλη σημασια μιας και ο εγκεφαλος του αυτοκινητου ρυθμισει-τροποποιει-προστατευει τον κινητηρα μας και οχι ενας παραλληλος με δικια του χαρτογραφηση βαση λ με οτι αυτο συνεπαγεται.
5.εαν εχουμε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες βρεξει-χιονισει στα 40 δευτερα γυρναει σε αεριο και οχι να περιμενουμε ποτε θα ζεσταθει το νερο για να δουλεψει ο πνευμονας.
6.σε αμαξι σαν το δικο μου το οποιο ειναι υπερκυβισμενο σε 1800,ο μαμα εγκεφαλος(bosch) περνει προγραμμα.ο προγραμματισμος εγινε με βαση το υγραεριο σε ανθρωπο που ειναι μεγαλος γνωστης πανω στην χαρτογραφηση(Ανδριανακης)και εχω το κεφαλι μου ησυχο και το αμαξι ειναι ρουκετα.

Αυτο που βλεπω εγω παντος ειναι οτι ειναι μεγαλη η κονωμα στην μεση και μολις το μυριστηκανε ξαφνικα γινανε η 7 εγκαταστετες 300 και παραπανω.
Και επισης αυτο που με τραβηξε και το εβαλα στον Μπιρμπο το συστημα μου δεν ειναι μονο η μεγαλη εμπειρια που εχει αλλα πανω απο ολα η ειλικρινια του.

1..πριν το βαλω μου ειπε καταρχην οτι στο δικο μου αμαξι μπορω αφοβα να βαλω και 4ης γενιας(αυτο δηλωνει επαγγελματισμο και σεβασμο στον πελατη οχι να τα παρουμε και να φυγουμε).
2.εκατσε μονος του και μου εδειξε τα 2 συστηματα και το πως δουλευουνε
3.ενω εγω <<και καλα>> ειχα αγνοια απο μονος του μου ειπε οτι τα Vialle συστηματα ειναι ελαφρος λιγο πιο ανωτερα απο τα Icom.
4.φοβερο after sale μιας και χρειαστηκε μετα απο 2500χλμ (μου το ειχε πει αλλωστε) να ξαναπαω και να του πω πως δουλευει.τελικα το μονο που εκανα ηταν να βαλω μεγαλυτερους εγχυτηρες λογο του υπερκιβυσμου και τιποτα αλλο απο τοτε.

Τελος κλεινοντας και με αφορμη κατι που διαβασα στην αρχη για 35 χρονια εμπειριας και οτι εμεις φεραμε το υγραεριο στην Ελλαδα ενα εχω να πω.και η Volkswagen καποτε εβγαζε τον σκαραβαιο αλλα τωρα πλεον βγαζει κινητηρες τελευταιας τεχνολογιας FSI.
Και καποιοι μαστορες καποτε ανοιγανε και επισκευαζανε κινητηρες 8βαλβιδους τεχνολογιας 70 και τωρα αν τους πας ενα μοτερ VVTL-I και το ανοιξει θα σε κοιταει σαν κινεζος.
Τι θελω να πω με τα παραπανω....οτι η τεχνολογια εχει πλεον εξελιχτει και πολλοι(στο αεριο μιλαω)εχουνε μεινει πολυ πισω..

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ, 2011 19:19
από astragjtg
Φιλε chrisd, μπορεις να μου πεις περιπου ποση καταναλωση παραπανω ειχες και εχεις με lpg, σε σχεση με τη βενζινη γιατι με ενδιαφερει ?

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ, 2011 19:26
από chrisd
astragjtg έγραψε:Φιλε chrisd, μπορεις να μου πεις περιπου ποση καταναλωση παραπανω ειχες και εχεις με lpg, σε σχεση με τη βενζινη γιατι με ενδιαφερει ?


Ειμαι παντα συν 0.8λιτρα/100χλμ απο αυτα που δειχνει ο υπολογιστης ταξιδιου.δυλαδη δειχνει 10λιτρα/100χλμ μετρημενο εχω καψει σε υγραεριο 10.8
Βεβαια φοραω εγχυτητηρες C5 αντι για C2 που φοραγα οταν ημουνα 1400κυβικα.χωρις προγραμμα εκαιγε τα αντερα του αλλα μετα το προγραμμα καιω λιγοτερο και απο 1400αρης.

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Απρ, 2011 19:35
από astragjtg
chrisd έγραψε:
astragjtg έγραψε:Φιλε chrisd, μπορεις να μου πεις περιπου ποση καταναλωση παραπανω ειχες και εχεις με lpg, σε σχεση με τη βενζινη γιατι με ενδιαφερει ?


Ειμαι παντα συν 0.8λιτρα/100χλμ απο αυτα που δειχνει ο υπολογιστης ταξιδιου.δυλαδη δειχνει 10λιτρα/100χλμ μετρημενο εχω καψει σε υγραεριο 10.8
Βεβαια φοραω εγχυτητηρες C5 αντι για C2 που φοραγα οταν ημουνα 1400κυβικα.χωρις προγραμμα εκαιγε τα αντερα του αλλα μετα το προγραμμα καιω λιγοτερο και απο 1400αρης.


Δηλαδη σου καιει μονο 8% παραπανω τωρα ? Τοσα χλμ, με τετοια καταναλωση τα εκανες ?

Εγω στην αρχη ειχα c1, και αφου μου εβγαλε''φτωχο μιγμα'' εβαλα c2 καλημπρατορους και ολα κομπλε.
Σε ρωταω γιατι ειμαι σκεπτικος με την καταναλωση μου μιας και καιω περιπου οσο λες....και με εχουν ζωσει τα φιδια :think: :lol: Αλλα απο αποδοση τελεια !!! Ειδικα χαμηλα, εχω καλυτερη ροπη...

Ο μπιρμπος, τοσο σου ειπε οτι πρεπει να καιει ?