Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό dim63 » Τρί 07 Ιουν, 2011 16:30

προς astragjtg

καλησπερα σου,
ειδα οτι αλλαξες την υπογραφη σου, και θελω να σε ρωτησω αν εβαλες τελικα 'λαδιερα' και αν ναι πες μου αν θες τι και ποια.
μου περναει και εμενα απο το νου αλλα δεν το ......

φιλικα
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 07 Ιουν, 2011 17:26

Στην υπογραφη αν κανεις κλικ, θα δεις το αμαξι. Αν τυχον κανω κατι, θα υπαρξει update. Μεχρι στιγμης τιποτα.
Δεν σκοπευω να βαλω λαδιερα αλλα προσανατολιζομαι σε αλλους, λιγοτερο παρεμβατικους τροπους. Επειδη ακομα ειμαι σε αναμονη για το προιον, οταν εχω κατι καινουριο θα ενημερωσω.
Δε λεω λεπτομερειες γιατι μπορει να ειναι''μουφα''...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό dim63 » Τρί 07 Ιουν, 2011 20:32

ok

αναμονη
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τρί 07 Ιουν, 2011 20:44

GILERAS έγραψε:Ακούγονται πολλά και τελικά δεν ξέρω τι να πιστέψω. Μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα στα εξής:

1. Μπορεί τα συστήματα 4ης γενιάς να είναι ξεπερασμένα όπως λέγεται αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι και τα πιο αξιόπιστα για κινητήρες EURO 3 και 4.
Θα ήθελα να αναφέρω σαν παράδειγμα το ΚΙΑ SORENTO 3.5 V6 στο οποίο λίγοι κάνουν εγκτάσταση και όχι 5ης γενιάς διότι δημιουργεί προβλήματα τα οποία είναι άλυτα!!

2. Εταιρίες όπως η LANDI RENZO και η Tartarini δεν είναι δυνατόν να έχουν μεγάλο όνομα παγκοσμίως και να μην έχουν προχωρήσει σε συτήματα 5ης γενιάς ακόμη. Κάποιος λόγος σημαντικός θα υπάρχει. Το να μην έχουν τεχνογνωσία για συτήματα 5ης γενιάς μου φαίνεται απίθανο.

3. Γιατί η FIAT επέλεξε LANDI RENZO για τα αυτοκίνητά της; (Τέταρτης γενιάς σύστημα)

http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid ... 67&r2c1=10




Τίποτε δεν είναι ξεπερασμένο εκτός αν μιλάμε σε βάση μόδας και όχι τεχνολογίας. Όταν κάτι ξεπεραστεί πραγματικά, γιατί π.χ. δεν ταιριάζει στην υπάρχουσα τεχνολογία κινητήρων τότε η αγορά θα το απορρίψει άμεσα και θα εξαφανιστεί σε ελάχιστο χρόνο.

Στα τεχνολογικά συστήματα υπάρχει η έννοια της "ώριμης τεχνολογίας", δηλαδή μιας τεχνολογίας που υπάρχει σε χρήση πολλά χρόνια και έχουν εντοπιστεί όλες οι δυσλειτουργίες που αρχικά μπορεί να είχε, δοκιμάστηκαν διάφορες λύσεις και επικράτησαν οι καλύτερες, όλη αυτή η επένδυση σε χρόνο φαίνεται στη λειτουργία του συστήματος.

Παρόλα αυτά, επειδή οι δυνατότητες ρύθμισης όλων αυτών των συστημάτων δεν είναι συνεχείς (με την μαθηματική έννοια) αλλά εκτελούνται σε διακριτά ασυνεχή βήματα (π.χ. ενδεικτικά, ή το ένα νούμερο μπεκ, ή το αμέσως μεγαλύτερο) πάντα υπάρχουν εφαρμογές σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα που δεν καλύπτονται καλά σε κανένα από αυτά τα διακριτά βήματα που έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε στη ρύθμιση.

Τότε, ένα άλλο σύστημα, άλλου κατασκευαστή μπορεί να ταιριάζει καλύτερα στη συγκεκριμένη εφαρμογή αν κάποιο από τα βήματα ρύθμισης που επιτρέπει, τυχαίνει να μας βολεύει ακριβώς σε αυτό που θέλουμε.

Για τις αυτοκινητοβιομηχανίες τώρα, το θέμα "ώριμης τεχνολογίας" είναι κορυφαίας σημασίας, επειδή δεν προτίθενται ούτε να εξελίξουν οι ίδιες, ούτε να κάνουν πολυετείς δοκιμές στο έτοιμο σύστημα που θα τοποθετήσουν. Επίσης υπάρχει και το σοβαρό θέμα του κόστους, τυπικά θα πάρουν κάτι δοκιμασμένο για πολλά χρόνια και φθηνό.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό KOSTAS42 » Πέμ 29 Μάιος, 2014 11:24

sdaoulas έγραψε:θα μπορουσαμε να μαθουμε για την λεγομενη συντήρηση του αυτοκινήτου σχετικα με το υγραεριο? Απλα και λιτα. Αναφερατε επισης και για συντηρηση των βαλβιδων? Δηλαδη πως και τι.
ευχαριστω.


ΔΕΣΤΑ ΟΛΑ ΕΔΩ
http://www.zago.gr/lpg/

mod: δε γράφουμε με κεφαλαία
KOSTAS42
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ 29 Μάιος, 2014 11:01

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό gakost » Παρ 30 Μάιος, 2014 07:16

Εγώ προτείνω να γίνετε καθαρισμός μπεκ κάθε 1000 χιλιόμετρα μαζί με φίλτρα.

:shock:

Επίσης μια καλή σκέψη είναι να πιάσουμε φίλο τον εγκαταστάτη να μας κάνει και κανένα σκόντο στις τιμές.

Αυτά τα διαστήματα σέρβις είναι δημιουργίες των τελευταίων χρόνων που οι τιμές στις εγκαταστάσεις έχουν συμπιεστεί και έχει δημιουργηθεί το "ετήσιο σέρβις" για να μειωθεί λίγο η χασούρα. Όσο για τον βομβητή που χτυπάει από όσο ξέρω ρυθμίζεται στα πόσα χιλιόμετρα (με βάση τις ώρες) θα ειδοποιεί αλλά μπορεί και να απενεργοποιηθεί εντελώς. Προφανώς και χρειάζονται αλλαγή τα φίλτρα αλλά τα 15κ είναι αστείο νούμερο. Στην βενζίνη αλλάζει φίλτρο καυσίμου κάθε 15κ χιλιόμετρα; Για τα δε μπεκ από όσο ξέρω δεν ανοίγουνε όλα να καθαριστούν αλλά και πάλι είναι αστεία τα χιλιόμετρα για οποιαδήποτε παρέμβαση. Στο κάτω κάτω με το αστείο κόστος μια μπεκιέρας που είναι πολλές φορές το κόστος της συντήρησης - καθαρισμού βάζεις μια άλλη μπεκιέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα. Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι μετά από σχεδόν 70κ χιλιόμετρα μια χαρά δούλευε η μπεκιέρα χωρίς καμιά παρέμβαση.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 33 επισκέπτες