Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό Nikolas » Δευτ 02 Μάιος, 2011 22:06

Καλησπέρα,

φίλε Cris 1 ερώτηση

σε τι διαφέρει η καύση σε συστ. 4 γενιάς και 5 γενιάς ως προς τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες του κασκάι;;

σε αέρια μορφή ξεραίνονται ,ενώ σε υγρή όχι;

απλά απορία!!!!

και άν ξέρει κάποιος να μου πεί ,πόσο στοιχίζει τοποθετημένο το σύστημα ICOM σε xtrail 2004.
Nikolas
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος, 2011 21:32

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Παρ 06 Μάιος, 2011 19:17

Να ρωτήσω και εγώ το Γιάννη.
Όλη αυτή η ζημιά έγινε μια και έξω?
Δηλαδή μάζεψαν τα πιστόνια, κάηκαν οι βαλβίδες, έλιωσε ο καταλύτης και δεν σε προειδοποίησε το αυτοκίνητο με ένα λαμπάκι κινητήρα ή ρετάρισμα?
Δεν συμβαίνουν τέτοιες ζημιές από την μια μέρα στην άλλη δίχως προειδοποίηση. Συμφωνώ ότι οι καταλύτες και οι βαλβίδες των Nissan είναι ευαίσθητες, αλλά για να επέλθει ολική καταστροφή του κινητήρα υπάρχει ενδεχομένως και ο παράγοντας της αμέλειας.

Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Σάβ 21 Μάιος, 2011 11:08

Ξαναφέρνω το θέμα στην επιφάνεια καθώς ο φίλος Γιάννης που έπαθε τη ζημιά δε μας ενημέρωσε τι έγινε τελικά...
Νομίζω έχει μεγάλο ενδιαφέρον για όλους μας να μάθουμε πως εξελίχθηκε η ιστορία. Γιάννη αν παρακολουθείς ακόμα το φόρουμ κάνε έναν κόπο....
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό yiannis64 » Σάβ 21 Μάιος, 2011 14:20

Κι εγω τωρα σαν καινουργιος γενικα στο forum και στον χωρο , μπερδευτηκα τελειως , για το αν θα πρεπει να βαλω 4ης , 5ης η 20ης γενιας συστημα , στο αυτ/το μου , μετα απ'ολα αυτα που διαβασα , σε αυτο το topic. :crazy:
yiannis64
 
Δημοσιευσεις: 27
Εγγραφή: Σάβ 21 Μάιος, 2011 02:06
Τοποθεσία: Ραφηνα Αττικης

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Σάβ 21 Μάιος, 2011 14:38

yiannis64 έγραψε:Κι εγω τωρα σαν καινουργιος γενικα στο forum και στον χωρο , μπερδευτηκα τελειως , για το αν θα πρεπει να βαλω 4ης , 5ης η 20ης γενιας συστημα , στο αυτ/το μου , μετα απ'ολα αυτα που διαβασα , σε αυτο το topic. :crazy:


Εδώ μέσα (και σε άλλα forum) γίνεται σε μεγάλο ποσοστό οπαδική συζήτηση, ότι έχει βάλει ο καθένας είναι το καλύτερο, όλα τα άλλα έχουν προβλήματα, προτείνει ο καθένας το δικό του (με δείγμα το ένα δικό του αμάξι από το οποίο έχει εμπειρία) κτλ κτλ.

Μέσα σε όλα αυτά, αν ψάξεις καλά μπορείς να βρεις και χρήσιμες πληροφορίες, αλλά και πάλι, η εντύπωση που δίνει το πράγμα είναι σαν οτιδήποτε άλλο στο Ελλαδιστάν, κατά βάση γίνονται οι συνήθεις προχειρότητες από τα συνεργεία, έχει ανοίξει και βάζει υγραέριο ο κάθε πικραμένος ψευτομάστορας (με χαρτιά αλλουνού μάστορα, που φταίει και εκείνος), μερικοί στην πιάτσα το παίζουν φίρμες (έλα από Δεκέμβριο και βλέπουμε) και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς.

Αυτά τα ολίγα...
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 21 Μάιος, 2011 15:55

Γιατι ρε παιδια πρεπει σωνει και καλα να ερθει καποιος ''Σωτηρας'' και να βγαλει πορισμα ...''ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ !!!" ?????

Δεν μπορειτε να στηριχθειτε στην κριση σας ???

Ακουστε αποψεις και βγαλτε τα ΔΙΚΑ ΣΑΣ συμπερασματα.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Σάβ 21 Μάιος, 2011 16:40

ό,τι είπε ο astra από πάνω...
Ψάξτε όσο μπορείτε, ρωτήστε όποιους μπορείτε, μάθετε όσεςπληροφορίες μπορείτε να βρείτε, αξιολογείστε μερικούς εγκαταστάτες που έχετε υπόψιν και τελικά αποφασίστε τι θα κάνετε. Δεν υπάρχουν σωτήρες όσο κι αν μερικοί θέλουν να το παίζουν τέτοιοι. Αυτοί είναι οι πιο επικίνδυνοι...
Ψάξιμο και ηρεμία θέλει η δουλειά και κυρίως να μην καταφύγετε σε φτηνές και μη ποιοτικές λύσεις (κι αυτό πάλι εσείς το αξιλογείτε)
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό yiannis64 » Κυρ 22 Μάιος, 2011 01:52

Δεν περιμενω κανεναν σωτηρα , και ειδικοτερα σονι και καλα , οπως λες , να ερθει να με σωσει απο κατι προσωπικα.
Απλα και η δικη μου και μονο δικη μου φυσικα αποφαση , και βεβαια θα βγει μεσα απο ψαξιμο , στο οποιο ομως , θα εχουν βοηθησει , αποψεις , γνωμες , συμβουλες , πιο εμπειρων ανθρωπων στον χωρο , ειτε σαν εγκαταστατες , ειτε σαν χρηστες κ.λ.π.
Οποτε , δεν καταλαβαινω το ειδικο η και γενικοτερο ξεσπασμα σου , απλα αν εχεις κουραστει να απαντας , και να λες τα ιδια και τα ιδια , ε! τοτε απλα δεν απαντας.
Ευχαριστω πολυ. :)
yiannis64
 
Δημοσιευσεις: 27
Εγγραφή: Σάβ 21 Μάιος, 2011 02:06
Τοποθεσία: Ραφηνα Αττικης

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό GILERAS » Τρί 07 Ιουν, 2011 14:38

Ακούγονται πολλά και τελικά δεν ξέρω τι να πιστέψω. Μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα στα εξής:

1. Μπορεί τα συστήματα 4ης γενιάς να είναι ξεπερασμένα όπως λέγεται αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς είναι και τα πιο αξιόπιστα για κινητήρες EURO 3 και 4.
Θα ήθελα να αναφέρω σαν παράδειγμα το ΚΙΑ SORENTO 3.5 V6 στο οποίο λίγοι κάνουν εγκτάσταση και όχι 5ης γενιάς διότι δημιουργεί προβλήματα τα οποία είναι άλυτα!!

2. Εταιρίες όπως η LANDI RENZO και η Tartarini δεν είναι δυνατόν να έχουν μεγάλο όνομα παγκοσμίως και να μην έχουν προχωρήσει σε συτήματα 5ης γενιάς ακόμη. Κάποιος λόγος σημαντικός θα υπάρχει. Το να μην έχουν τεχνογνωσία για συτήματα 5ης γενιάς μου φαίνεται απίθανο.

3. Γιατί η FIAT επέλεξε LANDI RENZO για τα αυτοκίνητά της; (Τέταρτης γενιάς σύστημα)

http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid ... 67&r2c1=10
GILERAS
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Τρί 07 Ιουν, 2011 13:15

Re: Καταστράφηκε ο κινητήρας και ο καταλύτης...

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 07 Ιουν, 2011 15:54

GILERAS έγραψε:1)....Θα ήθελα να αναφέρω σαν παράδειγμα το ΚΙΑ SORENTO 3.5 V6 στο οποίο λίγοι κάνουν εγκτάσταση και όχι 5ης γενιάς διότι δημιουργεί προβλήματα τα οποία είναι άλυτα!!

2. Εταιρίες όπως η LANDI RENZO και η Tartarini δεν είναι δυνατόν να έχουν μεγάλο όνομα παγκοσμίως και να μην έχουν προχωρήσει σε συτήματα 5ης γενιάς ακόμη. Κάποιος λόγος σημαντικός θα υπάρχει. Το να μην έχουν τεχνογνωσία για συτήματα 5ης γενιάς μου φαίνεται απίθανο.



1) Ποια ειναι αυτα τα προβληματα ? Οσα εγω ξερω ειναι καθαρα θεμα εγκαταστασης και μονο.

2)Οταν εταιριες εχουν χαλασει εκατομμυρια και ολοκληρα χρονια σε ερευνα για να τελειοποιησουν το συστημα τους, δεν νομιζω οτι το αλλαζουν ετσι ευκολα ουτε χαλανε αλλα τοσα για να πειραματιστουν.
Αλλη περιπτωση ειναι το κοστος παραγωγης του νεου κιτ, να ειναι απαγορευτικο για την εταιρια.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες