Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα μετά την εκκίνηση της μηχανής

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα μετά την εκκίνηση της μηχανής

Δημοσίευσηαπό ALMAN » Πέμ 06 Σεπ, 2012 00:30

LPGas έγραψε:Πρέπει να το ψάξεις με το συνεργείο Ford. Ίσως μπουζί, ίσως ο αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού..

Σε ευχαριστω πολυ.Θα το ψαξω καπως οπως ειπες αν και στην FORD δεν νομιζω να βγαλω ακρη γιατι αυτοι ειναι ψυχροι εκτελεστες.Να εισαι καλα παντος.
ALMAN
 
Δημοσιευσεις: 30
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν, 2012 18:51
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΑΤΤΙΚΗ

Re: Πρόβλημα μετά την εκκίνηση της μηχανής

Δημοσίευσηαπό tleo » Δευτ 10 Σεπ, 2012 23:42

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε Hyundai Accent 1.3. Στο δικό μου σίγουρα θέλουν αλλαγμα τα μπουζοκαλωδια. Δεν ξέρω αν είναι από αυτό πάντως μόλις τα αλλάξω θα σου πω αν εχει διάφορα.
HYUNDAI ACCENT 1.3 2005 - ZAVOLI ΜΕ ΑΕΡΙΟΥΧΟ ΨΕΚΑΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
tleo
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 21:06

Re: Πρόβλημα μετά την εκκίνηση της μηχανής

Δημοσίευσηαπό ALMAN » Τρί 11 Σεπ, 2012 00:27

[quote="tleo"]Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε Hyundai Accent 1.3. Στο δικό μου σίγουρα θέλουν αλλαγμα τα μπουζοκαλωδια. Δεν ξέρω αν είναι από αυτό πάντως μόλις τα αλλάξω θα σου πω αν εχει διάφορα.[/qΝα εισαι καλα.Με ενδιαφερει πολυ.Ελπιζω να βρεθει η λυση και βασικα να εχει χαμηλο κοστος.Πιστευω ομως οτι δεν εχει καμοια σχεση το γκαζι.Τι να πω.Θα δουμε.
ALMAN
 
Δημοσιευσεις: 30
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν, 2012 18:51
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΑΤΤΙΚΗ

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

Δημοσίευσηαπό gioadam » Τρί 11 Σεπ, 2012 19:29

Ίδιο πρόβλημα και σε ΄μένα! Έχω FIAT STILO 1400 και φοράω BRC SEQUENT 24 εδώ και 5.000 χλμ. Τον τελευταίο μήνα, όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μόνο στη βενζίνη για τα πρώτα 1-2 λεπτά. Μόλις ζεσταθεί λιγάκι και ενεργ/θεί το αέριο, όλα καλά. Άν ξεκινήσω στη βενζίνη (πριν προλάβει να γυρίσει σε αέριο), μου πνίγει τις στροφές και κάνει και σκασίματα!!! Το είπα στον εγκαταστάτη αλλά δεν πήρα σαφή απάντηση. Προσωπικά νόμισα ότι μπορεί να φταίνε τα FUEL TRIMS του αερίου που είναι καταγεγραμένα στη μνήμη του εγκαφάλου όταν το αυτοκίνητο σβήνει με το αέριο ενεργοποιημένο. Γιατί συμβαίνει όμως μόνο όταν είναι κρύο?
gioadam
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 27 Απρ, 2012 01:59

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALMAN » Τρί 11 Σεπ, 2012 20:02

gioadam έγραψε:Ίδιο πρόβλημα και σε ΄μένα! Έχω FIAT STILO 1400 και φοράω BRC SEQUENT 24 εδώ και 5.000 χλμ. Τον τελευταίο μήνα, όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και μόνο στη βενζίνη για τα πρώτα 1-2 λεπτά. Μόλις ζεσταθεί λιγάκι και ενεργ/θεί το αέριο, όλα καλά. Άν ξεκινήσω στη βενζίνη (πριν προλάβει να γυρίσει σε αέριο), μου πνίγει τις στροφές και κάνει και σκασίματα!!! Το είπα στον εγκαταστάτη αλλά δεν πήρα σαφή απάντηση. Προσωπικά νόμισα ότι μπορεί να φταίνε τα FUEL TRIMS του αερίου που είναι καταγεγραμένα στη μνήμη του εγκαφάλου όταν το αυτοκίνητο σβήνει με το αέριο ενεργοποιημένο. Γιατί συμβαίνει όμως μόνο όταν είναι κρύο?

Τελικα βλεπω οτι ολοενα και περισοτεροι ξεφιτρονουν με το ιδιο προβλημα και με διαφορετικης μαρκας και κυβικων αυτοκινητα.Νομιζω ομως αν εχω καταλαβει καλα οτι εχουμε ολοι εναν κοινο παργοντα.Εχουμε ολοι το ιδιο συστημσ γκαζιου (BRC).Μηπος τελικα πεζει κατι?
ALMAN
 
Δημοσιευσεις: 30
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν, 2012 18:51
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΑΤΤΙΚΗ

Re: Πρόβλημα μετά την εκκίνηση της μηχανής

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 11 Σεπ, 2012 20:43

Μάλλον έχεις άδικο γιατί κι εγώ έχω το ίδιο θέμα αλλά όχι BRC. Να σου πω εγώτο απέδωσα σε νοθευμένη βενζίνη γιατί γενικά με την λειτουργία σε βενζίνη είχε μεγάλο θέμα (πολλλλαααα πυράκια και κομπιάσματα ) και από ότι είδα το πρατήριο που είχα βάλει τελευταία είχε πρόστιμο για νοθευμένη με θείο αμόλυβδη :thumbdown: συν οτι με υγραέριο όλα καλά . Την άφησα τελείωσε και έβαλα καλή 100αρα η λειτουργία έστρωσε αλλά παρέμεινε η δύσκολη εκκίνηση (δεν έπερνε μπρος με την πρώτη). Α έβαλα και καθαριστικό μπεκ και είδα επίσης διαφορά είχε πολύ στρωτή λειτουγία. Σιγά σιγά όμως μάλλον αρχίζει τα προβλήματα ξανά με το βύθισμα που αναφέρετε σε πολύ μικρότερο βαθμό όμως. Τα trims δεν είναι γιατί το σκέφτηκα και δοκίμασα με την μπαταρία βγαλμένη όλο το βράδυ και έκανε τα ίδια και έχω δοκιμάσει να κάνω κάποια χιλιόμετρα με βενζίνη και να σβήσω με βενζίνη. Δεν το είχα σχετίσει με το υγραέριο μιας και εκεί το αμάξι δουλεύει άψογα συν ότι πάω για πολύ μεγάλο σερβις σε 1000 χλμ και έλεγα να κάνω αυτό και να δω μήπως στρώσει με την αλλαγή μπουζί και καθαρισμό πεταλούδας. Τώρα με βάλατε σε υποψίες στο τι φταίει.....
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Πρόβλημα μετά την εκκίνηση της μηχανής

Δημοσίευσηαπό ALMAN » Τρί 11 Σεπ, 2012 21:39

gakost έγραψε:Μάλλον έχεις άδικο γιατί κι εγώ έχω το ίδιο θέμα αλλά όχι BRC. Να σου πω εγώτο απέδωσα σε νοθευμένη βενζίνη γιατί γενικά με την λειτουργία σε βενζίνη είχε μεγάλο θέμα (πολλλλαααα πυράκια και κομπιάσματα ) και από ότι είδα το πρατήριο που είχα βάλει τελευταία είχε πρόστιμο για νοθευμένη με θείο αμόλυβδη :thumbdown: συν οτι με υγραέριο όλα καλά . Την άφησα τελείωσε και έβαλα καλή 100αρα η λειτουργία έστρωσε αλλά παρέμεινε η δύσκολη εκκίνηση (δεν έπερνε μπρος με την πρώτη). Α έβαλα και καθαριστικό μπεκ και είδα επίσης διαφορά είχε πολύ στρωτή λειτουγία. Σιγά σιγά όμως μάλλον αρχίζει τα προβλήματα ξανά με το βύθισμα που αναφέρετε σε πολύ μικρότερο βαθμό όμως. Τα trims δεν είναι γιατί το σκέφτηκα και δοκίμασα με την μπαταρία βγαλμένη όλο το βράδυ και έκανε τα ίδια και έχω δοκιμάσει να κάνω κάποια χιλιόμετρα με βενζίνη και να σβήσω με βενζίνη. Δεν το είχα σχετίσει με το υγραέριο μιας και εκεί το αμάξι δουλεύει άψογα συν ότι πάω για πολύ μεγάλο σερβις σε 1000 χλμ και έλεγα να κάνω αυτό και να δω μήπως στρώσει με την αλλαγή μπουζί και καθαρισμό πεταλούδας. Τώρα με βάλατε σε υποψίες στο τι φταίει.....

Μπορει και να εχω αδικο.Το ευχομαι κι'ολας.Παντος η πεταλουδα ειναι το πρωτο πραγμα που κοιταξε ενας φιλος μου μηχανικος αλλα η διαφορα ηταν παρα πολυ μικρη εως και καθολου.Πιστευω οτι δεν ειναι κατι πολυ σοβαρο.Το θεμα ειναι το πως θα το βρουμε.Απο οτι εχω καταλαβει ακομα και οι μηχανικοι δεν ειναι σηγουροι για το απο που προερχετε αυτο το πραγμα.
ALMAN
 
Δημοσιευσεις: 30
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν, 2012 18:51
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΑΤΤΙΚΗ

Re: Πρόβλημα μετά την εκκίνηση της μηχανής

Δημοσίευσηαπό ahilleas » Τρί 11 Σεπ, 2012 22:21

ALMAN έγραψε:
gakost έγραψε:Μάλλον έχεις άδικο γιατί κι εγώ έχω το ίδιο θέμα αλλά όχι BRC. Να σου πω εγώτο απέδωσα σε νοθευμένη βενζίνη γιατί γενικά με την λειτουργία σε βενζίνη είχε μεγάλο θέμα (πολλλλαααα πυράκια και κομπιάσματα ) και από ότι είδα το πρατήριο που είχα βάλει τελευταία είχε πρόστιμο για νοθευμένη με θείο αμόλυβδη :thumbdown: συν οτι με υγραέριο όλα καλά . Την άφησα τελείωσε και έβαλα καλή 100αρα η λειτουργία έστρωσε αλλά παρέμεινε η δύσκολη εκκίνηση (δεν έπερνε μπρος με την πρώτη). Α έβαλα και καθαριστικό μπεκ και είδα επίσης διαφορά είχε πολύ στρωτή λειτουγία. Σιγά σιγά όμως μάλλον αρχίζει τα προβλήματα ξανά με το βύθισμα που αναφέρετε σε πολύ μικρότερο βαθμό όμως. Τα trims δεν είναι γιατί το σκέφτηκα και δοκίμασα με την μπαταρία βγαλμένη όλο το βράδυ και έκανε τα ίδια και έχω δοκιμάσει να κάνω κάποια χιλιόμετρα με βενζίνη και να σβήσω με βενζίνη. Δεν το είχα σχετίσει με το υγραέριο μιας και εκεί το αμάξι δουλεύει άψογα συν ότι πάω για πολύ μεγάλο σερβις σε 1000 χλμ και έλεγα να κάνω αυτό και να δω μήπως στρώσει με την αλλαγή μπουζί και καθαρισμό πεταλούδας. Τώρα με βάλατε σε υποψίες στο τι φταίει.....

Μπορει και να εχω αδικο.Το ευχομαι κι'ολας.Παντος η πεταλουδα ειναι το πρωτο πραγμα που κοιταξε ενας φιλος μου μηχανικος αλλα η διαφορα ηταν παρα πολυ μικρη εως και καθολου.Πιστευω οτι δεν ειναι κατι πολυ σοβαρο.Το θεμα ειναι το πως θα το βρουμε.Απο οτι εχω καταλαβει ακομα και οι μηχανικοι δεν ειναι σηγουροι για το απο που προερχετε αυτο το πραγμα.

το προβλημα οταν δεν περνει με την πρωτη εχει να κανει με την αντλια βενζινης,η οποια εχει ενσωματωμενη πανω της μια βαλβιδα αντεπιστρωφης για να μην γυριζει η βενζινη πισω και αδειαζει το κυκλωμα.αυτη η βαλβιδα χαλαει λογω οτι οταν δουλευει το συστημα συνηθως εχει σταθερη πιεση απο 2.5 εως 3.0 bar ενω οταν η αντλια δουλευει χωρις να ψεκαζει ανεβενει η πιεση αλλο 0.5 bar παραπανω με αποτελεσμα να εχει μικρη διαροη προς το ρεζερβουαρ με αποτελεσμα να χρειαζετε δυο και τρεις φορες να πατησουμε μιζα μεχρι να σηκωσει πιεση το κυκλωμα (οπως οταν αλλαζουμε φιλτρο βενζινης).το προβλημα λυνετε με τοποθετηση extra βαλβιδα αντεπιστροφης στο κυκλωμα οσο πιο κοντα στο ρεζερβουαρ.
ΖΟΡΜΠΑΣ AUTO SERVICE ΤΗΛ.6972333401
ahilleas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ, 2012 15:58

Re: Πρόβλημα μετά την εκκίνηση της μηχανής

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 11 Σεπ, 2012 22:38

ahilleas έγραψε:
ALMAN έγραψε:
gakost έγραψε:Μάλλον έχεις άδικο γιατί κι εγώ έχω το ίδιο θέμα αλλά όχι BRC. Να σου πω εγώτο απέδωσα σε νοθευμένη βενζίνη γιατί γενικά με την λειτουργία σε βενζίνη είχε μεγάλο θέμα (πολλλλαααα πυράκια και κομπιάσματα ) και από ότι είδα το πρατήριο που είχα βάλει τελευταία είχε πρόστιμο για νοθευμένη με θείο αμόλυβδη :thumbdown: συν οτι με υγραέριο όλα καλά . Την άφησα τελείωσε και έβαλα καλή 100αρα η λειτουργία έστρωσε αλλά παρέμεινε η δύσκολη εκκίνηση (δεν έπερνε μπρος με την πρώτη). Α έβαλα και καθαριστικό μπεκ και είδα επίσης διαφορά είχε πολύ στρωτή λειτουγία. Σιγά σιγά όμως μάλλον αρχίζει τα προβλήματα ξανά με το βύθισμα που αναφέρετε σε πολύ μικρότερο βαθμό όμως. Τα trims δεν είναι γιατί το σκέφτηκα και δοκίμασα με την μπαταρία βγαλμένη όλο το βράδυ και έκανε τα ίδια και έχω δοκιμάσει να κάνω κάποια χιλιόμετρα με βενζίνη και να σβήσω με βενζίνη. Δεν το είχα σχετίσει με το υγραέριο μιας και εκεί το αμάξι δουλεύει άψογα συν ότι πάω για πολύ μεγάλο σερβις σε 1000 χλμ και έλεγα να κάνω αυτό και να δω μήπως στρώσει με την αλλαγή μπουζί και καθαρισμό πεταλούδας. Τώρα με βάλατε σε υποψίες στο τι φταίει.....

Μπορει και να εχω αδικο.Το ευχομαι κι'ολας.Παντος η πεταλουδα ειναι το πρωτο πραγμα που κοιταξε ενας φιλος μου μηχανικος αλλα η διαφορα ηταν παρα πολυ μικρη εως και καθολου.Πιστευω οτι δεν ειναι κατι πολυ σοβαρο.Το θεμα ειναι το πως θα το βρουμε.Απο οτι εχω καταλαβει ακομα και οι μηχανικοι δεν ειναι σηγουροι για το απο που προερχετε αυτο το πραγμα.

το προβλημα οταν δεν περνει με την πρωτη εχει να κανει με την αντλια βενζινης,η οποια εχει ενσωματωμενη πανω της μια βαλβιδα αντεπιστρωφης για να μην γυριζει η βενζινη πισω και αδειαζει το κυκλωμα.αυτη η βαλβιδα χαλαει λογω οτι οταν δουλευει το συστημα συνηθως εχει σταθερη πιεση απο 2.5 εως 3.0 bar ενω οταν η αντλια δουλευει χωρις να ψεκαζει ανεβενει η πιεση αλλο 0.5 bar παραπανω με αποτελεσμα να εχει μικρη διαροη προς το ρεζερβουαρ με αποτελεσμα να χρειαζετε δυο και τρεις φορες να πατησουμε μιζα μεχρι να σηκωσει πιεση το κυκλωμα (οπως οταν αλλαζουμε φιλτρο βενζινης).το προβλημα λυνετε με τοποθετηση extra βαλβιδα αντεπιστροφης στο κυκλωμα οσο πιο κοντα στο ρεζερβουαρ.


Sorry αλλά θα διαφωνίσω, αν ήταν έτσι θα έπερνε μπρος κανονικά με εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο. Το δοκίμασα και είναι ακριβώς το ίδιο. Δηλαδή θέλει 2 ή 3 φορές μίζα πάλι άρα το πρόβλημα είναι αλλού γι'αυτό και έγραψα ότι θα το ψάξω μετά το σερβις που θα έχω φρέσκα μπουζί και καθαρή πεταλούδα και ότι άλλο γίνει. Χωρίς να είμαι μηχανικός υποψιάζομαι ότι είναι ηλεκτρολογικό δηλαδή αλλά βλέπω και άλλους με ίδια συμπτώματα που με προβληματίζουν ότι ίσως φταίει το κιτ και αν είναι έτσι να ξέρω να μην κυνηγάω "μάγισσες"
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Πρόβλημα μετά την εκκίνηση της μηχανής

Δημοσίευσηαπό ahilleas » Τρί 11 Σεπ, 2012 22:47

gakost έγραψε:
ahilleas έγραψε:
ALMAN έγραψε:
gakost έγραψε:Μάλλον έχεις άδικο γιατί κι εγώ έχω το ίδιο θέμα αλλά όχι BRC. Να σου πω εγώτο απέδωσα σε νοθευμένη βενζίνη γιατί γενικά με την λειτουργία σε βενζίνη είχε μεγάλο θέμα (πολλλλαααα πυράκια και κομπιάσματα ) και από ότι είδα το πρατήριο που είχα βάλει τελευταία είχε πρόστιμο για νοθευμένη με θείο αμόλυβδη :thumbdown: συν οτι με υγραέριο όλα καλά . Την άφησα τελείωσε και έβαλα καλή 100αρα η λειτουργία έστρωσε αλλά παρέμεινε η δύσκολη εκκίνηση (δεν έπερνε μπρος με την πρώτη). Α έβαλα και καθαριστικό μπεκ και είδα επίσης διαφορά είχε πολύ στρωτή λειτουγία. Σιγά σιγά όμως μάλλον αρχίζει τα προβλήματα ξανά με το βύθισμα που αναφέρετε σε πολύ μικρότερο βαθμό όμως. Τα trims δεν είναι γιατί το σκέφτηκα και δοκίμασα με την μπαταρία βγαλμένη όλο το βράδυ και έκανε τα ίδια και έχω δοκιμάσει να κάνω κάποια χιλιόμετρα με βενζίνη και να σβήσω με βενζίνη. Δεν το είχα σχετίσει με το υγραέριο μιας και εκεί το αμάξι δουλεύει άψογα συν ότι πάω για πολύ μεγάλο σερβις σε 1000 χλμ και έλεγα να κάνω αυτό και να δω μήπως στρώσει με την αλλαγή μπουζί και καθαρισμό πεταλούδας. Τώρα με βάλατε σε υποψίες στο τι φταίει.....

Μπορει και να εχω αδικο.Το ευχομαι κι'ολας.Παντος η πεταλουδα ειναι το πρωτο πραγμα που κοιταξε ενας φιλος μου μηχανικος αλλα η διαφορα ηταν παρα πολυ μικρη εως και καθολου.Πιστευω οτι δεν ειναι κατι πολυ σοβαρο.Το θεμα ειναι το πως θα το βρουμε.Απο οτι εχω καταλαβει ακομα και οι μηχανικοι δεν ειναι σηγουροι για το απο που προερχετε αυτο το πραγμα.

το προβλημα οταν δεν περνει με την πρωτη εχει να κανει με την αντλια βενζινης,η οποια εχει ενσωματωμενη πανω της μια βαλβιδα αντεπιστρωφης για να μην γυριζει η βενζινη πισω και αδειαζει το κυκλωμα.αυτη η βαλβιδα χαλαει λογω οτι οταν δουλευει το συστημα συνηθως εχει σταθερη πιεση απο 2.5 εως 3.0 bar ενω οταν η αντλια δουλευει χωρις να ψεκαζει ανεβενει η πιεση αλλο 0.5 bar παραπανω με αποτελεσμα να εχει μικρη διαροη προς το ρεζερβουαρ με αποτελεσμα να χρειαζετε δυο και τρεις φορες να πατησουμε μιζα μεχρι να σηκωσει πιεση το κυκλωμα (οπως οταν αλλαζουμε φιλτρο βενζινης).το προβλημα λυνετε με τοποθετηση extra βαλβιδα αντεπιστροφης στο κυκλωμα οσο πιο κοντα στο ρεζερβουαρ.


Sorry αλλά θα διαφωνίσω, αν ήταν έτσι θα έπερνε μπρος κανονικά με εκκίνηση κατευθείαν με υγραέριο. Το δοκίμασα και είναι ακριβώς το ίδιο. Δηλαδή θέλει 2 ή 3 φορές μίζα πάλι άρα το πρόβλημα είναι αλλού γι'αυτό και έγραψα ότι θα το ψάξω μετά το σερβις που θα έχω φρέσκα μπουζί και καθαρή πεταλούδα και ότι άλλο γίνει. Χωρίς να είμαι μηχανικός υποψιάζομαι ότι είναι ηλεκτρολογικό δηλαδή αλλά βλέπω και άλλους με ίδια συμπτώματα που με προβληματίζουν ότι ίσως φταίει το κιτ και αν είναι έτσι να ξέρω να μην κυνηγάω "μάγισσες"
πως κανεις εκινηση αμεσως με υγραεριο ?δεν περνει πρωτα με βενζινη και μετα σου αλαζει σε lpg?
ΖΟΡΜΠΑΣ AUTO SERVICE ΤΗΛ.6972333401
ahilleas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Κυρ 04 Μαρ, 2012 15:58

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες