Σελίδα 8 από 8

Re: Μυρίζει υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Φεβ, 2017 16:05
από cosygatos
spirosnik2013 έγραψε:Εγω παιδιά εβαλα Romano σε seat Leon tsi
1.4 2010 μοντελο
Μυρίζει οχι πάντα... Αλλα οταν μυρίζει ειμαι η σε στάση π.χ φανάρι... Η όταν παρκάρω μαλλον οταν το μαρσαρω λιγο παραπάνω.... Αλλά μυρίζει μόνο οταν εχω το καλοριφέρ ανοιχτό
Διαρροή το έψαξα δεν εχει πουθενά σε 2 μαστορια

Τα μαστόρια αν ήταν δικό τους το αμάξι δε θα το άφηναν έτσι. Να το ψάξεις και αλλού, εκτός και αν δεν έχεις πρόβλημα να δεις το αμάξι σου καμιά ώρα να γίνεται φλαμπέ. :oops:

Σου μυρίζει όταν είσαι σε στάση ή σε αργούς ελιγμούς επειδή σε μεγαλύτερες ταχύτητες ο αέρας που χτυπάει το αμάξι φυσάει το υγραέριο και δεν το αφήνει να μπει στις γρίλιες εισόδου του. Λογικά, όλη την ώρα έχεις διαρροή.

Re: Μυρίζει υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Φεβ, 2017 17:07
από cosygatos
ECOKINISI έγραψε:Πλούσιο μείγμα ειναι το πρόβλημα σου . Κανει εκτόνωση ο πνεύμονας , να πας να το δει ο εγκαταστατης σου και να σου βγάλει την επιλογή που σβήνει το check engine.

Και αν είναι πλούσιο το μείγμα, τότε γιατί δεν προσαρμόζεται ο εγκέφαλος του υγραερίου; Δηλ., αεριοποιεί ενώ "ξέρει" ότι είναι πλούσιο το μείγμα και θα του περισσέψει και μετά το πετάει έξω; (σχηματικά όλα αυτά φυσικά, απλά έχω την περιέργεια τι γίνεται τελικά εκεί μέσα! :geek: Ε'ιναι που έχω και εγώ μετατροπή με OBD και αναρωτιέμαι πως δουλεύει όλο αυτό. )

Re: Μυρίζει υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Φεβ, 2017 14:53
από labros
cosygatos έγραψε:
ECOKINISI έγραψε:Πλούσιο μείγμα ειναι το πρόβλημα σου . Κανει εκτόνωση ο πνεύμονας , να πας να το δει ο εγκαταστατης σου και να σου βγάλει την επιλογή που σβήνει το check engine.

Και αν είναι πλούσιο το μείγμα, τότε γιατί δεν προσαρμόζεται ο εγκέφαλος του υγραερίου; Δηλ., αεριοποιεί ενώ "ξέρει" ότι είναι πλούσιο το μείγμα και θα του περισσέψει και μετά το πετάει έξω; (σχηματικά όλα αυτά φυσικά, απλά έχω την περιέργεια τι γίνεται τελικά εκεί μέσα! :geek: Ε'ιναι που έχω και εγώ μετατροπή με OBD και αναρωτιέμαι πως δουλεύει όλο αυτό. )


Η αεριοποίηση είναι μια μηχανική λειτουργία. Δεν ελέγχεται από ηλεκτρονικά μέρη όπως ο εγκέφαλος. Ελέγχεται από μια βίδα που είναι πάνω στον πνεύμονα και ρυθμίζει την πίεσή του και από την κατάσταση της βεμβράνης του πνεύμονα.

Re: Μυρίζει υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ, 2017 13:08
από spirosnik2013
Παιδιά το έλυσα το θέμα με την μυρωδιά...δεν ερχόταν σε σωστή Θερμοκρασία το υγραέριο και μετακίνησε τιν πνεύμονα ...αλλα ρεταρει άσχημα οταν το ανάβω κρύο...
Αν το δουλέψω μια μέρα νε βενζίνη λειτουργεί κανονικά, και αν βαλω το υγραέριο την επόμενη φορά που θα το ανάψω κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει ασχημα πάλι...

Re: Μυρίζει υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ, 2017 13:19
από Qgas
spirosnik2013 έγραψε:Παιδιά το έλυσα το θέμα με την μυρωδιά...δεν ερχόταν σε σωστή Θερμοκρασία το υγραέριο και μετακίνησε τιν πνεύμονα ...αλλα ρεταρει άσχημα οταν το ανάβω κρύο...
Αν το δουλέψω μια μέρα νε βενζίνη λειτουργεί κανονικά, και αν βαλω το υγραέριο την επόμενη φορά που θα το ανάψω κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει ασχημα πάλι...


σε αυτα τα μοτερ πρεπει να επιλεγοντε κιτ με εργοστασιακο εγχειριδιο εγκαταστασης και προγραμμα απο τα εργοστασια τα λεγομενα dedicated

Re: Μυρίζει υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ, 2017 08:33
από spirosnik2013
Qgas έγραψε:
spirosnik2013 έγραψε:Παιδιά το έλυσα το θέμα με την μυρωδιά...δεν ερχόταν σε σωστή Θερμοκρασία το υγραέριο και μετακίνησε τιν πνεύμονα ...αλλα ρεταρει άσχημα οταν το ανάβω κρύο...
Αν το δουλέψω μια μέρα νε βενζίνη λειτουργεί κανονικά, και αν βαλω το υγραέριο την επόμενη φορά που θα το ανάψω κρύο το αυτοκίνητο ρεταρει ασχημα πάλι...


σε αυτα τα μοτερ πρεπει να επιλεγοντε κιτ με εργοστασιακο εγχειριδιο εγκαταστασης και προγραμμα απο τα εργοστασια τα λεγομενα dedicated[/quτελικα αλλος μαστορας μου ειπε πως δεν βγαζει η romano για seat tsi 1.4 alla gia to 1.8 ...8α παω να το ξυλωσω δεν το ροσκαρω να πα8ω ζημια

Re: Μυρίζει υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Μαρ, 2017 00:34
από Qgas
ΠΑρε τηλέφωνο αύριο 2109420594 να σου πω

Re: Μυρίζει υγραέριο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Μάιος, 2020 22:43
από giorgosk
Στο δικό μου με BRC FORD FOCUS πριν 2 μήνες δε γύριζε καν σε υγραέριο....τελικά το έφτιαξα αφού αλλάξαμε τη βαλβίδα πριν τον πνεύμονα και εγκέφαλο.

Από την επισκευή αυτή και μετά μου μυρίζει αέριο η καμπίνα όταν βάζω τον αέρα..ειδικά στο ξεκίνημα...

Προληπτικά θα αλλάξουμε δυο ελαστικά σωληνάκια και σφιγκτήρες.

Δεν ξέρω αν τελικά θα φταίει αυτό.
Όταν ανοίγω το καπό με τον κινητήρα να είναι κρύος για ώρες μου μυρίζει υγραέριο...βάζω τη μύτη μου εκεί κοντά στον πνεύμονα και στη βαλβίδα που αλλάξαμε.