tgv έγραψε:Να ρωτήσω και γω μήπως μπορείτε να με διαφωτίσετε...
εδώ και περίπου 2 εβδομάδες κάθε πρωί που η μηχανή είναι κρύα στην αλλαγή καυσίμου μυρίζει η καμπίνα.
μετά όλη μέρα τίποτα!
Έχω ρύθμιση να έχω βενζίνη στο ρελαντί και οι αλλαγές καυσίμου είναι συχνές σε μένα.
το πρωί όμως μυρίζει.
Στον εγκαταστάτη που πήγα ήδη είχε ζεσταθεί η μηχανή και ο αισθητήρας που έβαλαν δεν έδειξε τίποτα. Σήμερα το πρωί σταμάτησα στην άκρη του δρόμου άνοιξα καπώ και κάτω από το καπάκι της μηχανής είχε μυρωδιά.
όχι έντονη να μην μπορείς να σταθείς, αλλά μύριζε.
Η μόνη λύση για να εντοπίσουν τη διαρροή είναι να αφήσω βράδυ το αυτοκίνητο στον εγκαταστάτη και να παω το πρωί να το ξεκινήσουμε μαζί!
σχετικά με το ...βιογραφικό μου:
έχω Bora 1,6V, σύστημα Lovato EU4 εγκατάσταση το 2012 και έχω συμπληρώσει 36.000χλμ με υγραέριο.
από βλάβες μέχρι σήμερα είχα: αλλαγή ενός μπεκ, ρεταρίσματα και έκανα τη ρύθμιση με το ρελαντί να βγαίνει πάντα στη βενζίνη και πρόσφατα μία αλλαγή βαλβίδας στην πλήρωση λόγω διαρροής.
αυτά και ακούω ευπρόσδεκτα τις γνώμες σας.
antonis132 έγραψε:tgv έγραψε:Να ρωτήσω και γω μήπως μπορείτε να με διαφωτίσετε...
εδώ και περίπου 2 εβδομάδες κάθε πρωί που η μηχανή είναι κρύα στην αλλαγή καυσίμου μυρίζει η καμπίνα.
μετά όλη μέρα τίποτα!
Έχω ρύθμιση να έχω βενζίνη στο ρελαντί και οι αλλαγές καυσίμου είναι συχνές σε μένα.
το πρωί όμως μυρίζει.
Στον εγκαταστάτη που πήγα ήδη είχε ζεσταθεί η μηχανή και ο αισθητήρας που έβαλαν δεν έδειξε τίποτα. Σήμερα το πρωί σταμάτησα στην άκρη του δρόμου άνοιξα καπώ και κάτω από το καπάκι της μηχανής είχε μυρωδιά.
όχι έντονη να μην μπορείς να σταθείς, αλλά μύριζε.
Η μόνη λύση για να εντοπίσουν τη διαρροή είναι να αφήσω βράδυ το αυτοκίνητο στον εγκαταστάτη και να παω το πρωί να το ξεκινήσουμε μαζί!
σχετικά με το ...βιογραφικό μου:
έχω Bora 1,6V, σύστημα Lovato EU4 εγκατάσταση το 2012 και έχω συμπληρώσει 36.000χλμ με υγραέριο.
από βλάβες μέχρι σήμερα είχα: αλλαγή ενός μπεκ, ρεταρίσματα και έκανα τη ρύθμιση με το ρελαντί να βγαίνει πάντα στη βενζίνη και πρόσφατα μία αλλαγή βαλβίδας στην πλήρωση λόγω διαρροής.
αυτά και ακούω ευπρόσδεκτα τις γνώμες σας.
το να εχεις συνεχεια εναλλαγη υγραεριο σε βενζινη οταν ειναι σε ρελαντι δεν ειναι σωστο σου καλυβει προβλημα και πιθανον δεν εχει σωστο μειγμα, το πρωτο ελαστικο σωληνακι που θα εχει διαρροη στο υγραεριο συνηθως ειναι αυτο που παιρνει απο τον πνευμονα λογω θερμοκρασιων
αν επιτρεπεται σε ποιον εγκαταστατη Θεσ/νικη το περασες & το συντηρει;
ο εγκεφαλος υγραεριου δεν ειναι ενας μαυρος πλαστικος και γραφει easy-fast;
hlias έγραψε:ή διαρροη ή πολυ πλουσιο μειγμα οταν ειναι κρυο και σου μυριζει ακαυτο υγραεριο απο την εξατμηση, αυτα σκεφτομαι μονο.
atheosmb έγραψε:.
Βασικά επιμένει ότι κ μια φορά να έχεις γεμίσεις απο μποτίλια κ όχι απο πρατήριο
atheosmb έγραψε:Έχω μιλήσει με τον εγκαταστάτη μου κ σαν λύση μου πρότεινε την επιδιόρθωση του πνεύμονα.
Βασικά επιμένει ότι κ μια φορά να έχεις γεμίσεις απο μποτίλια κ όχι απο πρατήριο θα μυρίζει κ
οτι η λύση είναι η αλλαγή πνεύμονα
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες
|
|