Χαίρομαι για την ερώτηση σου, γιατί μου δίνει την ευκαιρία να αναφέρω μερικά ακόμη στοιχεία...
Σε υγρή μορφή, η αεριοποίηση γίνεται μέσα στον θάλαμο (για την ακρίβεια δεν αεριοποιείται όλο το μείγμα), με αποτέλεσμα να έχουμε την "παρενέργεια" της ψύξης που έχουμε όταν το υγραέριο αλλάζει μορφή. Σε αντιπαράθεση με την αέρια μορφή του υγραερίου, η καύση του υγρού τύπου είναι έως και 60 βαθμούς πιο ψυχρή (έως 30 βαθμούς πιο ψυχρή από την βενζίνη!).
Με τον υγρό ψεκασμό απελευθερώνεται και περισσότερο οξυγόνο, οπότε έχουμε καλύτερη καύση (ποιό ολοκληρωμένη σε ποσοστό καυσίμου).
Μην ξεχνάμε επίσης πως ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για "υγρό" καύσιμο και όχι για αέριο
Επίσης, στον υγρό ψεκασμό έχω μια αντλία που έχει σταθερή πίεση 3.5 bar (έχει αντλία Walbro στο ρεζεβουάρ) και δεν εξαρτάμαι από την πίεση που έχει η φιάλη.
Σε ένα αυτοκίνητο σαν το RX8 δεν θα ήθελα να στεγνώσει για κανένα λόγω....!
Τέλος ένα σύστημα υγρού ψεκασμού ΔΕΝ έχει εγκέφαλο παράλληλο, δεν παίρνει προγραμματισμό (αφού δουλεύει με τις εντολές του εργοστασιακού) και γενικότερα έχει πολύ λιγότερα εξαρτήματα, οπότε και μικρότερο κόστος συντήρησης.
Με λογική όλα τα παραπάνω, θα προτιμούσα υγρό ψεκασμό από κάθε άποψη.
Να σημειώσω πως εισάγαμε πρώτοι στην Ελλάδα σύστημα αναπρογραμματισμού του εργοστασιακού εγκεφάλου μέσω OBD, που μας βοηθάει να αλλάξουμε βασικές παραμέτρους που συμβάλλουν στην μακροζωϊα του κινητήρα (ανεξαρτήτος καυσίμου), και να αυξήσουμε και την δύναμη του αυτοκινήτου (ή να το μετατρέψουμε με ασφάλεια σε Turbo).
Φιλικά,
Γιώργος