Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό gianis1971 » Τετ 11 Απρ, 2012 10:31

astragjtg έγραψε:Update
Ολα ξεκινησαν οταν πηρα ενα διαγνωστικο obd2, απο υποψια που ειχα οτι κατι δεν παει καλα. Ειχα ενα στιγμιαιο βύθισμα στο ρελαντι μετα την εκκινηση, πανω στην αλλαγη απο βενζινη σε υγραεριο. Αμεσως υποψιαστικα οτι η αντλια δεν ειχε την σωστη πιεση και οτι το βυθισμα να ηταν μονο ενα απο τα προβληματα που θα μπορουσε να μου προκαλεσει και μαλιστα το μικροτερο... Επειδη δεν μου αρεσει να πηγαινοέρχομαι στους εγκαταστατες αλλα και ηθελα να ξερω απο πρωτο χερι και σιγουρα αν συμβανει κατι, το εψαξα πρωτα μονος μου με το διαγνωστικο. Εδω να σημειωσω οτι δεν ειχα κανενα λαμπακι check engine αναμενο ή αισθητή πτωση στην δυναμη του κινητηρα παρα μονο ενα σφαλμα P0170(οχι λαμπακι)το οποιο κραταγε η μνημη και αν δεν ειχα το διαγνωστικο δεν θα μπορουσα να το ξερω.

Μετα απο δοκιμες ανακαλυψα οτι τα fuel trims δεν ηταν παντα οπως επρεπε. Αυτο που με μπερδευε ηταν οτι μια ηταν σε λογικα επιπεδα, μια εβγαζε φτωχο και αλλες πλουσιο και πηγαινε να με τρελανει.Τις περισσοτερες φορες ομως οταν το φορτιο μεγάλωνε, δουλευε φτωχο μιγμα. Και αυτο, εαν γκαζωνα αναδρομικα και οχι αποτομα γιατι τοτε εμπαινε σε open loop και δεν μπορουσα να δω τιποτα...
Προφανως η αντλια τα ειχε παιξει και δουλευε οπως να'ναι. Μια μερα που γυρνουσα απο μια διαδρομη ειδα στο διαγνωστικο κατι +35 και βαλε φτωχο και σταματησα απο τα νευρα μου... Τοτε ενω ημουν ρελαντι ακουσα την αντλια να κανει κατι ...''ξερογκαζιες'' :lol: και να μην ακουγεται ο γνωστος γραμμικος-σταθερος θορυβος.

Εδω ανεβασα μερικα διαγραμματα με τα trims με την παλια αντλια
ΕικόναΕδω φαίνεται που επιταχυνω και τα trims ...πανε κατα διαολου...
Εικόνα

Και εδω με τη νεα αντλια.------------------------------------------
Εικόνα

ΕικόναΕδω φαινεται τωρα, πως οταν ανοιγω το γκαζι και ανεβαινει το φορτιο του κινητηρα γινεται πλουσιο, σε αντιθεση με πριν που γινοταν φτωχοτατο.
ΕικόναΚαι εδω, στη επιταχυνση γινεται πλεον πλουσιο.

Εννοείται οτι ολο αυτο τον καιρο μιλαγα με εγκαταστατη(δεν ηταν κοντα) που εδειξε κατανοηση και μετα απο ελεγχο ειδε οτι η αντλια ειχε πιεση μονο 1,5bar αντι για 3,5 περιπου και αφου εκανε σχετικους ελεγχους οτι δεν φταιει κατι αλλο, παραγγείλαμε και τοποθετησαμε νεα αντλια.Ποστ απο την αλλαγη της παρακατω ;) .

Αυτο το ποστ το ανεβασα σαν ενα καλο παραδειγμα οτι μπορει το συστημα(οχι μονο το icom) να δυσλειτουργει, να μην αναβει λαμπακια και τιποτ'άλλο να προδιδει οτι κατι παει στραβα. Γι αυτο καλο ειναι να βρουμε ανεξοδους τροπους να σωσουμε τ'αμαξια μας. Το διαγνωστικο elm στοιχησε 12 ευρω, το torque pro τσαμπα και το android κινητο επιδοτηση με 5 ευρω. Και ειμαι περισσοτερο ησυχος τωρα.

είχες τη νέα βελτιωμένη αντλία και παρόλα αυτά αλλάχτηκε ή είχες την παλιά αντλία που έβγαζε προβλήματα?
gianis1971
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Δευτ 06 Δεκ, 2010 19:55

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 11 Απρ, 2012 14:31

christoi έγραψε:Τέλος καλό, όλα καλά!
Στο G, το βύσμα της obd, βρίσκει στο κάλυμμα κάτω από το χειρόφρενο, όπως στο H;
Χρησιμοποιείς με καλώδιο ή με bluetooth;
Μπορείς να κάνεις αλλαγές στο λογισμικό, όπως με το tech2;
Αναφέρομαι σε αυτό το πλαστικό που δείχνει το βέλος (όπου κάπου στην μύτη του βρίσκεται και η θύρα, νομίζω).

Ναι, ειναι κατω απο το χειροφρενο και εχει 2 θεσεις για την θυρα obd. Η θεση που ειχε το βυσμα obd ηταν δεξια αλλα επειδη οταν κατεβαζα το χειροφρενο του εριχνα και μια μπουνιτσα καθε φορα.. :lol: το μετεφερα στην αριστερη και τωρα ολα οκ. Εχω το elm 327 bluetooth και αυτα που διχνει ειναι αρκετα για να εχεις μια γενικη ιδεα τι γινεται στον κινητηρα. Το elm το βαζω μονο οταν θελω να μετρησω κατι και το εχω στο ντουλαπακι. Αλλαγες στο λογισμικο...δε νομιζω αλλα δεν το εχω ψαξει κιολας :?: .

gianis1971 έγραψε:είχες τη νέα βελτιωμένη αντλία και παρόλα αυτά αλλάχτηκε ή είχες την παλιά αντλία που έβγαζε προβλήματα?

Ειχα την παλια και εβαλα την βελτιωμενη με τα μεγαλυτερα αμπερ(αν τα λεω σωστα.)

Οσοι εχετε διαγνωστικα βλεπετε κατι αντιστοιχο με αυτο που ανεβασα ? (Αν εχετε astra g ακομα καλυτερα).
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 11 Απρ, 2012 18:26

Αλλαξα λοιπον αντλια και δω η διαδικασια και τα ευρηματα...

Εικόνα Αφου λύθηκε η πολυβαλβιδα, αφαιρέθηκε και η αντλια απο το εσωτερικο της δεξαμενης.

Εικόνα Εδω ειναι η παλια αντλια και δεν υπαρχει λογος να δειξω την νεα γιατι ειναι πανομοιότυπη με την παλια μονο που εχει ποιο πολλα αμπερ. Αυτο που βλεπουμε, δεν ειναι ακριβως η αντλια. Ειναι το πλαστικο περικαλυμα, απο μεσα ειναι το μόνιμο φιλτρο και στο κεντρο ειναι η αντλια. Δυστυχώς δεν περίσσευε χρονος να τη λύσουμε και δουμε περισσοτερα.
Ρωτωντας τον εγκαταστατη τι ειναι αυτα τα καφετιά στιγματα που ηταν μεσα στη δεξαμενη, μου λεει ''για κτυπα λιγο αναποδα την αντλια και θα δεις...''
Και την χτυπησα... Εικόνα Εικόνα Εικόνα Πρεπει να εβγαλε περι τις 2 κουταλιες ΣΚΟΥΡΙΑ :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Εδω να υπενθυμησω οτι στο Icom το φιλτρο ειναι ΠΡΙΝ την δεξαμενη. Ο εγκαταστατης μου ειπε οτι ειναι κατάλοιπα απο το υγραεριο αλλα με πασα επιφυλαξη... Κατα τα αλλα, η δεξαμενη ηταν πεντακαθαρη χωρις νερα η λαδια κτλ.

Μετα περασαμε την νεα ενισχυμένη καλωδιωση Εικόνα και ασφαλειοθηκη Εικόνα που τοποθετηθηκε στο μηχανοστασιο(ξεχασα να βγαλω φωτο αλλα δεν ειναι τιποτα σπουδαιο).
Εδω και οι οδηγειες εγκαταστασης απο την Icom Εικόνα Εικόνα

Τελος πηρα(ενω το ειχα ξεγραψει τοι δεν υπαρχει εδω και καιρο) και το βιβλιαρακι ''Χρησης και Συντηρησης'' για το συστημα ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ(μου ειχαν δωσει στα Γερμανικα :lol: ) !!! Εικόνα . Ελπιζω να τελειωσε κι αυτο...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό gianis1971 » Κυρ 19 Αύγ, 2012 00:05

μετά από 40000 χλμ με τη νέα αντλία ,ενισχυμένη, παρατηρώ όταν ζεσταθεί δεν αποκρίνεται άμεσα στο γκάζι κυρίως με την 1η ταχύτητα και πρόσφατα σε στροφή, σε στενό, μου έσβησε όταν έκανα αλλαγή ταχύτητας και την είχα στο νεκρό.
λέτε να αρχίζει να τα παίζει η αντλία?
σε ερώτηση μου μού είπανε πως αντέχει 40 με 50000 χλμ
gianis1971
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Δευτ 06 Δεκ, 2010 19:55

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 19 Αύγ, 2012 18:12

gianis1971 έγραψε:μετά από 40000 χλμ με τη νέα αντλία ,ενισχυμένη, παρατηρώ όταν ζεσταθεί δεν αποκρίνεται άμεσα στο γκάζι κυρίως με την 1η ταχύτητα και πρόσφατα σε στροφή, σε στενό, μου έσβησε όταν έκανα αλλαγή ταχύτητας και την είχα στο νεκρό.
λέτε να αρχίζει να τα παίζει η αντλία?
σε ερώτηση μου μού είπανε πως αντέχει 40 με 50000 χλμ

Με την νεα αντλια δεν παρατηρησα κατι τετοιο. Αντιθετως μαλιστα, ολα (απο θορυβο μεχρι αποδοση) ειχαν βελτιωση προς το θετικο.
Ψαξτο λιγο
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό gianis1971 » Δευτ 20 Αύγ, 2012 11:40

astragjtg έγραψε:
gianis1971 έγραψε:μετά από 40000 χλμ με τη νέα αντλία ,ενισχυμένη, παρατηρώ όταν ζεσταθεί δεν αποκρίνεται άμεσα στο γκάζι κυρίως με την 1η ταχύτητα και πρόσφατα σε στροφή, σε στενό, μου έσβησε όταν έκανα αλλαγή ταχύτητας και την είχα στο νεκρό.
λέτε να αρχίζει να τα παίζει η αντλία?
σε ερώτηση μου μού είπανε πως αντέχει 40 με 50000 χλμ

Με την νεα αντλια δεν παρατηρησα κατι τετοιο. Αντιθετως μαλιστα, ολα (απο θορυβο μεχρι αποδοση) ειχαν βελτιωση προς το θετικο.
Ψαξτο λιγο

πόσα χλμ έχεις κάνει με τη νέα αντλία? εγώ ήδη 40000 χλμ
gianis1971
 
Δημοσιευσεις: 71
Εγγραφή: Δευτ 06 Δεκ, 2010 19:55

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 20 Αύγ, 2012 11:59

gianis1971 έγραψε:πόσα χλμ έχεις κάνει με τη νέα αντλία? εγώ ήδη 40000 χλμ

Με τη νεα πολυ λιγοτερα, περιπου 7.000χλμ. Εχεις μετρησει πιεση αντλιας-συστηματος οταν στο κανει αυτο ή εστω με διαγνωστικο να δεις τι ακριβως γινεται ? Πως εχεις καταλήξει οτι ειναι η αντλια π.χ. οτι ''ζεσταίνεται'' ? Εμενα ειχε ''κρεμασει'' λιγο ο κινητηρας οταν η παλια αντλια δεν εδινε πλεον την πιεση που επρεπε και ηταν πολυ απλο να το δεις μεσω του ρυθμηστη πιεσης του icom.
Για εμενα ειτε η αντλια δινει ή δεν δινει σωστη πιεση. Πρωτα κοιτα αυτο και μετα πας σε αλλα...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 31 Δεκ, 2012 19:42

Χρονια Πολλα σε ολους και καλη χρονια να εχουμε.

Χθες ηρθε και μενα η σειρα μου να αλλαξω αντλια βενζινης...Μετα απο 150.000χλμ συνολικα, τα 40.000 με υγραεριο, 10 χρονων το αμαξι και σχεδον 3ων το συστημα. Εκει ομως που με αφησε, επρεπε η ΕΛΠΑ να με μεταφερει και αντε να βρεις Κυριακατικα συνεργειο X( Το ''καλυτερο'' δε, ηταν που η εκκινηση εκτακτης αναγκης του υγραεριου ΔΕΝ δουλεψε παρ'ολο που οσο δουλευε τ'αμαξι και το ειχα δοκιμασει αρκετες φορες, επαιρνε κανονικοτατα. Περιεργο και σπαστικο συγχρονως...
Πανω στην ατυχια μου, βρεθηκε ενας συγχωριανος μου που ''έλυνε και έδενε'' και μου αλλαξε ΜΟΝΟ το μοτερ της αντλιας (70e), γλυτωνοντας με απο αρκετα ακομα εξοδα και ταλαιπωρια. Η αντλια δε και τα πλαστικα που ηταν εμβαπτισμενα, ηταν σε κακα χαλια και καλυμμένα απο ενα υλικο που εμιαζε πολυ σαν άλατα νερου (μαλλον απο τα προσθετα της βενζινης συμφωνήσαμε και οι 2 κι ας μη βαζω βενζινη με προσθετα..).
Ενα ακομα ενδιαφερον στοιχειο ειναι οτι ειχε και αυτος συστημα υγραεριοκινησης και ειχε βαλει διακόπτη στην λειτουργια της τρομπας. Μιλησαμε αρκετα και αν και διαφωνω με αντιστοιχες πατεντες, εχω μπει και γω σε σκεψεις...

Καλη Χρονια να εχουμε ολοι παιδια με υγεια και πολυ κουραγιο :D :D :D
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες