Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό anikologr » Δευτ 04 Ιούλ, 2011 13:29

astragjtg έγραψε:Ευχαριστω για τα καλα σου λογια φιλε.

Σε συζητησεις περι...λαδιερας εχω καταναλωσει πολλες εργατοώρες... :lol: :lol: :lol:
Η αληθεια ειναι οτι αν και στο συστημα μου δεν συστηνει κανενας λαδιερα(απο την icom μεχρι οδηγους οχηματων με αυτο το συστημα και πολλα χλμ...), εχω αποφασίσει να το...λαδωσω αλλα οχι με καμια λαδιερα υποπιεσης(με αμφιλογομενη ικανοτητα σωστης λιπανσης..) ουτε με καμια ακριβη λαδιερα(δεν περισσευουν λεφτα) αλλα μαλλον με κανα tunap 164 που το συστηνει και η Opel οπως λεει στην ιστοσελιδα του το προιον. Δεν ειναι και η καλυτερη λυση αλλα δεν θελω να μπλεξω με τιποτα πιο ''πολυπλοκο'', παρεμβατικο και ''σπαζοκεφαλιστικο'' απο αυτο.

Και οπως ειπες, κακο δεν κανει...(αρκει να μην ειναι λαδιερα του ''χαμου''...)


Παιδιά υπάρχει κανένα e-shop εδώ ελλάδα που να πουλάει το tunap 163 & 164? Δεν το βρίσκω πουθενά...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 04 Ιούλ, 2011 14:09

Αν και δεν βρίσκω κατι στο google στην Ελλαδα, ειχα δει αλλου οτι υπαρχουν μαγαζια στο ιντερνετ.
Συνηθως βεβαια το δινουν οι εγκαταστατες αλλα εγω θα το αγοραζα απο e-bay πολυ καλυτερη τιμη.

Ριξε 1 ματια εδω, εχει καλες τιμες ;) http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=tunap+1 ... m270.l1313

και εδω http://ricambi-auto.shop.ebay.it/Oli-e- ... pos=&gbr=1
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό xouniko » Σάβ 09 Ιούλ, 2011 20:23

astragjtg έγραψε:Ευχαριστω για τα καλα σου λογια φιλε.

Σε συζητησεις περι...λαδιερας εχω καταναλωσει πολλες εργατοώρες... :lol: :lol: :lol:
Η αληθεια ειναι οτι αν και στο συστημα μου δεν συστηνει κανενας λαδιερα(απο την icom μεχρι οδηγους οχηματων με αυτο το συστημα και πολλα χλμ...), εχω αποφασίσει να το...λαδωσω αλλα οχι με καμια λαδιερα υποπιεσης(με αμφιλογομενη ικανοτητα σωστης λιπανσης..) ουτε με καμια ακριβη λαδιερα(δεν περισσευουν λεφτα) αλλα μαλλον με κανα tunap 164 που το συστηνει και η Opel οπως λεει στην ιστοσελιδα του το προιον. Δεν ειναι και η καλυτερη λυση αλλα δεν θελω να μπλεξω με τιποτα πιο ''πολυπλοκο'', παρεμβατικο και ''σπαζοκεφαλιστικο'' απο αυτο.

Και οπως ειπες, κακο δεν κανει...(αρκει να μην ειναι λαδιερα του ''χαμου''...)


λοιπον με την λαδιερα υποπιεσης απο το τιποτα καπως κανεις την δουλεια σου απλα ειναι μια φτυνη λυση. με την μηχανικη το πιο τελειο πανακριβο δε τελος με το tunap 164 ναι μεν καλη λυση κ αυτη ομως υπαρχουν ψιλα γραμματα του κατασκευαστη οτι οταν το βαλεις απαιτει η ποσοτητα του υγραεριου στην δεξαμενη να μην πεσει κατω απο το μισο γιατι χανει λεει τις ιδιοτητες του το προιον αυτο κ αν πεσεις κατω απο το μισο ειναι σαν να μην το εχεις τωρα εσενα αν σε βολευει αυτο εμενα μου περισευει!!!! χαχαχα! :))
xouniko
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 18:24

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό xouniko » Σάβ 09 Ιούλ, 2011 20:31

και κατι αλλο μονο λαδιερα δεν ειναι δεν θυμαμαι τεχνικα πως λεγεται απλα τι γινεται στην αμολυβδη υπαρχουν καποια χημικα στοιχεια προσθετα αν θελεις που στο lpg δεν υπαρχουν κ αυτα που λειπουν ερχετε να το συμπληρωσει η λαδιερα αν μετραει για σενα η γνωμη μου κ επιδη κριση εχουμε λευτα δεν υπαρχουν βαλε αυτο με την υποπιεση ειναι η καλυτερη δυνατη λυση απο τα αρνητικα δε ειναι οταν δουλευει ο κινητηρας με βενζινη δουλευει η μαλακια κ ριχνει σταγονες νομιζω σε αυτο δεν ειμαι απολυτα σιγουρος αλλα πιστευω αν πεσεις σε κανα παλικαρι καλο καποιος τροπος θα υπαρχει οταν γυρναει σε βενζινη να δινει εντολη να κοβει κ αυτο απλα σε γενικες γραμες απο μελετες στον 1-4 κυλινρο διοχετευεται λιγοτερη ποσοτητα απο οτι στον 2-3 κυλινδρο. (πω πω ο που.....της πωλητης μου φαινεται πρεπει να γινω της tunap =)) =)) =)) !!!) αυτα οτι αλλο θες εδω ειμαστε να βοηθαμε οσο μπορουμε γιατι πηξαμε στα λαμογια!!!!!
xouniko
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 18:24

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 10 Ιούλ, 2011 08:34

xouniko έγραψε:και κατι αλλο μονο λαδιερα δεν ειναι δεν θυμαμαι τεχνικα πως λεγεται απλα τι γινεται στην αμολυβδη υπαρχουν καποια χημικα στοιχεια προσθετα αν θελεις που στο lpg δεν υπαρχουν κ αυτα που λειπουν ερχετε να το συμπληρωσει η λαδιερα αν μετραει για σενα η γνωμη μου κ επιδη κριση εχουμε λευτα δεν υπαρχουν βαλε αυτο με την υποπιεση ειναι η καλυτερη δυνατη λυση απο τα αρνητικα δε ειναι οταν δουλευει ο κινητηρας με βενζινη δουλευει η μαλακια κ ριχνει σταγονες νομιζω σε αυτο δεν ειμαι απολυτα σιγουρος αλλα πιστευω αν πεσεις σε κανα παλικαρι καλο καποιος τροπος θα υπαρχει οταν γυρναει σε βενζινη να δινει εντολη να κοβει κ αυτο απλα σε γενικες γραμες απο μελετες στον 1-4 κυλινρο διοχετευεται λιγοτερη ποσοτητα απο οτι στον 2-3 κυλινδρο. (πω πω ο που.....της πωλητης μου φαινεται πρεπει να γινω της tunap =)) =)) =)) !!!) αυτα οτι αλλο θες εδω ειμαστε να βοηθαμε οσο μπορουμε γιατι πηξαμε στα λαμογια!!!!!



Πάντως ακόμα και στην βενζίνη να πέφτει λίγο λάδι λαδιέρας κακό δεν κάνει. Αν διαβάσετε στις οδηγίες του flashlube λέει και για χρήση στο ρεζερβουάρ βενζίνης για καθαρισμό κυλίνδρων κτλ

Αυτό που λες με τις μελέτες αν τις έχεις σε κάποιο σύνδεσμο ή pdf θα με ενδιέφεραν ;)
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 10 Ιούλ, 2011 17:11

xouniko έγραψε:... με το tunap 164 ναι μεν καλη λυση κ αυτη ομως υπαρχουν ψιλα γραμματα του κατασκευαστη οτι οταν το βαλεις απαιτει η ποσοτητα του υγραεριου στην δεξαμενη να μην πεσει κατω απο το μισο γιατι χανει λεει τις ιδιοτητες του το προιον αυτο κ αν πεσεις κατω απο το μισο ειναι σαν να μην το εχεις...


Δεν ειναι ετσι. Αυτο συμβαινει μονο στα πρωτα 2 με 3 γεμισματα, οτι δεν το αφηνεις να αδειασει τελειως. Μετα εισαι ελευθερος να το ''στραγγίξεις'' αμα θες...

Αυτη την απορια ειχα και γω και εδω ειναι η απαντηση του αντιπροσωπου :
''δεν πρεπει να αδειασει το ρεζερβουαρ τις πρωτες φορες εννοω οτι τουλαχιστον στα δυο τρια πρωτα γεμισματα μετα που θα βαλουμε το προιον καλο θα ηταν να μην στραγγιξουμε το καυσιμο. Να σου εξηγησω καλητερα... Οταν μπαινει το προιον στο ρεζερβουαρ χρησιμοποιη το υγραεριο ως μεσον για να περασει στο κυκλωμα. απο την στιγμη που θα περασει μεσα ξεκιναει να δημιουργη μια μεμβρανη προστασιας με τελικο προορισμο να λιπανει και να προστατευση τις βαλβιδες και τις εδρες τους. Πιστευουμε οτι κανει καλητερη προστασια αν περασει μεσα πιο αργα στην διαρκεια 2-3 γεμισματων , μετα απο κει οσα γεμισματα και να κανεις, το στεγνωσεις ή οχι η προστασια θα παραμεινει για 10000km.''

Η ολη συζητηση ελαβε χωρα εδω viewtopic.php?f=14&t=15&p=1684&hilit=tunap+164#p1684 και μπορεις να την δεις ολοκληρη.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό xouniko » Δευτ 11 Ιούλ, 2011 14:17

ελα φιλε μου επειδη μου ειπες για τις μελετες δεν θυμαμαι που τισ ειχα δει ακριβως παει κανα 2μηνο ειναι παντως μια εταιρεια στην αγγλια νομιζω οι οποια εχει εργαστηριο κ κανει διαφορεσ δοκιμες-ερευνες για οτι εχει σχεση με τουσ κινητηρες γενικα. παντως απο τιν μελετη αυτη ειχαν κανει κ για την λαδιερα κ ειχαν διαφανειες με τα τεστ θα ψαξω μηπως τα ξαναβρω κ θα σου πω αν ειναι...
xouniko
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 18:24

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό xouniko » Δευτ 11 Ιούλ, 2011 14:21

Δεν ειναι ετσι. Αυτο συμβαινει μονο στα πρωτα 2 με 3 γεμισματα, οτι δεν το αφηνεις να αδειασει τελειως. Μετα εισαι ελευθερος να το ''στραγγίξεις'' αμα θες...

Αυτη την απορια ειχα και γω και εδω ειναι η απαντηση του αντιπροσωπου :
''δεν πρεπει να αδειασει το ρεζερβουαρ τις πρωτες φορες εννοω οτι τουλαχιστον στα δυο τρια πρωτα γεμισματα μετα που θα βαλουμε το προιον καλο θα ηταν να μην στραγγιξουμε το καυσιμο. Να σου εξηγησω καλητερα... Οταν μπαινει το προιον στο ρεζερβουαρ χρησιμοποιη το υγραεριο ως μεσον για να περασει στο κυκλωμα. απο την στιγμη που θα περασει μεσα ξεκιναει να δημιουργη μια μεμβρανη προστασιας με τελικο προορισμο να λιπανει και να προστατευση τις βαλβιδες και τις εδρες τους. Πιστευουμε οτι κανει καλητερη προστασια αν περασει μεσα πιο αργα στην διαρκεια 2-3 γεμισματων , μετα απο κει οσα γεμισματα και να κανεις, το στεγνωσεις ή οχι η προστασια θα παραμεινει για 10000km.''

Η ολη συζητηση ελαβε χωρα εδω http://www.autogasforum.gr/viewtopic.ph ... +164#p1684 και μπορεις να την δεις ολοκληρη.[/quote]

ισως να ειναι κ ετσι αλλα χλωμο το βλεπω αυτο το φιλμ να διαρκει 10000 χλμ με την πρυποθεση βεβαια οτι το προιον στο ντεποζιτο το εχεις καταναλωσει λιγο πολλα μου φαινονται αυτα τα χιλ μπορει κ να κανω κ λαθος βεβαια να μου ελεγεσ για 3-5000 καπως στεκει 10000 μου ειναι αρκετα τελος παντων βλεπω οτι κ εσυ το εχις ψαξει οποτε ισως εγω να κανω λαθος....
xouniko
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 18:24

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό xouniko » Δευτ 11 Ιούλ, 2011 20:48

http://www.tunap.com/en/ranges/automoti ... ystem.html

κοιτα κ το videaki εδω αν κ ειμαι σιγουρος οτι θα το εχεις δει...
xouniko
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 18:24

Re: Opel Astra G 1.600cc ICOM JTG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 11 Ιούλ, 2011 21:34

Το ειχα δει αλλα οπως λες και συ δεν ξερω αν οντως θα κανει δουλεια για ολα αυτα τα χλμ ...
Παντως ειναι επωνημο προιον και ως ενα βαθμο θα πρεπει να κανει αυτο που λεει.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες