tasosonic έγραψε:Σας ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις.. Εγω προχθες το πηγα το αμαξακι μου (opel astra G 1.4 του 98') για μετατροπή Απλά με προβληματισε το θέμα με τη δεξαμενη γιατι ο εγκαταστάτης μου είπε οτι η μεγαλυτερη δεξαμενη που μπορει να μου βάλει στο χόρο της ρεζέρβας είναι 55lt και γεμιζει με 45 οποτε τωρα που θα πάω να το παρω θα του ζητησω να μου πειραξει το φλοτερ να παιρνει παραπανω απο 45lt ! και βεβαια δεν φοβάμε γιατι ντάξει πόσες πιθανότητες εχεις να γινει ατυχημα (πχ ενα τρακαρισμα )την ωρα που εχεις φουλάρει το ρεζερβουαρ;;;
astragjtg έγραψε:tasosonic έγραψε:Σας ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις.. Εγω προχθες το πηγα το αμαξακι μου (opel astra G 1.4 του 98') για μετατροπή Απλά με προβληματισε το θέμα με τη δεξαμενη γιατι ο εγκαταστάτης μου είπε οτι η μεγαλυτερη δεξαμενη που μπορει να μου βάλει στο χόρο της ρεζέρβας είναι 55lt και γεμιζει με 45 οποτε τωρα που θα πάω να το παρω θα του ζητησω να μου πειραξει το φλοτερ να παιρνει παραπανω απο 45lt ! και βεβαια δεν φοβάμε γιατι ντάξει πόσες πιθανότητες εχεις να γινει ατυχημα (πχ ενα τρακαρισμα )την ωρα που εχεις φουλάρει το ρεζερβουαρ;;;
Αν μιλάμε για το συστημα της icom, περνει ρεζερβα(της icom εννοείται) 62lt 100% με την διαφορα οτι θα σηκωθει κατα 4 με 5 εκατοστα, κατι που δεν θα σε πηραξει καθολου.Καλητερα να βαλεις μεγαλητερη για να εχεις και καλητερη αυτονομια. Εμενα μου βγαζει 700 με 750χλμ στο φουλαρισμα. Αν εχεις αλλο συστημα,δεν εχει μεγαλητερη ρεζερβα να βαλει και θα πειράξεις το φλοτερ - να ξερεις οτι περα απο το γνωστο ρισκο που περνεις, υπαρχει περιπτωση να σου βγαλει προβληματακια οπως να σου κολησει το φλοτερ ή τα λαμπακια να μην δειχνουν σωστα κτλ
Οταν το παρεις, κανε ενα ποστ να μου πεις τις εντυπωσεις σου π.χ. αποκρηση στο γκαζι, με ενδιαφερει
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες
|
|