Re: Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μάιος, 2012 21:17
επειδη, μαλον ειμαι ο αρχαιοτερος εδω μεσα. και γνωριζω μερικα πραγματα επι του θεματος. σας λεω πως τα πονυ ηταν παρα πολυ καλα για την εποχη τους αυτοκινητα με τιμη αρχες της δεκαετιας του 1980 κοντα στις 100 χιλιάδες δραχμες,
ηταν αξιοπιστα, οικονομικα, δικυλινδρα, αεροψυκτα, βασισμενα στα μηχανικα μερη ντεσεβο της σιτροεν.
παραχθηκαν και πουληθηκαν εντος και εκτος της ελλαδος αρκετες εκαντονταδες χιλιαδες κοματια.
πολλα αγορασε και ο ελληνικος στρατος, οπου τα οδηγουσε η σαρα και η μαρα και παρ ολα αυτα δε παθαινανε τιποτα.
ηταν κακομουτσουνα και με γωνιες αλλα χαριτωμενα και κατασκευασμενα απο ελληνικα χερια, προσωπικα ειμαι βεβαιος πως αν δε σταματουσε το 1992 η παραγωγη σημερα το εργοστασιο θα μπορουσε ανετα να κατασκευαζει citroen c-3-4-5 κ.α. με παρα πολλα αν οχι ολα τα εξαρτηματα ελληνικα.
πχ ο θεοχαρακης πριν κλεισει το εργοστασιο της νισσαν στο βολο, οι περισσοτεροι πρεπει να το θυμαστε, ακομη κυκλοφορουν χιλιαδες ελληνικα νισσαν πχ. ολα τα nissan sany, tsery , φορτηγακια pic up πριν το almera-primera ειναι ελληνικης συναρμολογισης και ειχαν ελληνικης κατασκευης καλωδια, χρωματα, υφασματα, (μπαταριες πακ, αλακο, πισινε) (ελαστικα πιρελι) (παρπριζ και καθε ειδους τζαμια ιρντα) κ.α.
καντε μια μικρη πραξη επι μια μικρη παραγωγη 20.000 αυτοκινητα το χρονο δηλαδη 20,000 μπαταριες η ελσστικα 20,000χ5=100,000 ελαστικα. η τζαμια 20,000χ8=160,000 μικρα και μεγαλα τζαμια.
καταλαβαινετε ποσες χιλιαδες θεσεις εργασιες ειναι ολα αυτα.
ποσο ελληνικο χρημα, οχι μονο δεν εφευγε εξω, αλλα ειχαμε και εισροη απο τις εστω μικρες τοτε εξαγωγες.
και ολα αυτα γιατι, εκτος των αληταραδων πολιτικων και συνδικαλιστων, μας εφαγε και η ξενομανια δε θεωρουσαμε τιποτα ελληνικο καλο.
αν δεν εγραφε το μπλουζακι λακοστ η φρεντ μπερι δεν ηταν καλο.
ακομη και σημερα, που μας εχουν στο φτυσιμο, οι περισοτερες ξενες εταιριες πωλουν τα προιοντα τους στη χωρα μας με οδηγιες χρησης σε
5-15-η 25 γλωσσες αλλα οχι στη δικη μας και εμεις παλι αυτα αγοραζουμε. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.
τους μαθαμε γραφη κι αναγνωση και μεις μειναμε αγραματοι,
ηταν αξιοπιστα, οικονομικα, δικυλινδρα, αεροψυκτα, βασισμενα στα μηχανικα μερη ντεσεβο της σιτροεν.
παραχθηκαν και πουληθηκαν εντος και εκτος της ελλαδος αρκετες εκαντονταδες χιλιαδες κοματια.
πολλα αγορασε και ο ελληνικος στρατος, οπου τα οδηγουσε η σαρα και η μαρα και παρ ολα αυτα δε παθαινανε τιποτα.
ηταν κακομουτσουνα και με γωνιες αλλα χαριτωμενα και κατασκευασμενα απο ελληνικα χερια, προσωπικα ειμαι βεβαιος πως αν δε σταματουσε το 1992 η παραγωγη σημερα το εργοστασιο θα μπορουσε ανετα να κατασκευαζει citroen c-3-4-5 κ.α. με παρα πολλα αν οχι ολα τα εξαρτηματα ελληνικα.
πχ ο θεοχαρακης πριν κλεισει το εργοστασιο της νισσαν στο βολο, οι περισσοτεροι πρεπει να το θυμαστε, ακομη κυκλοφορουν χιλιαδες ελληνικα νισσαν πχ. ολα τα nissan sany, tsery , φορτηγακια pic up πριν το almera-primera ειναι ελληνικης συναρμολογισης και ειχαν ελληνικης κατασκευης καλωδια, χρωματα, υφασματα, (μπαταριες πακ, αλακο, πισινε) (ελαστικα πιρελι) (παρπριζ και καθε ειδους τζαμια ιρντα) κ.α.
καντε μια μικρη πραξη επι μια μικρη παραγωγη 20.000 αυτοκινητα το χρονο δηλαδη 20,000 μπαταριες η ελσστικα 20,000χ5=100,000 ελαστικα. η τζαμια 20,000χ8=160,000 μικρα και μεγαλα τζαμια.
καταλαβαινετε ποσες χιλιαδες θεσεις εργασιες ειναι ολα αυτα.
ποσο ελληνικο χρημα, οχι μονο δεν εφευγε εξω, αλλα ειχαμε και εισροη απο τις εστω μικρες τοτε εξαγωγες.
και ολα αυτα γιατι, εκτος των αληταραδων πολιτικων και συνδικαλιστων, μας εφαγε και η ξενομανια δε θεωρουσαμε τιποτα ελληνικο καλο.
αν δεν εγραφε το μπλουζακι λακοστ η φρεντ μπερι δεν ηταν καλο.
ακομη και σημερα, που μας εχουν στο φτυσιμο, οι περισοτερες ξενες εταιριες πωλουν τα προιοντα τους στη χωρα μας με οδηγιες χρησης σε
5-15-η 25 γλωσσες αλλα οχι στη δικη μας και εμεις παλι αυτα αγοραζουμε. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.
τους μαθαμε γραφη κι αναγνωση και μεις μειναμε αγραματοι,