Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Κυρ 14 Νοέμ, 2010 18:01

Τα συστηματα υγραεριου αυτοκινητων χωριζονται σε 2 ηδη.
Ειναι τα ευρεως γνωστα και διαδεδομενα συστηματα αεριου ψεκασμου (ψεκαζουν αεριο το LPG μεσα στην Κινητηρα), και τα συστηματα υγρου ψεκασμου που ψεκασουν υγρο το καυσιμο μεσα στον κινητηρα.
Οι τεχνικες διαφορες αναμεσα στα 2 αυτα συστηματα ειναι τεραστιες το ιδιο βεβαια και οι τιμες τους...
Το αεριου ψεκασμου υποβιβαζουν (μειωνουν) την πιεση του LPG και την σταθεροποιουν απο 0.8 εως 1.8 bar στα μπεκ αναλογα με τις απαιτησεις του κινητηρα.
Αντιθετως τα υγρου ψεκασμου ανεβαζουν τη πιεση του LPG και λειτουργουν παρομοια με το συστημα βενζινης. Εχουν δηλαδη τρομπα μεσα στον τεποζιτο και ρυθμιστη πιεσης που οριζει την πιεση του συστηματος.
Τι συμβαινει ομως με την αξιοπιστια των 2 συστηματων, την σταθεροτητα τους και την συμπεριφορα του αυτοκινητου μετα την τοποθετηση τους?
Υπαρχουν αποψεις θετικες αλλα και αρνητικες και για τα 2 ηδη, τι οποιες μπορειτε να αναπτυξετε ελευθερα στο θεμα αυτο....
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Παρ 17 Δεκ, 2010 22:16

Θα ήθενα να αναφερθώ λίγο στο σύστημα 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού.
Για σχεδόν 1 χρόνο, το 5ης γενιάς είχε σοβαρό θέμα. Ασταθές ρελαντί, πρόβλημα εκκίνησης, μα το σημαντικότερο ήταν οτι μετά απο 10-15 λεπτά αναμονης (είτε λογω κίνησης / πορείας / απεργίας, είτε λόγο χαμηλών ταχυτήτων και φαναριών) δεν ανέβαζε στροφές στην πρώτη ταχύτητα κ ήθελε περισσότερο γκάζι. Εκανε σαν να εχει "νερο" μέσα στο καύσιμο. Ακουγόταν πολύ περίεργα η εξάτμιση, και στις αρχές είχα φοβηθεί πολύ.
Το καλό εντέλει με το σύστημα 5ης γενιάς, είναι οτι η τρόμπα αντικαταστάθηκε με μια νεα και πιο βελτιωμένη, και 10 μέρες που την έχω τώρα δεν εχει παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα, κάνοντας τις ίδιες "δύσκολες" διαδρομές στο κέντρο της Αθήνας. Και εκει που σε όλους έλεγα οτι καλύτερα να εγκαταστήσουν το 4ης γενιάς, που είναι πιο δοκιμασμένο και χωρις προβλήματα, τώρα πιστεύω οτι το 5ης γενιάς είναι το ίδιο αξιόπιστο. Είναι ακριβώς έτσι όπως θα έπρεπε να είναι απο την αρχή.
Ευγε ICOM
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό papas8 » Πέμ 06 Ιαν, 2011 18:25

MeddlingMageGR έγραψε:Θα ήθενα να αναφερθώ λίγο στο σύστημα 5ης γενιάς, υγρού ψεκασμού.
Για σχεδόν 1 χρόνο, το 5ης γενιάς είχε σοβαρό θέμα. Ασταθές ρελαντί, πρόβλημα εκκίνησης, μα το σημαντικότερο ήταν οτι μετά απο 10-15 λεπτά αναμονης (είτε λογω κίνησης / πορείας / απεργίας, είτε λόγο χαμηλών ταχυτήτων και φαναριών) δεν ανέβαζε στροφές στην πρώτη ταχύτητα κ ήθελε περισσότερο γκάζι. Εκανε σαν να εχει "νερο" μέσα στο καύσιμο. Ακουγόταν πολύ περίεργα η εξάτμιση, και στις αρχές είχα φοβηθεί πολύ.
Το καλό εντέλει με το σύστημα 5ης γενιάς, είναι οτι η τρόμπα αντικαταστάθηκε με μια νεα και πιο βελτιωμένη, και 10 μέρες που την έχω τώρα δεν εχει παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα, κάνοντας τις ίδιες "δύσκολες" διαδρομές στο κέντρο της Αθήνας. Και εκει που σε όλους έλεγα οτι καλύτερα να εγκαταστήσουν το 4ης γενιάς, που είναι πιο δοκιμασμένο και χωρις προβλήματα, τώρα πιστεύω οτι το 5ης γενιάς είναι το ίδιο αξιόπιστο. Είναι ακριβώς έτσι όπως θα έπρεπε να είναι απο την αρχή.
Ευγε ICOM

Πληρωσες για να σου βαλουνε την νεα τρομπα;
papas8
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν, 2011 18:08

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 27 Φεβ, 2011 18:19

Κατι ενδιαφερον.Ζητω προκαταβολικα συγνωμη για τα ξενογλωσσα, λογο έλλειψη χρονου για μεταφραση

Liquid or vapour injection?

Vapour injection is a logical successor to the evaporator venturi systems.
Metering vapour at the inlet valves reduces the volume of explosive mixture in the inlet system.
However, the required quantity of vapour makes time-controlled metering unrealistic.

Liquid does offer that possibility as the quantities to inject are low. The time-controlled injection
makes it possible to influence the mixture control on each cylinder.
Vapour metering requires specific control electronics that hinders self-learning of the engine
management system.
Liquid injection is controlled from the existing engine management system that fully retains and
uses its autodidactic properties.
There is no loss of power as there is no air displacement effect which, in case of a vapour system,
causes a filling loss of 7%. Vapoured LPG takes the place of air, less air means less power
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό outlander » Τρί 08 Μαρ, 2011 21:01

Καλησπερα καλος σας βρηκα ..συνχαριτηρια για το φορουμ συνεχιστε τη καλη δουλεια :clap:
θα ηθελα μα ρωτησω εχω το outlander 2008 μηπως μπορει να μου πει καποιος υγρο η αεριο ψεκασμο???
outlander
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ, 2011 18:54

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 09 Μαρ, 2011 00:09

outlander έγραψε:Καλησπερα καλος σας βρηκα ..συνχαριτηρια για το φορουμ συνεχιστε τη καλη δουλεια :clap:
θα ηθελα μα ρωτησω εχω το outlander 2008 μηπως μπορει να μου πει καποιος υγρο η αεριο ψεκασμο???


Καλως ηλθες.Οποιο και να βαλεις, αρκει να γινει σωστη δουλεια. Προσωπικα θα διαλεγα υγρου, μιας και εχεις καμποσα αλογατα και turbo.
Ριξε μια ματια εδω viewforum.php?f=20
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό outlander » Τετ 09 Μαρ, 2011 02:24

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?
από astragjtg » Τρί 08 Μαρ, 2011 23:09

Καλως ηλθες.Οποιο και να βαλεις, αρκει να γινει σωστη δουλεια. Προσωπικα θα διαλεγα υγρου, μιας και εχεις καμποσα αλογατα και turbo.
Ριξε μια ματια εδω viewforum.php?f=20
OPEL ASTRA G 1.600cc 2003[*] ICOM JTG LPG GAS SYSTEM 5ης ΓΕΝΙΑΣ,ANEY ΛΙΠΑΝTΉΡΑ
ΔΙΑΝΥΘΕΝΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ LPG ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ : 13.000χλμ


ειναι 2400cc 170 αλογα ατμοσφαιρικα
outlander
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ, 2011 18:54

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό johnsuv » Τετ 09 Μαρ, 2011 08:28

Λένε ότι στα TURBO παίζει καλύτερα το υγρού ψεκασμού. Πάντως είναι και πολλοί που έχουν προβλήματα, τα οποία πιστεύω ότι οφείλονται στην ασχετοσύνη των εγκαταστατών.
johnsuv
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 23 Ιαν, 2011 23:30

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό VasiliS3 » Σάβ 12 Μαρ, 2011 02:34

Όταν το υγραέριο ψεκάζεται σε υγρή μορφή στους αυλούς της εισαγωγής κάνει έντονη εξάτμιση που κστεβάζει την θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πυκνότερο αέρα, χαμηλότερες θερμοκρασίες καύσης και λιγότερες πιθανότητες για προανάφλεξη (πιράκια). Στα turbo κάνει μεγαλύτερη διαφορά αφού χρειάζονται τον κρύο αέρα γι'αυτό έχουν το intercooler. Αυτοί που έχουν turbo αμάξια βλέπουν μια σαφή διαφορά στην απόδοση των αυτοκινήτων τους από το καλοκαίρι στο χειμώνα. Άλλη τόση διαφορά βλέπουν και με το υγραέριο όταν αυτό ψεκάζεται σε υγρή μορφή σε σχέση με τη βενζίνη. Για τις θερμοκρασίες καύσης μπορώ να σας πώ και από προσωπική εμπειρία μιας και το αυτοκίνητό μου έχει πυρόμετρο, και όταν καίει υγραέριο είναι κατα τι χαμηλότερες. Το ίδιο διαπιστόθηκε και σε ένα Leon με 340 άλογα. Επίσης όλα τα αυτοκίνητα "παίρνουν" άλογα, η διαφορά είναι από μικρή μέχρι εμφανέστατη, ανάλογα τον τύπο του κινητήρα. Το μειονέκτημα είναι ότι το σύστημα είναι αρκετά ακριβότερο...
AUDI S3 600Ηp ICOM
Citroen C4 Picasso 1.6 VTI 110x.x. LOVATO
Jeep Cherokee 4.0 AC Stag
VasiliS3
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2011 00:25
Τοποθεσία: Σαλονίκ

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό outlander » Δευτ 14 Μαρ, 2011 00:26

καλησπερα και παλι τελικα παιδια εγκατασταση εγινε ας ελπισουμε να μας πανε ολα καλα :) :) φωτογραφιες εντος λιγον ημερων

Mitsubishi outlander 2400cc 2008 ICOM JTG LPG GAS SYSTEM 5ης ΓΕΝΙΑΣ
outlander
 
Δημοσιευσεις: 19
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ, 2011 18:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 32 επισκέπτες