Τα συστηματα υγραεριου αυτοκινητων χωριζονται σε 2 ηδη.
Ειναι τα ευρεως γνωστα και διαδεδομενα συστηματα αεριου ψεκασμου (ψεκαζουν αεριο το LPG μεσα στην Κινητηρα), και τα συστηματα υγρου ψεκασμου που ψεκασουν υγρο το καυσιμο μεσα στον κινητηρα.
Οι τεχνικες διαφορες αναμεσα στα 2 αυτα συστηματα ειναι τεραστιες το ιδιο βεβαια και οι τιμες τους...
Το αεριου ψεκασμου υποβιβαζουν (μειωνουν) την πιεση του LPG και την σταθεροποιουν απο 0.8 εως 1.8 bar στα μπεκ αναλογα με τις απαιτησεις του κινητηρα.
Αντιθετως τα υγρου ψεκασμου ανεβαζουν τη πιεση του LPG και λειτουργουν παρομοια με το συστημα βενζινης. Εχουν δηλαδη τρομπα μεσα στον τεποζιτο και ρυθμιστη πιεσης που οριζει την πιεση του συστηματος.
Τι συμβαινει ομως με την αξιοπιστια των 2 συστηματων, την σταθεροτητα τους και την συμπεριφορα του αυτοκινητου μετα την τοποθετηση τους?
Υπαρχουν αποψεις θετικες αλλα και αρνητικες και για τα 2 ηδη, τι οποιες μπορειτε να αναπτυξετε ελευθερα στο θεμα αυτο....