Σελίδα 1 από 54

Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Φεβ, 2012 22:32
από mazda323F
Καλησπέρα! Αύριο πρόκειται να αλλάξω τα μπουζί του αυτοκινήτου σε ιριδίου για lpg. Ποια να προτιμήσω DENSO ή NGK;
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο κατάστημα προς τα νότια για να τα βρω σε καλύτερη τιμή;
Πρέπει να προσέξω κάτι;

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Φεβ, 2012 22:39
από dim63
δεν ξερω αν πρεπει να πας σε ιριδιου, τι φοραγε απο mazda?
αν παντως 1 νουμερο πιο ψυχρα
σε εμενα φοραγε ιριδιου απο mazda σε denso οποτε πηγα ενα κλικ ψυχροτερο σε denso ιριδιου

να σου πω διαφορα? ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
AN βελτιωθηκε η καυση ή αν ή αν πραγματικα δεν ξερω. πραγματικα νομιζω ψιλα γραμματα.
η γνωμη του εγκαταστατη? η της εταιρειας του κιτ?

παντως πιστευω κακο δεν θα κανεις

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Φεβ, 2012 23:21
από dathens
mazda323F έγραψε:Καλησπέρα! Αύριο πρόκειται να αλλάξω τα μπουζί του αυτοκινήτου σε ιριδίου για lpg. Ποια να προτιμήσω DENSO ή NGK;
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο κατάστημα προς τα νότια για να τα βρω σε καλύτερη τιμή;
Πρέπει να προσέξω κάτι;



Θα σου έλεγα να προτιμήσεις τα Bosch LPG για μένα οτι καλύτερο υπάρχει !!!

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Φεβ, 2012 23:43
από mazda323F
dim63 έγραψε:δεν ξερω αν πρεπει να πας σε ιριδιου, τι φοραγε απο mazda?
αν παντως 1 νουμερο πιο ψυχρα

Κανονικά φόραγε, απλά επειδή κάνει κάτι διακοπές πάλι οι οποίες σταματάνε για λίγο μόλις βάλω καινούργια μπουζί, σκέφτηκα να δοκιμάσω ιριδίου. Τι εννοείς ένα νούμερο πιο ψυχρά;
Πού βρίσκω τέτοια μπουζί;

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Φεβ, 2012 00:40
από DaKancho
Βγάλε τα μπουζί που έχεις τώρα, μείωσε το διάκενο περίπου 10% κατ ελάχιστο (και έως 25% το πολύ) και ξαναβάλτα μέσα, τα ίδια.

Όσο τα έχεις έξω, φωτογράφησέ τα με αρίθμηση ανά κύλινδρο, για να έχεις συγκριτικά στοιχεία αν σε κανένα χρόνο τα ξαναβγάλεις για να ξαναρυθμίσεις το διάκενο.

Τα μπουζί ιριδίου είναι πολύ χρήσιμα, κυρίως για αυτούς που τα κατασκευάζουν και για αυτούς που τα πουλάνε, αφού ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ (για να μην μπορείς να κάνεις αυτό που περιγράφεται παραπάνω).

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Φεβ, 2012 01:12
από mazda323F
DaKancho έγραψε:Βγάλε τα μπουζί που έχεις τώρα, μείωσε το διάκενο περίπου 10% κατ ελάχιστο (και έως 25% το πολύ) και ξαναβάλτα μέσα, τα ίδια.

Όσο τα έχεις έξω, φωτογράφησέ τα με αρίθμηση ανά κύλινδρο, για να έχεις συγκριτικά στοιχεία αν σε κανένα χρόνο τα ξαναβγάλεις για να ξαναρυθμίσεις το διάκενο.

Τα μπουζί ιριδίου είναι πολύ χρήσιμα, κυρίως για αυτούς που τα κατασκευάζουν και για αυτούς που τα πουλάνε, αφού ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ (για να μην μπορείς να κάνεις αυτό που περιγράφεται παραπάνω).


Τα έχω μειώσει ήδη από 1,1 σε 0,8. Να τα μειώσω κι άλλο; Σκέφτηκα να τα αλλάξω με ιριδίου γιατί και τις δύο φορές που έχω βάλει καινούργια το πρόβλημα με τα κοψίματα λύνεται για 1.000 περίπου χλμ και μετά ξαναεμφανίζεται.

Το ξαναπήγα στον εγκαταστάτη και το ρυθμίσαμε από την αρχή. Ο χάρτης βενζίνης και αερίου είναι σχεδόν ολόιδιος.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην πετάξω 60 euro!

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Φεβ, 2012 01:29
από DaKancho
Εφόσον ήδη έχεις μειώσει το διάκενο, τότε έχει σημασία η κατάστασή τους όταν τα βγάζεις με πρόβλημα.

Είναι όλα στην ίδια κατάσταση ή κάποιο είναι διαφορετικό;

Μοιάζουν με κάποιο από τα παρακάτω;

Εικόνα


Στις παραπάνω φωτογραφίες, το τέλειο μπουζί (για τον πελάτη) είναι το 16, αυτό έχει μείνει χρόνια μέσα στον κινητήρα, όπως δείχνει η φθορά στο ηλεκτρόδιο, η καύση όπως προκύπτει από το χρώμα είναι τέλεια και το μόνο που χρειάζεται είναι ρύθμιση στο διάκενο και ξανά μέσα στον κινητήρα το ίδιο μπουζί.

Αντίθετα, αυτοί που κατασκευάζουν (ή πουλάνε) μπουζί προτιμούν το 1, αυτό δεν έχει μείνει μέσα στον κινητήρα ούτε καν για να πάρει χρώμα, αφού το αλλάζουμε συνεχώς για να γίνεται τζίρος.

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Φεβ, 2012 01:35
από mazda323F
Θα έλεγα ότι είναι σαν το 1, αλλά λίγο πιο "σκονισμένα" ούτε πολλές μαυρίλες, ούτε λάδια. Το πρόβλημα λύθηκε παροδικά και όταν μείωσα σε αυτά το διάκενο.

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Φεβ, 2012 01:53
από DaKancho
Το μπουζί είναι μια πολύ απλοϊκή κατασκευή για να "χαλάσει", είναι όμως βολικό για να το αλλάζουμε όλη την ώρα και να γίνεται τζίρος.

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο σύστημα ανάφλεξης (π.χ. πολλαπλασιαστές, οξειδωμένα καλώδια υψηλής τάσης κτλ), τότε η τάση που δίνουμε στο μπουζί είναι λάθος (μικρότερη από όσο πρέπει) και ο σπινθήρας είναι αδύναμος. Όμως δεν φταίει το μπουζί σε αυτό.

Αν αλλάξουμε μπουζί, τότε επειδή τα καινούργια δεν είναι "σκονισμένα" με κατάλοιπα αιθάλης κτλ, ακόμα και η ανεπαρκής τάση μπορεί να δίνει καλό σπινθήρα (αρχικά), το ίδιο θα συμβεί και με παλιά μπουζί που τα βγάλαμε και τα ρυθμίσαμε, το φίλερ κατά τη διαδικασία της ρύθμισης ξύνει και καθαρίζει την επιφάνεια των ηλεκτροδίων, οπότε και πάλι με ανεπαρκή τάση μπορεί να έχουμε καλό σπινθήρα (για κάποιο διάστημα). Παρόλα αυτά, το πραγματικό αίτιο μπορεί να είναι η ανεπαρκής τάση που φτάνει στα μπουζί, και όχι κάποιο πρόβλημα των ίδιων των μπουζί, αν και η οποιαδήποτε επέμβαση στα μπουζί φαίνεται να διορθώνει προσωρινά την κατάσταση.

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Φεβ, 2012 10:00
από dim63
Δες και τα μπουζοκαλωδια αυτα σιγουρα κουραζονται.