Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αλλαγή με μπουζι για LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Τετ 22 Αύγ, 2012 21:28

Αυτο το θεμα με τα μπουζι εχει πολυ ψωμι για συζητηση.
Εγω θα πω μονο οτι εχει να κανει με το mapping του εγκεφαλου απο την εταιρια που κατασκευασε το αυτοκινητο.
Αναλογα με την χρηση που πιστευει η brand οτι θα κανει ο υποψηφιος αγοραστης κανει και τις ρυθμισεις.Δηλαδη αν ενα αυτοκινητο ειναι οικογενειακο το χαρτογραφει για οικονομια και λιγοτερο για επιδοσεις.Για να το κανουμε πιο κατανοητο οταν το αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο για επιδοσεις θελουμε και μπουζι και mapping,εαν ειναι οικογενειακο δεν χρειαζεται τιποτα.Οταν λεω οικογενειακο και σπορ δεν εννοω τις πορτες βεβαια αλλα τον τροπο που εχει χαρτογραφηθει ο εγκεφαλος του.Οταν οδηγησουμε δυο τετοια αυτοκινητα καταλαβαινουμε αμεσως την διαφορα.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό chrisd » Πέμ 23 Αύγ, 2012 01:58

Ρε παιδια μια ερωτηση και απο εμενα.
Φοραω μπουζι Denso K16R-U11 ποια ειναι η αντιστοιχια του σε Βosch platinum iridium FR?
Υπαρχει καποιος πινακας?
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό stargazer » Δευτ 27 Αύγ, 2012 14:16

Διάβασα για μια τεχνική που βελτιώνει την καύση με την αγγλική ονομασία Indexing , γυρνάμε το μπουζί έτσι ώστε να κοιτάει τις βαλβίδες εξαγωγής. Δεν ξέρω αν κάνει καλό θα το δοκιμάσω αυτή την βδομάδα.

http://www.youtube.com/watch?v=aGbRJS1qoXw
Δείτε τις μετατροπές μου για οικονομία:
http://ecomodder.com/forum/em-fuel-log. ... cleid=6595
stargazer
 
Δημοσιευσεις: 121
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιαν, 2012 21:09

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 28 Αύγ, 2012 08:35

Τοποθέτησα σε accent τα μπουζί NGK LPG1, Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πως στις χαμηλές στροφές είναι λίγο πιο αργό το αμάξι ενώ στις υψηλές λίγο πιο γρήγορο. Επίσης επιτυγχάνεται και μια σχετική οικονομία καυσίμου. έχω όμως μια απορία. Το κουτί τους δε γράφει το διάκενο και το βαθμό ψυχρότητας όπως γράφουν όλα τα μπουζί. Ξέρει κανείς ποιά είναι αυτά τα χαρακτηριστικά;
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό lancialybra » Πέμ 30 Αύγ, 2012 20:24

Τοποθέτησα πριν 2500Km κανονικό μπουζί NGK όπου φρόντισα να κλείσω το διάκενο από 0,8mm σε 0,65-0,70mm.

Σήμερα έβγαλα ένα μπουζί για να δω το αποτύπωμα της καύσης του.

Νομίζω ότι είμαι καλά και οι όποιες ανθρακικές εναποθέσεις είναι αναμενόμενες και σε σωστό σημείο. Τουλάχιστον από τα όσα γνωρίζω δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα φτωχού ή πλούσιου μίγματος.

Επίσης στη φώτο φαίνεται και σε ποια μεριά ήταν οι βαλβίδες εξαγωγής. Παρατηρήστε στο ηλεκτρόδιο ποια μεριά του έχει μαυρίσει περισσότερο. Εκεί αντιστοιχούν οι βαλβίδες εξαγωγής και κάπου είχε πάρει το μάτι μου, μια θεωρία για ειδική τοποθέτηση έτσι ώστε οι βαλβίδες εξαγωγής να έρχονται στη βέλτιστη πλευρά της ακίδας-ηλεκτρόδιου.
Συνημμένα
mpouzi_2500Km.jpg
mpouzi_2500Km.jpg (83.73 KiB) 8436 προβολές
Lancia Lybra 1.8LX '00 - BRC "Plug & Drive"
http://lancialybra.mlemo.gr
lancialybra
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ, 2012 13:45

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό VagLpg » Δευτ 03 Σεπ, 2012 16:44

Το θέμα μπουζί απασχολεί πολύ κόσμο απ'οτι βλέπω και μάλλον σηκώνει πολύ κουβέντα. Εγώ πάντως αποφάσισα να παραγγείλω τα Brisk Silver με διάκενο στα 0.7 mm. Η τιμή τους είναι μόλις 27€ η τετράδα από ebay φυσικά και η εταιρεία τους δίνει αλλαγή κάθε 30.000 χιλιομ. Λογικό κόστος αγοράς - συντήρησης. Μαμα NGK 32€ και αλλαγή στα ίδια χιλιόμετρα. Ίδωμεν
Hyundai Getz 1.1 2003 kit BRC χωρίς λαδιέρα
VagLpg
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιούλ, 2012 12:00

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 04 Σεπ, 2012 01:54

Διαβαζω οτι η καυση αεριου απαιτει μπουζι 0.7mm
Εγω συνεχιζω και βαζω αυτα της αντιπροσωπειας(champion) που ειναι 1.1mm, χωρις να αντιμετωπισω προβλημα.
Αξιζει να ασχοληθω?
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό lancialybra » Τρί 04 Σεπ, 2012 13:54

Aπό όσα γνωρίζω, δεν απαιτεί διάκενο ακίδας 0,7mm απαραιτήτως.
Η καύση του υγραερίου απαιτεί μεγαλύτερο σπινθηρισμό από το μπουζί.
Κατά συνέπεια μεγαλώνει η απαίτηση σε ηλεκτρική τάση και παράγεται μεγαλύτερη θερμοκρασία.
Αυτό με τη σειρά του επιβαρύνει, τα πηνία που συμβάλλουν στην ανάφλεξη κ.ο.κ

Οι ειδικότεροι προτείνουν ή επιλογή ειδικού μπουζί για υγραερίο ή χρήση συμβατικού μπουζί με μείωση διάκενου ακίδας κατά ελάχιστον 10% έως και 20-25% για μείωση της παραγόμενης θερμοκρασίας και απαίτησης ηλεκτρικής τάσης ενώ ο έλεγχος διάκενου να γίνεται κάθε 10.000 χιλ. απαραιτήτως.

Εάν σε ενδιαφέρει υπάρχουν κάποιες συγκεντρωμένες πληροφορίες για το πως λειτουργεί ένα μπουζί ως προς τα αναφερόμενα (όχι για lpg) στο http://lancialybra.mlemo.gr/doityourself/mpouzi_coils/mpouzi_coils_charecteristics.htm.
Lancia Lybra 1.8LX '00 - BRC "Plug & Drive"
http://lancialybra.mlemo.gr
lancialybra
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ, 2012 13:45

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό karagiannis » Κυρ 07 Οκτ, 2012 19:44

VagLpg έγραψε:Το θέμα μπουζί απασχολεί πολύ κόσμο απ'οτι βλέπω και μάλλον σηκώνει πολύ κουβέντα. Εγώ πάντως αποφάσισα να παραγγείλω τα Brisk Silver με διάκενο στα 0.7 mm. Η τιμή τους είναι μόλις 27€ η τετράδα από ebay φυσικά και η εταιρεία τους δίνει αλλαγή κάθε 30.000 χιλιομ. Λογικό κόστος αγοράς - συντήρησης. Μαμα NGK 32€ και αλλαγή στα ίδια χιλιόμετρα. Ίδωμεν


Σήμερα τά έβαλα ( Brisk Silver LpG ) καί βλέπω μεγάλη διαφορά στήν λειτουργία του κινητήρα.
Γιά τήν ενημέρωση ,εγώ τά βρήκα στό www.gas-shop.gr αντικαταβολή μέ ταχυμεταφορές σύνολο 29,30.
karagiannis
 
Δημοσιευσεις: 27
Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ, 2012 17:01

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό lancialybra » Τρί 09 Οκτ, 2012 18:10

Αυτό το μπουζί της Brisk με έβαλε σε σκέψεις και ήδη το έχω παραγγείλει, μέσω ebay.

Στα 22,5 ευρώ (η τετράδα) είναι πρόκληση να μη το δοκιμάσω.
Lancia Lybra 1.8LX '00 - BRC "Plug & Drive"
http://lancialybra.mlemo.gr
lancialybra
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ, 2012 13:45

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 34 επισκέπτες