Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αλλαγή με μπουζι για LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό mazda323F » Πέμ 16 Φεβ, 2012 23:33

DaKancho έγραψε:Το μπουζί είναι μια πολύ απλοϊκή κατασκευή για να "χαλάσει", είναι όμως βολικό για να το αλλάζουμε όλη την ώρα και να γίνεται τζίρος.

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο σύστημα ανάφλεξης (π.χ. πολλαπλασιαστές, οξειδωμένα καλώδια υψηλής τάσης κτλ), τότε η τάση που δίνουμε στο μπουζί είναι λάθος (μικρότερη από όσο πρέπει) και ο σπινθήρας είναι αδύναμος. Όμως δεν φταίει το μπουζί σε αυτό.

Αν αλλάξουμε μπουζί, τότε επειδή τα καινούργια δεν είναι "σκονισμένα" με κατάλοιπα αιθάλης κτλ, ακόμα και η ανεπαρκής τάση μπορεί να δίνει καλό σπινθήρα (αρχικά), το ίδιο θα συμβεί και με παλιά μπουζί που τα βγάλαμε και τα ρυθμίσαμε, το φίλερ κατά τη διαδικασία της ρύθμισης ξύνει και καθαρίζει την επιφάνεια των ηλεκτροδίων, οπότε και πάλι με ανεπαρκή τάση μπορεί να έχουμε καλό σπινθήρα (για κάποιο διάστημα). Παρόλα αυτά, το πραγματικό αίτιο μπορεί να είναι η ανεπαρκής τάση που φτάνει στα μπουζί, και όχι κάποιο πρόβλημα των ίδιων των μπουζί, αν και η οποιαδήποτε επέμβαση στα μπουζί φαίνεται να διορθώνει προσωρινά την κατάσταση.


Μάλλον έχεις δίκιο. Καταλήγω στο ότι έχει πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής, γιατί τα καλώδια είναι καινούργια. Αυτό που με προβληματίζει ωστόσο, είναι ότι δεν έχει πρόβλημα στη βενζίνη. Εκτός και αν επειδή πρόκειται για υγρό καύσιμο, αναφλέγεται πιο εύκολα, ακόμη και με μικρότερη τάση στα μπουζί.
Mazda 323F 1.5, Σύστημα Europegas Oscar N-Plus Αέριου ψεκασμού
Άβαταρ μέλους
mazda323F
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ, 2011 01:16

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Παρ 17 Φεβ, 2012 00:55

Μερικά μοντέλα αυτοκινήτων είναι γνωστό οτι έχουν ευαίσθητους πολλαπλασιαστές οι οποίοι δεν χαλάνε "εντελώς" αλλά δεν λειτουργούν και σωστά όταν χαλάσουν.

Μπορείς να κάνεις μερικές προληπτικές μετρήσεις, σελ. 37, ανάλογα με τον τύπο πολλαπλασιαστών που έχεις.

http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazd ... i16VZ5.pdf

Αν πάντως δεν έχεις σπινθήρα ικανό να προκαλέσει καύση στο υγραέριο (το οποίο έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις ως διηλεκτρικό από τη βενζίνη), τότε πιθανώς αυτό να είναι ορατό στις τιμές του αισθητήρα λ αν μπορείς να τις δεις σε πραγματικό χρόνο (σε γράφημα), αφού χωρίς καύση θα υπάρχει περίσσεια οξυγόνου στα καυσαέρια, σαν να είχες πολύ φτωχό μείγμα.

Τέλος, το πού θα πάει να καεί το υγραέριο που δεν έχει αναφλεγεί μέσα στο θάλαμο καύσης, αυτό είναι επίσης ένα θέμα προς εξέταση...
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό mazda323F » Σάβ 18 Φεβ, 2012 17:44

DaKancho έγραψε:Μερικά μοντέλα αυτοκινήτων είναι γνωστό οτι έχουν ευαίσθητους πολλαπλασιαστές οι οποίοι δεν χαλάνε "εντελώς" αλλά δεν λειτουργούν και σωστά όταν χαλάσουν.

Μπορείς να κάνεις μερικές προληπτικές μετρήσεις, σελ. 37, ανάλογα με τον τύπο πολλαπλασιαστών που έχεις.

http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazd ... i16VZ5.pdf


Θα προσπαθήσω να κάνω αυτό που πρότεινες. Πρέπει να παραδεχτώ πάντως ότι σε ζηλεύω!
Mazda 323F 1.5, Σύστημα Europegas Oscar N-Plus Αέριου ψεκασμού
Άβαταρ μέλους
mazda323F
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ, 2011 01:16

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 23 Μαρ, 2012 18:31

Εγώ θεωρώ ότι τα απλά μπουζί που φόραγε το αμάξι στην βενζίνη κάνουν μια χαρά και για το υγραέριο. Τα μπουζί υγραερίου είναι ένας τρόπος να οικονομήσουν κάτι παραπάνω από μια παρθένα αγορά τουλάχιστον στην Ελλάδα.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό zep » Παρ 23 Μαρ, 2012 21:02

Το θέμα έχει αναλυθεί όσο δεν παίρνει άλλο.... :D Άποψή μου είναι οτι εφόσον δικατέχει κάποιον η τελειομανία όπως εμένα ,ας τα αλάξει για να του φύγουν οι ιδέες.Προσωπικά έβαλα NGK LPG1Ιαπωνίας αγορασμένα απο ebay στη μισή τιμή απο οτι στην Ελλάδα (Made in EU) και ο λόγος που το έκανα ήταν απλά γιατί άλλαζα που άλλαζα μπουζί, έβαλα τα συγκεκριμένα.
Διαφορά δεν είδα αλλά δεν είσαι και στον χώρο καύσης του κινητήρα για να ξέρεις πως το πήρε το "πράγμα".Για κάτι τέτοιο θέλεις ακριβό εξοπλισμό ή φίλο που να τον έχει.Στο OBD2 του εγκαταστάτη όλα έδειξαν μια χαρά πάντως.
Τα πλεονεκτήματα των συγκεκριμένων μπουζί σύμφωνα με την NGK είναι αυτά εδώ όπου αναφέρει οτι δεν χρειάζεται να ρυθμίζεις, αντίσταση, αντοχή και "Δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν" όπως και τα χιλιοειπωμένα που έχουμε αναφέρει στα πόστ.
Εάν πάντως βάλεις απλά μπουζί, κάτι που αγνοούν πολλοί είναι η κακή ποιότητα , κοινώς "μαΐμού" που κυκλοφορούν στην αγορά και ειδικά στην Ελληνική, για την Ευρωπαική επικράτεια.
DENSO ή NGK πρέπει να είναι η επιλογή σου και με προσοχή στην προέλευσή τους πράγμα που ανάγκασε εταιρείες να ανακοινώνουν άρθρα για την αυθεντικότητα των μπουζί που παράγουν.Άρθρο και μια καλή γνωσιακή βάση τηw NGK εδώ

Να συμπληρώσω δε, οτι τα μπουζί δεν έχουν λόγο να πάθουν τίποτα πλήν τα μπουζί των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα.Φρόντισαν για αυτό οι ελληνάρες βενζινάδες με τις νοθείες που κάνουν στα καύσιμα και θα δείτε απο βραχυκυκλωμένα μπουζί μέχρι να έχουν επάνω στους ακροδέκτες "μπούμπουρες" και οτι κατάλοιπο μπορείτε να φανταστείτε....Παλιότερα που ήταν πολύ φθηνότερη η σούπερ και την "σπάγανε" στην αμόλυβδη, έπερνες και τις βαλβίδες στο χέρι.Τώρα νοθευουν με πετρέλαιο θέρμανσης 5% έως 15% ο πιο μάγκας και τολμηρός.
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό errikos » Κυρ 29 Ιούλ, 2012 13:27

εχο το citroen c4 1.6 me lpg brc system και προσφατα εβαλα τα ngk lazer line 7.μεγαλη διαφορα στο τραβηγμα σε οροινους δρομους με a/c .τιμη 90 ευρο,
errikos
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τρί 03 Απρ, 2012 14:42

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό dathens » Κυρ 29 Ιούλ, 2012 17:40

errikos έγραψε:εχο το citroen c4 1.6 me lpg brc system και προσφατα εβαλα τα ngk lazer line 7.μεγαλη διαφορα στο τραβηγμα σε οροινους δρομους με a/c .τιμη 90 ευρο,



Πουυυυ κοπανημα με βάριοπουλα 4 boch LPG ( ιριδιου πλατινας κατα την αποψη μου τα καλυτερα της αγορας μακραν) με τοποθέτηση στην QGAS 60 γιουρια
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Κυρ 29 Ιούλ, 2012 22:16

Κοιτάει κανείς τους κωδικούς των Bosch μπουζί ? Η βάζετε ο,τι να ναι αρκεί να γράφει Bosch lpg ? Πχ εγώ εχω τους κωδικούς FR6 NI 332 S

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό dathens » Κυρ 29 Ιούλ, 2012 22:55

MeddlingMageGR έγραψε:Κοιτάει κανείς τους κωδικούς των Bosch μπουζί ? Η βάζετε ο,τι να ναι αρκεί να γράφει Bosch lpg ? Πχ εγώ εχω τους κωδικούς FR6 NI 332 S

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2


Η Bosch έχει 30-40 κωδικούς για LPG μπουζι, φυσικα και ειδα πριν ποιος ειναι για το αμαξι μου .. εγω έχω το FR6 KI 332 S
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό prometheas » Δευτ 30 Ιούλ, 2012 00:05

Και εγώ τα ίδια με dathens.


O κατάλογος Bosch μπουζί για LPG βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/AUS_SparkPlug_LPG_1987AP2111_20090324.pdf
prometheas
 
Δημοσιευσεις: 153
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ, 2012 15:42

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες





cron