Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αλλαγή με μπουζι για LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Κυρ 24 Φεβ, 2013 22:28

crazysok έγραψε:
Qgas έγραψε:Σε αυτό το αμάξι ειναι δύσκολη η αλλαγη τους δεν είνσι καθόλου προσβάσιμα , χαμηλά μπροστά , αν συνδυάστουν με άλλες εργασίες είνσι πολλά τα 100. € , το κόστος τους συνηθως ειναι 60 € για Bosch ιριδίου πλατίνας LPG


Eμενα τοσο μου ειπανε μονο για τα μπουζι σε 2 ατομα που ρωτισα!
Λογια να βαλω μαμα και οχι για υγραεριο ετσι??
Ευχαριστω!


Να βάλεις υγραεριου τα Bosch FR 7 KI 332 S εμείς στους πελάτες μας τα χρεώνουμε 60 €, μακρυά απο τα μερσεντες τα τετρακιδα !!
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Απ: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Δευτ 25 Φεβ, 2013 17:36

Lancialybra σε ευχαριστούμε για το υπέροχο άρθρο.

Sent from my Galaxy Note 2 using Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό crazysok » Τρί 26 Φεβ, 2013 22:05

Qgas έγραψε:
crazysok έγραψε:
Qgas έγραψε:Σε αυτό το αμάξι ειναι δύσκολη η αλλαγη τους δεν είνσι καθόλου προσβάσιμα , χαμηλά μπροστά , αν συνδυάστουν με άλλες εργασίες είνσι πολλά τα 100. € , το κόστος τους συνηθως ειναι 60 € για Bosch ιριδίου πλατίνας LPG


Eμενα τοσο μου ειπανε μονο για τα μπουζι σε 2 ατομα που ρωτισα!
Λογια να βαλω μαμα και οχι για υγραεριο ετσι??
Ευχαριστω!


Να βάλεις υγραεριου τα Bosch FR 7 KI 332 S εμείς στους πελάτες μας τα χρεώνουμε 60 €, μακρυά απο τα μερσεντες τα τετρακιδα !!


Φιλε μου για ποσα χιλιομετρα ειναι αυτα τα μπουζι??
Ευχαριστω
crazysok
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ 21 Φεβ, 2013 14:27

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τρί 26 Φεβ, 2013 23:47

παρατηρω καποιες αρυθμιες στο ρελαντ οταν η θερμοκρασια νερου φτασει και ξεπερασει τους 85-90 βαθμους εχει να κανει με τα μπουζι? εχω το διακενο στο 0,65 και τα μπουζι της μαμας επανω εαν βαλω μπουζι αντιστοιχα του υγραεριου θα λυθει το προβλημα? citroen xantia 1600 mod 1999 και εαν θυμαμαι καλα bosch fr7dc
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 27 Φεβ, 2013 00:10

Τα μπουζι της Bosch ειναι για 30.000 χιλ περίπου
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό rover214 » Τετ 27 Φεβ, 2013 00:28

Ψάχνοντας κι εγώ σχετικά με το θέμα έπεσα χθες σε αυτό το σάιτ
(http://www.lpg-kits.com/plugsLand.htm) που παρουσιάζει έναν ενδιαφέροντα πίνακα σύμφωνα με τον οποίο η θερμική και ηλεκτρική αγωγιμότητα είναι καλύτερη για το ασήμι και τον χαλκό (από τον οποίο είναι φτιαγμένο τα ηλεκτρόδια των "απλών" μπουζί) σε σχέση με την πλατίνα και το ιρίδιο,και ότι τα οχήματα με υγραέριο που χρειάζονται πιο δυνατή σπίθα λειτουργούν καλύτερα με τα πρώτα μπουζί παρά με τα δεύτερα.Το μόνο πλεονέκτημα των μπουζί πλατίνας και ιριδίου όπως αναφέρει είναι η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής τους.
Το κατά πόσον ισχύουν τα παραπάνω δεν το γνωρίζω απλά με προβλημάτισαν μιας και όλοι λένε ότι τα ιριδίου είναι πάντα καλύτερα κλπ,ενώ εδώ λέει πως ειδικά για τη χρήση με υγραέριο είναι ακατάλληλα.
Rover 214Si, Lovato Easy Fast χωρίς λαδιέρα
rover214
 
Δημοσιευσεις: 141
Εγγραφή: Σάβ 23 Φεβ, 2013 01:32

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 27 Φεβ, 2013 00:30

Απο τη θεωρία στη πράξη μεγάλη απόσταση η πράξη λέει αλλα !!
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Απ: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Τετ 27 Φεβ, 2013 01:41

rover214 έγραψε:Ψάχνοντας κι εγώ σχετικά με το θέμα έπεσα χθες σε αυτό το σάιτ
(http://www.lpg-kits.com/plugsLand.htm) που παρουσιάζει έναν ενδιαφέροντα πίνακα σύμφωνα με τον οποίο η θερμική και ηλεκτρική αγωγιμότητα είναι καλύτερη για το ασήμι και τον χαλκό (από τον οποίο είναι φτιαγμένο τα ηλεκτρόδια των "απλών" μπουζί) σε σχέση με την πλατίνα και το ιρίδιο,και ότι τα οχήματα με υγραέριο που χρειάζονται πιο δυνατή σπίθα λειτουργούν καλύτερα με τα πρώτα μπουζί παρά με τα δεύτερα.Το μόνο πλεονέκτημα των μπουζί πλατίνας και ιριδίου όπως αναφέρει είναι η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής τους.
Το κατά πόσον ισχύουν τα παραπάνω δεν το γνωρίζω απλά με προβλημάτισαν μιας και όλοι λένε ότι τα ιριδίου είναι πάντα καλύτερα κλπ,ενώ εδώ λέει πως ειδικά για τη χρήση με υγραέριο είναι ακατάλληλα.


Εγώ με τα μαμά μπουζί έχω ήδη κάψει μια φορά πολλαπλασιαστη. Με τα Bosch ακόμα όλα πάνε καλά. Έχω κάνει σχεδόν 30.000χλμ και πάω για δεύτερη αλλαγή.

Το ερώτημα που θα πρέπει να γίνει είναι αν υπάρχει κανείς που να έχει κάψει πολλαπλασιαστη χρησιμοποιωντας μπουζί υγραερίου. Από εκεί θα βγουν κάποια συμπεράσματα.

Sent from my Galaxy Note 2 using Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό lancialybra » Τετ 27 Φεβ, 2013 13:42

Δυστυχώς για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα, χρειάζεται στατιστικό δείγμα με ελεγχόμενες όλες τις λοιπές παραμέτρους.
Δεν νομίζω ότι κάποιος το έχει κάνει και έαν το έχουν κάνει οι εταιρίες μπουζί (που το έχουν κάνει), στη δημοσιότητα δίνουν αυτό που συμφέρει στις πωλήσεις.
Τώρα εάν κάποιος έχει πρόσβαση σε papers, συνεδρίων μηχανολογίας είναι άλλη κουβέντα.

Για παράδειγμα χρησιμοποιώ μπουζί υγραερίου και μου καίγεται πολλαπλασιαστής. Αυτό δεν σημαίνει ότι φταίει 100% το υγραέριο, μπορεί απλά να έκλεισε ο κύκλος ζωής του πολλαπλασιαστή, να ήρθε η ώρα του με λίγα λόγια.

Το σίγουρο είναι ότι χρειάζεται μεγαλύτερος σπινθηρισμός, που είμαι σίγουρος ότι ένας νέος πολλαπλασιαστής μπορεί να το δώσει (η γρηγορότερη γήρανση δεν μπορεί να εκτιμηθεί).
Το θέμα είναι τι θα κάνει ένας πολλαπλασιαστής που έχει τα χιλιόμετρα χρήσης του.
Για αυτό λέμε, ή μίκρυνε το διάκενο για να μειωθεί η απαίτηση σπινθηρισμού ή έαν δεν μπορείς τα ψάξε, βάλε ένα μπουζί υγραερίου αρκεί να ταιριάζει με το αυτοκίνητό σου.
Γιατί εδώ που τα λέμε πόσα μπουζί υγραερίου βγάζουν οι σχετικές εταιρίες. 3-5-6- σειρές και καλύπτουν όλα τα οχήματα! Εδώ υπάρχει ένα ερώτημα...
Lancia Lybra 1.8LX '00 - BRC "Plug & Drive"
http://lancialybra.mlemo.gr
lancialybra
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ, 2012 13:45

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό taxtsom » Πέμ 28 Φεβ, 2013 15:33

Qgas έγραψε:Απο τη θεωρία στη πράξη μεγάλη απόσταση η πράξη λέει αλλα !!

Σωστα, η μαρκετιστικη θεωρια διαφερει απο την αντικειμενικη επιστημονικη θεωρια η οποια επιβεβαιωνει την πραξη!!! ;)
ΒΜW 316 ti Compact LPG by Alfa Gas
taxtsom
 
Δημοσιευσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν, 2012 18:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες





cron