Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Αλλαγή με μπουζι για LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό mazda323F » Τετ 15 Φεβ, 2012 22:32

Καλησπέρα! Αύριο πρόκειται να αλλάξω τα μπουζί του αυτοκινήτου σε ιριδίου για lpg. Ποια να προτιμήσω DENSO ή NGK;
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο κατάστημα προς τα νότια για να τα βρω σε καλύτερη τιμή;
Πρέπει να προσέξω κάτι;
Mazda 323F 1.5, Σύστημα Europegas Oscar N-Plus Αέριου ψεκασμού
Άβαταρ μέλους
mazda323F
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ, 2011 01:16

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό dim63 » Τετ 15 Φεβ, 2012 22:39

δεν ξερω αν πρεπει να πας σε ιριδιου, τι φοραγε απο mazda?
αν παντως 1 νουμερο πιο ψυχρα
σε εμενα φοραγε ιριδιου απο mazda σε denso οποτε πηγα ενα κλικ ψυχροτερο σε denso ιριδιου

να σου πω διαφορα? ΔΕΝ ΞΕΡΩ.
AN βελτιωθηκε η καυση ή αν ή αν πραγματικα δεν ξερω. πραγματικα νομιζω ψιλα γραμματα.
η γνωμη του εγκαταστατη? η της εταιρειας του κιτ?

παντως πιστευω κακο δεν θα κανεις
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 247
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 15 Φεβ, 2012 23:21

mazda323F έγραψε:Καλησπέρα! Αύριο πρόκειται να αλλάξω τα μπουζί του αυτοκινήτου σε ιριδίου για lpg. Ποια να προτιμήσω DENSO ή NGK;
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο κατάστημα προς τα νότια για να τα βρω σε καλύτερη τιμή;
Πρέπει να προσέξω κάτι;



Θα σου έλεγα να προτιμήσεις τα Bosch LPG για μένα οτι καλύτερο υπάρχει !!!
Σε λίγο με Prins Direct Liquid system και καθολου βενζίνη :-))
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1244
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό mazda323F » Τετ 15 Φεβ, 2012 23:43

dim63 έγραψε:δεν ξερω αν πρεπει να πας σε ιριδιου, τι φοραγε απο mazda?
αν παντως 1 νουμερο πιο ψυχρα

Κανονικά φόραγε, απλά επειδή κάνει κάτι διακοπές πάλι οι οποίες σταματάνε για λίγο μόλις βάλω καινούργια μπουζί, σκέφτηκα να δοκιμάσω ιριδίου. Τι εννοείς ένα νούμερο πιο ψυχρά;
Πού βρίσκω τέτοια μπουζί;
Mazda 323F 1.5, Σύστημα Europegas Oscar N-Plus Αέριου ψεκασμού
Άβαταρ μέλους
mazda323F
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ, 2011 01:16

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Πέμ 16 Φεβ, 2012 00:40

Βγάλε τα μπουζί που έχεις τώρα, μείωσε το διάκενο περίπου 10% κατ ελάχιστο (και έως 25% το πολύ) και ξαναβάλτα μέσα, τα ίδια.

Όσο τα έχεις έξω, φωτογράφησέ τα με αρίθμηση ανά κύλινδρο, για να έχεις συγκριτικά στοιχεία αν σε κανένα χρόνο τα ξαναβγάλεις για να ξαναρυθμίσεις το διάκενο.

Τα μπουζί ιριδίου είναι πολύ χρήσιμα, κυρίως για αυτούς που τα κατασκευάζουν και για αυτούς που τα πουλάνε, αφού ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ (για να μην μπορείς να κάνεις αυτό που περιγράφεται παραπάνω).
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό mazda323F » Πέμ 16 Φεβ, 2012 01:12

DaKancho έγραψε:Βγάλε τα μπουζί που έχεις τώρα, μείωσε το διάκενο περίπου 10% κατ ελάχιστο (και έως 25% το πολύ) και ξαναβάλτα μέσα, τα ίδια.

Όσο τα έχεις έξω, φωτογράφησέ τα με αρίθμηση ανά κύλινδρο, για να έχεις συγκριτικά στοιχεία αν σε κανένα χρόνο τα ξαναβγάλεις για να ξαναρυθμίσεις το διάκενο.

Τα μπουζί ιριδίου είναι πολύ χρήσιμα, κυρίως για αυτούς που τα κατασκευάζουν και για αυτούς που τα πουλάνε, αφού ΔΕΝ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ (για να μην μπορείς να κάνεις αυτό που περιγράφεται παραπάνω).


Τα έχω μειώσει ήδη από 1,1 σε 0,8. Να τα μειώσω κι άλλο; Σκέφτηκα να τα αλλάξω με ιριδίου γιατί και τις δύο φορές που έχω βάλει καινούργια το πρόβλημα με τα κοψίματα λύνεται για 1.000 περίπου χλμ και μετά ξαναεμφανίζεται.

Το ξαναπήγα στον εγκαταστάτη και το ρυθμίσαμε από την αρχή. Ο χάρτης βενζίνης και αερίου είναι σχεδόν ολόιδιος.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην πετάξω 60 euro!
Mazda 323F 1.5, Σύστημα Europegas Oscar N-Plus Αέριου ψεκασμού
Άβαταρ μέλους
mazda323F
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ, 2011 01:16

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Πέμ 16 Φεβ, 2012 01:29

Εφόσον ήδη έχεις μειώσει το διάκενο, τότε έχει σημασία η κατάστασή τους όταν τα βγάζεις με πρόβλημα.

Είναι όλα στην ίδια κατάσταση ή κάποιο είναι διαφορετικό;

Μοιάζουν με κάποιο από τα παρακάτω;

Εικόνα


Στις παραπάνω φωτογραφίες, το τέλειο μπουζί (για τον πελάτη) είναι το 16, αυτό έχει μείνει χρόνια μέσα στον κινητήρα, όπως δείχνει η φθορά στο ηλεκτρόδιο, η καύση όπως προκύπτει από το χρώμα είναι τέλεια και το μόνο που χρειάζεται είναι ρύθμιση στο διάκενο και ξανά μέσα στον κινητήρα το ίδιο μπουζί.

Αντίθετα, αυτοί που κατασκευάζουν (ή πουλάνε) μπουζί προτιμούν το 1, αυτό δεν έχει μείνει μέσα στον κινητήρα ούτε καν για να πάρει χρώμα, αφού το αλλάζουμε συνεχώς για να γίνεται τζίρος.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό mazda323F » Πέμ 16 Φεβ, 2012 01:35

Θα έλεγα ότι είναι σαν το 1, αλλά λίγο πιο "σκονισμένα" ούτε πολλές μαυρίλες, ούτε λάδια. Το πρόβλημα λύθηκε παροδικά και όταν μείωσα σε αυτά το διάκενο.
Mazda 323F 1.5, Σύστημα Europegas Oscar N-Plus Αέριου ψεκασμού
Άβαταρ μέλους
mazda323F
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ, 2011 01:16

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Πέμ 16 Φεβ, 2012 01:53

Το μπουζί είναι μια πολύ απλοϊκή κατασκευή για να "χαλάσει", είναι όμως βολικό για να το αλλάζουμε όλη την ώρα και να γίνεται τζίρος.

Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο σύστημα ανάφλεξης (π.χ. πολλαπλασιαστές, οξειδωμένα καλώδια υψηλής τάσης κτλ), τότε η τάση που δίνουμε στο μπουζί είναι λάθος (μικρότερη από όσο πρέπει) και ο σπινθήρας είναι αδύναμος. Όμως δεν φταίει το μπουζί σε αυτό.

Αν αλλάξουμε μπουζί, τότε επειδή τα καινούργια δεν είναι "σκονισμένα" με κατάλοιπα αιθάλης κτλ, ακόμα και η ανεπαρκής τάση μπορεί να δίνει καλό σπινθήρα (αρχικά), το ίδιο θα συμβεί και με παλιά μπουζί που τα βγάλαμε και τα ρυθμίσαμε, το φίλερ κατά τη διαδικασία της ρύθμισης ξύνει και καθαρίζει την επιφάνεια των ηλεκτροδίων, οπότε και πάλι με ανεπαρκή τάση μπορεί να έχουμε καλό σπινθήρα (για κάποιο διάστημα). Παρόλα αυτά, το πραγματικό αίτιο μπορεί να είναι η ανεπαρκής τάση που φτάνει στα μπουζί, και όχι κάποιο πρόβλημα των ίδιων των μπουζί, αν και η οποιαδήποτε επέμβαση στα μπουζί φαίνεται να διορθώνει προσωρινά την κατάσταση.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό dim63 » Πέμ 16 Φεβ, 2012 10:00

Δες και τα μπουζοκαλωδια αυτα σιγουρα κουραζονται.
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 247
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: vaxalis και 9 επισκέπτες