Σελίδα 3 από 5

Re: Λαδιέρα σε Ford Focus 1.6 --BRC--

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Φεβ, 2012 20:41
από svg
tdrackos έγραψε::thumbup: :thumbup:

Ελπιζω να εχουμε καλά και απροβληματιστα χιλιομκετρα.

Μολις βαζεψω και μερικα νουμερα (δεν το χω βαλει καιρο),
θα ανοιξω κ νεο θεμα με το αυτοκινητο μας να βλεπουμε που παμε...

Τα 10λτ/100χλμ για μεικτη χρηση ακουγεται καλο, τα άλλα νουμερα (12+ ) όχι... :mrgreen:

Αν σκεφτείς ότι ο κατασκευαστής δίνει κατανάλωση εντός πόλεως 8.7 λτ/100χλμ και σίγουρα πάντα η πραγματική είναι λίγο παραπάνω,δηλαδή κοντα στα 9 με 10 για την πόλη.Τώρα με το αέριο θα πρέπει να είναι αυξημένη κατά 20%,άρα μιλάμε για 11,5-12,5 λτ/100χλμ και πάντα για την πόλη μέσα. :geek:

Re: Λαδιέρα σε Ford Focus 1.6 --BRC--

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ, 2012 01:57
από insano
svg το οτι πεταξες τη λαδιερα ειναι μια καλη αρχη απο εκει και περα πρεπει να εξασφαλισεις στοιχειομετρικο μιγμα,ελενχο του valvetrain
το συστημα σου υποστηριζει sequential λειτουργια?ποσα κλμ εχει ο κινητηρας σου?τι εργασιες επισκευης η συντηρησης εχεις κανει εως τωρα?
παντα φιλικα ;)

Re: Λαδιέρα σε Ford Focus 1.6 --BRC--

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ, 2012 12:11
από tdrackos
FastGmN έγραψε:
tdrackos έγραψε::thumbup: :thumbup:

Ελπιζω να εχουμε καλά και απροβληματιστα χιλιομκετρα.

Μολις βαζεψω και μερικα νουμερα (δεν το χω βαλει καιρο),
θα ανοιξω κ νεο θεμα με το αυτοκινητο μας να βλεπουμε που παμε...

Τα 10λτ/100χλμ για μεικτη χρηση ακουγεται καλο, τα άλλα νουμερα (12+ ) όχι... :mrgreen:


Το δικό σου με OSCAR η κατανάλωση θα είναι σίγουρα μικρότερη...

Πως το ξερεις?
Γιααα δωσε χαρα στο λαο.. :D

Re: Λαδιέρα σε Ford Focus 1.6 --BRC--

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ, 2012 13:24
από svg
insano έγραψε:svg το οτι πεταξες τη λαδιερα ειναι μια καλη αρχη απο εκει και περα πρεπει να εξασφαλισεις στοιχειομετρικο μιγμα,ελενχο του valvetrain
το συστημα σου υποστηριζει sequential λειτουργια?ποσα κλμ εχει ο κινητηρας σου?τι εργασιες επισκευης η συντηρησης εχεις κανει εως τωρα?
παντα φιλικα ;)

Ο κινητήρας πριν μπει το υγραέριο είχε 62,000χλμ και τώρα έχω φτάσει 72,000χλμ,άρα 10,000χλμ με ύγραέριο.Τι εννοείς στοιχειομετρικό μίγμα??sequential λειτουργία??έλεγχο διάκενου βαλβίδω δεν έχω κάνει ακόμη,ο κατασκευαστής λεει στα 80,000χλμ.Κατα τ'άλλα έχω κάνει όλα τα σερβις μέχρι τώρα όπως λέει ο κατασκευαστής(λάδια,φίλτρα,μπυζί).

Re: Λαδιέρα σε Ford Focus 1.6 --BRC--

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ, 2012 13:42
από harry
svg έγραψε:
insano έγραψε:svg το οτι πεταξες τη λαδιερα ειναι μια καλη αρχη απο εκει και περα πρεπει να εξασφαλισεις στοιχειομετρικο μιγμα,ελενχο του valvetrain
το συστημα σου υποστηριζει sequential λειτουργια?ποσα κλμ εχει ο κινητηρας σου?τι εργασιες επισκευης η συντηρησης εχεις κανει εως τωρα?
παντα φιλικα ;)

Ο κινητήρας πριν μπει το υγραέριο είχε 62,000χλμ και τώρα έχω φτάσει 72,000χλμ,άρα 10,000χλμ με ύγραέριο.Τι εννοείς στοιχειομετρικό μίγμα??sequential λειτουργία??έλεγχο διάκενου βαλβίδω δεν έχω κάνει ακόμη,ο κατασκευαστής λεει στα 80,000χλμ.Κατα τ'άλλα έχω κάνει όλα τα σερβις μέχρι τώρα όπως λέει ο κατασκευαστής(λάδια,φίλτρα,μπυζί).



αυτο με ενδιαφερει και εμενα εγω εχω κανει 18000 με υγραεριο και το αμαξι στο συνολο εχει 82000κμ. το μονο που εχω κανει ειναι ενα φιλτρο στο γκαζι στις 10.000 και τιποτα αλλο , εχω το c-max 1600.

Re: Λαδιέρα σε Ford Focus 1.6 --BRC--

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Φεβ, 2012 01:47
από insano
svg έγραψε:
insano έγραψε:svg το οτι πεταξες τη λαδιερα ειναι μια καλη αρχη απο εκει και περα πρεπει να εξασφαλισεις στοιχειομετρικο μιγμα,ελενχο του valvetrain
το συστημα σου υποστηριζει sequential λειτουργια?ποσα κλμ εχει ο κινητηρας σου?τι εργασιες επισκευης η συντηρησης εχεις κανει εως τωρα?
παντα φιλικα ;)

Ο κινητήρας πριν μπει το υγραέριο είχε 62,000χλμ και τώρα έχω φτάσει 72,000χλμ,άρα 10,000χλμ με ύγραέριο.Τι εννοείς στοιχειομετρικό μίγμα??sequential λειτουργία??έλεγχο διάκενου βαλβίδω δεν έχω κάνει ακόμη,ο κατασκευαστής λεει στα 80,000χλμ.Κατα τ'άλλα έχω κάνει όλα τα σερβις μέχρι τώρα όπως λέει ο κατασκευαστής(λάδια,φίλτρα,μπυζί).



εννοω αν εχεις σωστη ρυθμιση καυσιμου και αν το συστημα σου ψεκάζει ενίοτε βενζινη
γνωμη μου να πας τωρα για ιμαντα και ελενχο διακενων και ευκαιρια για εναν ελενχο βαλβιδων-εδρων με μικροκαμερα.

Re: Λαδιέρα σε Ford Focus 1.6 --BRC--

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Φεβ, 2012 02:09
από tdrackos
η Ford νομιζει δινει τον ιμαντα για 10 χρονια ή 150.000χλμ, οτι ερθει πρωτο (τουλαχιστον στους Zetec),
εγω τον αλλαξα στις 120.000 μετα απο 6 χρονια και ηταν σαν καινουριος...

μην ανοιγουμε κ τις μηχανες χωρις λογο....

πρωτη ρυθμιση στις βαλβιδες στις 235.000,στη δευτερη αλλαγη ιμαντα, και αυτο χωρις ιδαιτερο λογο.

Re: Λαδιέρα σε Ford Focus 1.6 --BRC--

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Φεβ, 2012 11:47
από tsopirs
Ετσι είναι.. εμπλεξα και εγω με τα opel,καθε 60.000kmαλλαγη ιμαντα, αντλία..

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk

Re: Λαδιέρα σε Ford Focus 1.6 --BRC--

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Φεβ, 2012 01:44
από insano
tdrackos έγραψε:η Ford νομιζει δινει τον ιμαντα για 10 χρονια ή 150.000χλμ, οτι ερθει πρωτο (τουλαχιστον στους Zetec),
εγω τον αλλαξα στις 120.000 μετα απο 6 χρονια και ηταν σαν καινουριος...

μην ανοιγουμε κ τις μηχανες χωρις λογο....

πρωτη ρυθμιση στις βαλβιδες στις 235.000,στη δευτερη αλλαγη ιμαντα, και αυτο χωρις ιδαιτερο λογο.



εχεις ιδεα περι του θεματος η απλα λες οτι λενε στο καφενειο?
παντα φιλικα και χωρις παρεξηγηση!
οταν οι εδρες υπερθερμανθουν τοτε οι μηχανικες ιδιοτητες και αντοχές του μεταλλου αλλαζουν και καθε micro παιζει μεγαλο ρολο.
αν βαλεις κατω το μυαλο σου και τις γνωσεις σου τοτε γλιτωνεις χρονο και χρημα B-)

Re: Λαδιέρα σε Ford Focus 1.6 --BRC--

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Φεβ, 2012 00:11
από tdrackos
insano έγραψε:
tdrackos έγραψε:η Ford νομιζει δινει τον ιμαντα για 10 χρονια ή 150.000χλμ, οτι ερθει πρωτο (τουλαχιστον στους Zetec),
εγω τον αλλαξα στις 120.000 μετα απο 6 χρονια και ηταν σαν καινουριος...
μην ανοιγουμε κ τις μηχανες χωρις λογο....
πρωτη ρυθμιση στις βαλβιδες στις 235.000,στη δευτερη αλλαγη ιμαντα, και αυτο χωρις ιδαιτερο λογο.

εχεις ιδεα περι του θεματος η απλα λες οτι λενε στο καφενειο?

παντα φιλικα και χωρις παρεξηγηση!
οταν οι εδρες υπερθερμανθουν τοτε οι μηχανικες ιδιοτητες και αντοχές του μεταλλου αλλαζουν και καθε micro παιζει μεγαλο ρολο.
αν βαλεις κατω το μυαλο σου και τις γνωσεις σου τοτε γλιτωνεις χρονο και χρημα B-)

ο ιμαντας που κολλαει με τη θερμοκρασια των εδρων..? :-?

αν ειναι με το υγραεριο να θελω τα διπλα χρηματα σε Σερβις, τοτε να το "σεσω" το υγραεριο..