Σελίδα 4 από 4

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος, 2012 21:19
από csou
Για τα μοντελα Toyota αναφερει 1996> ολα τα μοντελα. Αυτο τι σημαινει? Για ολα τα μοντελα πριν το 1996 η για ολα τα μοντελα μετα το 1996? Εγω εω υγραεριο σε avensis 2009 T27 dual vvti. Μεχρι στιγμης εχω κανει 2500 χλμ σε σαραντα μερες και δεν εχω κανενα προβλημα.
Μπορει κανεις να απαντησει σε αυτο??

Re: Λίστα κινητήρων με πρόβλημα στη χρήση LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος, 2012 22:13
από gakost
csou έγραψε:Για τα μοντελα Toyota αναφερει 1996> ολα τα μοντελα. Αυτο τι σημαινει? Για ολα τα μοντελα πριν το 1996 η για ολα τα μοντελα μετα το 1996? Εγω εω υγραεριο σε avensis 2009 T27 dual vvti. Μεχρι στιγμης εχω κανει 2500 χλμ σε σαραντα μερες και δεν εχω κανενα προβλημα.
Μπορει κανεις να απαντησει σε αυτο??


Αρχικά να σου πω ότι οι λίστες είναι λίγο "σχετικές" με την εννοια ότι α) δεν έχουν όλες οι εταιρείες και β) Δεν συμφωνούν μεταξύ τους. Αν το αυτοκίνητο σου είναι στην λίστα δεν σημαίνει ότι θα χαλάσει με το καλημέρα αλλά ότι θα αντιμετωπίσεις κάποιου είδους πρόβλημα που συνήθως αναφέρεται σε συντομότερο από το αναμενόμενο διάστημα. Τώρα και εδώ σηκώνει μεγάλη συζήτηση. Π.χ. πόσο είναι το προσδόκιμο ζωής πριν χρειαστεί επισκευή το καπάκι με βενζίνη και πόσο με υγραέριο; Μάλλον δεν υπάρχει σαφής απάντηση για κανένα από τα 2 καύσιμα μιας που κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετική μεταχείριση και συντήρηση. Γενικά πάντως να ξέρεις ότι με συνετή οδήγηση και σωστή ρύθμιση πολλοί συμφωνούνε ότι μειώνεται ο κίνδυνος. Σε κάθε περίπτωση όμως και μια επισκευή καπάκι να πας είναι ένα αρκετό κόστος δεν λέω, όμως όταν το φτιάξεις μπορείς να το επισκευάσεις για να αντέχει στην εξτρά καταπόνηση του υγραερίου και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για πολλά πολλά χιλιόμετρα.

Όπως το γράφεις εννοεί για όλα τα μοντέλα μετά το 96 και μάλιστα στα καινούργια που δίνει με σύστημα Vialle λέγετε ότι έχουν ειδική ρύθμιση με ψεκασμό αρκετής βενζίνης για να μην υπάρχει πρόβλημα.

Επίσης μια πληροφορία που θα σου φανεί χρήσιμη: κάποια Toyota δεν έχουν υδραυλικές βαλβίδες και χρειάζεται έλεγχος και ρύθμιση ανά κάποια χιλιόμετρα. Αν έχεις και εσύ έναν τέτοιο με την χρήση υγραερίου είναι πολύ σημαντικό να κάνεις τους ελέγχους και τις ρυθμίσεις. Αν έχεις κλειστές βαλβίδες μεγιστοποιέις την καταπόνηση και πας για καπάκι μια ώρα αρχύτερα. Λογικά θα το γράφει το βιβλίο στις εργασίες συντήρησης αλλά και ένας πολυ "μπακαλίστικός " τρόπος είναι να δεις στο καπώ του κινητήρα (από κάτω εννοείτε ετσι :D ) πολλές φορές έχει αυτοκόλλητο με τις περιόδους ελέγχου και το πόσο πρέπει να είναι τα διάκενα.

Re: Λίστα κινητήρων με πρόβλημα στη χρήση LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος, 2012 06:01
από chrisd
dathens έγραψε:
Μη γραφεις οτι σου κατεβαίνει στο κεφάλι μέχρι και η vialle ο αυθεντικος υγρός ψεκασμός δίνει valve protector kit Λαδιερα ξυδιερα τυροκαφτερη πολυτελείας των 400-500 ευρω σε πολλα μοντέλα για να δώσει εγγύηση .... Και με σωστα μείγματα τεσπα. Εγω να τη βγάλω εσυ μου πληρώνεις τη ζημια όταν βγει ; Το ιδιο ρωτώ κάθε μάστορα που συναντώ .... Αφού δε βάζεις δώσε εγγύηση για το μοτέρ εγγύηση γραπτή με αντίκρυσμα ώστε αν κλείσεις πχ τ μαγαζι να είμαι καλυμενος ..... ΟΥΔΕΙΣ είπε ναι ...


Φιλε μου καθε εταιρια πουλωντας σου μονο ενα συστημα δεν βγαζει αυτα που πρεπει.το βασικο για καθε εταιρια ειναι τα αναλωσιμα.και βασικα εμενα με καλυπτει η απαντηση για τις λαδιερες που δινει στο youtube ο Βατσος που εχει παρα πολλα χρονια στις εγκαταστασεις υγραεριου και εχουνε δει πολλα τα ματια του.
πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες βαζουνε λαδια δηθεν long life σε τουρμπατους κινητηρες(ειδικα η VW)και σου λεει αλλαγη καθε 30.000 χλμ ειναι ποτε δυνατον?και ομως αυτο σου βαζουνε αλλα δεν σου λενε οτι καθε 5000 χλμ να συμπληρωνεις και 1 κιλο λαδι λογο του οτι το καιει.και ομως σου βαζουνε ενα λαδι πανακριβο που μεχρι να πιασεις τα 30.000 εχεις συμπηρωσει αλλα τοσα λιτρα γιατι εχει καψει τα προηγουμενα.
Μην τρελαθουμε λοιπον καθε ετιαρια λεει τα δικα της αλλα καπου εκει ειναι και τα ψυλα γραμματα που πολλοι δεν ξερουν.και ξαναλεω ολα αυτα τα συστηματα λαδιερων και λυπαντων ειναι μονο για να σε εχουν με το χερι στην τσεπη,εκτος αυτου μετατρεπεις εναν κινητηρα ευρο 5 σε διχρονο με τις οποιες συνεπειες για τον καταλυτη.
Οταν μου λεει εμενα ο Μπιρμπος οτι ολα αυτα τα λαδοτυρια ειναι μ@@ακιες και τιποτα παραπανω η απαντηση του με καλυπτει,εκτος αυτου λαδιερες δεν βαζει κανενας παλιος εγκαταστατης παρα μονο τα καινουρια φυντανια που ξεφυτρωσαν το 2010-2011 οπωτε οποιος καταλαβε,καταλαβε.

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος, 2012 16:49
από LPGas
csou έγραψε:Για τα μοντελα Toyota αναφερει 1996> ολα τα μοντελα. Αυτο τι σημαινει? Για ολα τα μοντελα πριν το 1996 η για ολα τα μοντελα μετα το 1996? Εγω εω υγραεριο σε avensis 2009 T27 dual vvti. Μεχρι στιγμης εχω κανει 2500 χλμ σε σαραντα μερες και δεν εχω κανενα προβλημα.
Μπορει κανεις να απαντησει σε αυτο??


Μπορείς να διαβάσεις του κωδικούς κινητήρα, αλλά και πάλι δεν σε εξασφαλίζει 100%. Εμείς ας πούμε έχουμε τοποθέτηση BRC σε Toyota Avensis 1.8 VVTi και έχει κάνει μέχρι στιγμής 150.000 δίχως πρόβλημα.

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος, 2012 20:06
από chrisd
LPGas έγραψε:
Μπορείς να διαβάσεις του κωδικούς κινητήρα, αλλά και πάλι δεν σε εξασφαλίζει 100%. Εμείς ας πούμε έχουμε τοποθέτηση BRC σε Toyota Avensis 1.8 VVTi και έχει κάνει μέχρι στιγμής 150.000 δίχως πρόβλημα.


Αυτο ενα πραγμα σημαινει μονο......σωστη τοποθετηση-ρυθμιση ολα τα αλλα,λαδοτυρα,λαδοξυδα τα ακουω βερεσε.

Re: Λίστα κινητήρων με πρόβλημα στη χρήση LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μάιος, 2012 02:43
από SNIFAS
Καλησπέρα,εχω ενα MAZDA6 2009 μοντέλο και μου έχουνε πει οτι εχω ιδιαίτερα ευαίσθητες βαλβίδες και οτι χρειάζομαι οπωσδήποτε λαδιέρα σε οποιο kit και αν καταλήξω...Επειδή στην κυριολεξία εχω χάσει την μπάλα γιατι ο καθένας λέει τα δικά του,μπορει καποιος να μου προτείνει ενα συστημα υγραεριοκίνησης και αν χρειάζεται οντως λαδιέρα οπως αναγραφουνε οι λίστες για το δικο μου αυτοκίνητο? Εγω ειμαι πολυ κοντά στο brc syg24 με jlm λαδιερα...πειτε μου την άποψη σας...Ευχαριστώ

Re: Λίστα κινητήρων με πρόβλημα στη χρήση LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μάιος, 2012 08:21
από chrisd
καλωσηρθες στο φορουμ.
Αν ακους εγκαταστατη και σου πει για λαδιερες φυγε μακρια.η λαδιερα ειναι για πεταμα και το μονο οφελος που προσφερει ειναι στην τσεπη του εγκαταστατη που θα σε εχει καθε τρεις και λιγο να αγοραζεις τουρμπινελαιο.
Απο εκει και περα υπαρχουν οντως αμαξια με πιο ευαισθητες βαλβιδες τα οποια λογο σωστης ρυθμισης εχουνε πολλες χιλιαδες χλμ και αλλα αμαξια που εχουνε σκληρες βαλβιδες αλλα λογο μ@λ@κα εγκαταστατη/μειγματων εχουνε καει για πλακα.
Τωρα αν στο οικονομικο δεν κολας τραβα με 1000 για Icom στον Μπιρμπο η για vialle.
Αν δεν διαθετεις πολλα πας σε αεριο ψεκασμο και εμπειρο εγκαταστατη.
Την λαδιερα απλα ξεχνα την.

Re: Λίστα κινητήρων με πρόβλημα στη χρήση LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Μαρ, 2017 14:34
από spirosnik2013
Το παλικάρι που έγραψε οτι δουλεύουν στα seat ....πέρασα Romano σε seat
1.4cc 125hp tsi και μου έλεγαν οτι δεν υα, έχει πρόβλημα ακόμα και ο τσοπελογιαννης (δεν το έβαλα σε αυτόν βέβαια) και το εχω παέι σε τρία μαστορια και γιατί σβήνει οταν είναι κρύο το πρωί επειδή δε κρατάει ρελαντί δεν ξέρει κανένας.... Ολοι έτσι λένε μέχρι να στο βάλουν στο αυτοκίνητο μετά λένε ..κάνε υπομονή θα το βρούμε γιατί δεν δουλεύει καλά

Re: Λίστα κινητήρων με πρόβλημα στη χρήση LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Μαρ, 2017 14:49
από Paradisos
Πάλι καλά..άλλοι σε διώχνουν και σου λένε ότι αρκετά έχουμε ασχοληθεί με εσένα και έχουμε χάσει εργατοωρες, έχει πρόβλημα το αμάξι σου και πήγαινε φτιάξτο, ασυμβατότητες και κολοκυθια. Είναι μην σου τύχη να πέσεις σε πονηρό κακοτροπο ξερολα..!!