VasiliS3 έγραψε:Πόσα θες να μας τρελάνεις...
dim63 έγραψε:κιβωτιο και lpg δεν γνωριζονται οθτε εχουν συναντηθει ποτε τους!
την ιδεα του σφιξηματος μπορει να στην δινει η πιθανη αργοπορεια h πρωτοπορεια πτωσης στροφων στο lpg σε σχεση με την βενζινη στις αλλαγες,οποτε την ωρα που πας να κουμπωσης με βενζινικο στυλ, οι στροφες του κινητηρα μπορει να μην ειναι ακριβως εκει που τις περιμενες οποτε μπορει???? να υπαρχει ενα κοκοκομπιαζμα.
επρεπε να βρω κατι
gasdino έγραψε:προς astrag 1.6jtg
τωρα θα σας κουφανω και εγω!!!!
αλλαξα βαλβολινες πριν 2 μηνες και στην tsi το κιβωτιο εγινε τυπου honda βουτυρο δηλαδη στις αλλαγες πριν βαλω υγραεριο μετα το υγραεριο πραγματι ειδικα αλλαγη 4-5-6 εγινε πιο ασαφες στο κουμπωμα και απο τοτε κοντευω
να τρελλαθω!! μαλλον εχουμε παραφρονησει μετα το lpg δεν εξηγειται, η ειναι θεμα αυθυποβολης δηλαδη
δημιουργουμε υποτιθεμενα προβληματα με την υποψια οτι το lpg δημιουργει προβλημα στο αυτοκινητο μας
VasiliS3 έγραψε:Νομίζω ότι αυτό το πρόβλημα μπορούν να μας το εξηγήσουν οι επιστήμονες που απέδειξαν με το περιβόητο "πέταγμα της πεταλούδας" δλδ ότι ανάλογα με τον τρόπο που πετάει μια πεταλούδα στον Αμαζόνιο μπορεί αποδεδειγμένα να ξεκινήσει μια σειρά αλυσιδοτών αντιδράσεων που θα καταλήξει σε τσουνάμι στην Ινδία
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 81 επισκέπτες
|
|