Λοιπον παιδες, ειδα φως...!!!
Πριν λιγο καιρο για ασχετο με το lpg προβλημα με το αμαξι, πηγα στην αντιπροσωπια. Εκει εκτος απο την επιδιόρθωση της βλαβης και κατι ψιλοελεγχους, εκανα και ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ στην πεταλουδα... Περιττό να πω το τι μπιχλα ειχε...
Μετα τον καθαρισμο και περαν απο την καλυτερη αισθηση αποκρησης που απεκτησα(και ο κινητηρας δεν ειναι τοσο θορυβωδης τωρα), παρατηρησα οτι και το κιβωτιο ΔΕΝ ειχε πλεον την ''τραχιά'' αισθηση και ειχε καλυτερευσει κατα πολυ..!!!! Στην αρχη ειπα οτι μαλλον μου φανηκε...αλλα μετα το χθεσινό ταξιδι σιγουρευτικα. Ηταν βουτυρο....οπως παλια !!! Ουτε σε κατεβασματα κόλλαγε και ειχε αψογη συμπεριφορα !!!
Το καλυτερο ομως δεν σας το'πα...
Πριν αρκετο καιρο που ψαχνομουνα για το προβλημα μου, φιλος απο το 4τ φορουμ, μου απαντησε τα εξης αλλα θεωρησα το προβλημα του ασχετο με το δικο μου... Ελα ομως που δεν ηταν !!! Παραθετω το μήνυμα του και τα συμπερασματα δικα σας.
"Σήμερα είχα μια μεγάλη περιπέτεια. Χθες βράδυ έβγαλε πρόβλημα ο κινητήρας με μήνυμα engine performance reduced. Το πήγα σήμερα πρωί και έπρεπε να γίνει επαναπρογραμματισμός της κεντρικής μονάδας. Η βλάβη αποκαταστάθηκε και ως εκ του θαύματος ο λεβιές έγινε ξανά φυσιολογικός.
Να τονίσω ότι το ζήτημα με το μοτέρ προήλθε από ελλαττωματική πεταλούδα γκαζιού, την οποία αλλάξανε, η οποία με τη σειρά της δημιούργησε πρόβλημα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, ο οποίος επαναπρογραμματίστηκε. Το περίεργο είναι που διορθώθηκε και το σασμάν....Εάν σε βοήθησε αυτό; (Μάλλον όχι...) Το θέμα είναι πως αυτό που έχεις παρατηρήσει σε συνιστώ να το πας για check στην αντιπροσωπεία."
Τελος, ελπιζω να μην ειναι παροδικό φαινομενο...και να παραμεινει ως εχει. Αν εφταιγε η πεταλουδα, θα το δουμε σε βαθος χρονου. Επειδη ομως το προβλημα λιγο-πολυ το εχουν μερικοι, καλο ειναι να δοκιμάσετε ενα καθαρισμα. Οπως και να'χει καλο θα κανει και ας μην φταιει αυτο σε σας...