καλησπερα σε ολους,
αντιμετωπιζω καποιο προβλημα και θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα...
το αυτοκινητο ειναι land rover v8 3.5 με συστημα injection απο range 3.9 με πολλα προβληματα και δυσλειτουργια,μεχρι που εμαθα για το megasquirt ms2.
Οταν τοποθετηθηκε και ολοκληρωθηκε η χαρτογραφηση ο κινητηρας αναβαθμιστηκε σε λειτουργεια,επιταχυνση,δυναμη,οικονομια...σχετικο (v8).
Τοποθετηθηκε συστημα γκαζιου καποιο (πολωνεζικο) αλλα δεν μπορεσε να συνεργαστει? να αντιγραφει? το σημα megasquirt με αποτελεσμα να λειτουργει στο υγραεριο χαλια (στην βενζινη αψογο) αρρυθμια,καθολου επιταχυνση εχανε την χαρτογραφηση. Το ξαναρυθμιζε μετα απο δυο τρεις μερες παλι τα ιδια. Και μου προτεινε να γραψουμε χαρτη (οδηγωντας) στο ecu του υγραεριου και να κλειδωθει.Οπερ και εγενετο.
Πολυ σωστα οδηγουσα πλεον με υγραεριο.
Ενημερωνω τον προγραμματιστη του megasquirt για το συμβαν και μου λεει οτι υπαρχει map switch για ignition & fuel για LPG run with megasquirt signal.
To κανω,ερχεται ο εγκεφαλος απο την Αγγλια τοποθετηθηκε συνδεθηκε με το μπουτον του υγραεριου για να καταλαβαινει να αλλαζει χαρτη απο βενζινα σε υγραεριο. Amazing...αψογη η χαρτογραφηση βενζινας & υγραεριου, δεν καταλαβαινες με τη καυσιμο ετρεχε το αυτοκινητο. Μετα απο δυο μερες παλι τα ιδια μολις μπει το lpg χανει την χαρτογραφηση και στο tuner studio μου δειχνει τον Λ τερμα δεξια και κοκκινο το ρολοι. Γυριζω βενζινα αψογο. Ο γκαζας μου προτεινει να ξαναγραψουμε χαρτη και να τον κλειδωσουμε (χαρας την υπομονη του). Συγνωμη για το μεγαλο κειμενο.
Υπαρχει καποιος που εχει αντιμετωπισει κατι αναλογο? εχει κατι να μου προτεινει ?
Ευχαριστω.