tommygun έγραψε:και το αμαξι επισης.
το wagonR, 1000αρι και μη αεροδυναμικο, μαλλον "επινε" πολυ καυσιμο για να πηγαινει με 120.
βαλε και το AC, ξεφυγε.
εμενα, για το 1200αρι δεν εχω ξεκαθαρη εικονα γιατι εχω κανει 1 μονο ταξιδι σε ΕΟ, και νομιζω ηταν λιγο καλυτερα.
το μεγαλο το 1600αρι βεβαια εχει τραγικες διαφορες υπερ της ΕΟ. με 50αρα δεξαμενη που γεμιζει με ~40L, στην πολη και χωρις ΑC εβγαζε ~390χλμ, ενω στην ΕΟ με ΑC ~500+χλμ
1300 ειναι
η αεροδυναμικη του ειναι οντως χαλια και θυμαμαι οτι παντα εκαιγε πολλα οταν εβγαινε σε ανοιχτο δρομο, οχι ομως και με τα 120
κοιτωντας τα κιταπια μου, ειδα οτι εκανα και το χειμωνα μια διαδρομη προς Θεσσαλονικη και η καταναλωση ηταν στο 9+.
Δεν ειχε ΑC, αλλα ηταν φορτωμενο με ολη την οικογενεια.
επισης απο τα 170 χιλιομετρα που κανω για Θεσσαλονικη, τα 100 περιπου ειναι αυτοκινητοδρομος.
Τελος παντων, με 5,5-6 λεπτα του € κοστος χιλιομετρου αυα περνανε σε δευτερη μοιρα
απλα για το γ@μ@το