Λοιπόν παίδες λύθηκε το μυστήριο με την κατανάλωση... Τελικά δεν έβγαζε περισσότερα χιλιόμετρα λόγω 100στάρας αν και το επηρεάζει στην απόδοση του στο δρόμο πολύ θετικά.
Αυτό που είχε γίνει ήταν ότι είχε μειωθεί η πίεση του πνεύμονα κατά ~180mbar με αποτέλεσμα να ψεκάζεται μικρότερη ποσότητα υγραερίου στους κυλίνδρους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα από τη μία αλλά και δύο missfires δύο διαφορετικές μέρες στην ίδια ανηφόρα προς ορεινή Κορινθία. Εν τω μεταξύ το αυτοκίνητο στην οδήγηση στην ευθεία ήταν λες και είχε χάσει τη δύναμή του τελευταία. Πήγαμε από τον LPGAs κατευθείαν μετά το δεύτερο missfire στην ορεινή Κορινθία όπου το έβαλε στο διαγνωστικό και διόρθωσε την πίεση του πνεύμονα.
Περιττό να σας πω ότι το αυτοκίνητο ζωντάνεψε αφάνταστα μετά την διόρθωση της πίεσης του πνεύμονα λες και του βάλαμε performace chip... Το παρακολουθούμε και βλέπουμε πως θα πάει. Η αιτιολόγηση από τον Χρήστο ήταν ότι καμιά φορά μέχρι να πατηθούν και να στρώσουν οι μεβράνες του πνεύμονα παίρνει λίγο χρόνο. Το βλέπουμε πως θα πάει. Θέλω να πιστεύω ότι είναι αυτό και όχι κάτι άλλο. Πλέον η αυτονομία επανήλθε στα προηγούμενα επίπεδα της τάξης των 640-645χλμ ανά γέμισμα (46,5l).