Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταναλωση /100χλμ με LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 17 Δεκ, 2015 19:22

Η vpower η απλή είναι κατά τη γνώμη μου μια εμπορική απάτη της shell. Έχει 95 οκτάνια όπως και η απλή αμόλυβδη και δε βλέπω πως μπορεί να δώσει παραπάνω χλμ. Όσο για τα καθαριστικά πρόσθετα τα ακούω βερεσέ. Τα διηλιστήρια βγάζουν από όσο ξέρω δύο τύπους και δε γνωρίζω πως προκύπτει ο τρίτος. Όσο για την 100άρα ναι έχει καλύτερη αντικροτικότητα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να συμπιεστεί περισσότερο μέσα στον κύλινδρο χωρίς φαινόμενα προαναφλέξεων. Για να έχεις όμως αυτό το όφελος θα πρέπει και ο κινητήρας να είναι υψηλής συμπίεσης. Υπάρχουν αμάξια στο εμπόριο που ο κατασκευαστής προτείνει 100άρα. Σε ένα αμάξι σαν το δικό μου τίποτα εντελώς δεν προσφέρει σε σχέση με μια καθαρή απλή αμόλυβδη.
Τώρα για τόση διαφορά και μάλιστα σε μικροψεκασμούς με το υγραέριο (το οποίο από μόνο του έχει μεγαλύτερο αριθμό οκτανίων) νομίζω πως αγγίζει τα όρια του ψυχολογικού.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 17 Δεκ, 2015 19:51

Κατ' αρχάς η V-Power είναι 97 οκτάνια κατ' ελάχιστο και η 100άρα πάλι εκατό κατ' ελάχιστο. Εσύ μπορεί να μην καταλαβαίνεις διαφορά αλλά τουλάχιστον στο συγκεκριμένο μοτέρ η διαφορά οδηγικά είναι εμφανέστατη και σαφώς καλύτερη σε σχέση με την απλή βενζίνη. Ψυχολογικά πάντως δεν έχω ούτε έχω πιει. Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας. Κάποια άλλη άποψη που να μην θεωρεί ότι λέω παπάτζες ή ότι έχω ψυχολογικά και τα ακούει όλα βερεσέ; Γιατί τα 600χλμ όταν έχω απλή βενζίνη στο ρεζερβουάρ με τα 640-645 (σε λειτουργία υγραερίου πάντα) όταν έχω V-Power δεν είναι εικονικά. Είναι γραμμένα στο κοντέρ. Όπως και το σαφώς καλύτερο τράβηγμα στις ρεπρίζ και η πιο ήσυχη λειτουργία του μοτέρ με V-Power (και σε λειτουργία μόνο με βενζίνη και σε λειτουργία με υγραέριο). Τώρα είναι 97 όπως γνωρίζω εδώ και χρόνια είναι 95 οκτάνια δεν ξέρω. Η διαφορά πάντως είναι εμφανής.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 17 Δεκ, 2015 22:20

Αφού έχεις διαμορφωμένη άποψη τότε τι μας ρωτάς; Να συμφωνήσουμε και να επιβεβαιώσουμε.Και ούτε είπα να μην τη βάζεις. Και το ψυχολογικό που ανέφερα δε σημαίνει πως είσαι τρελός. Και εγώ παλαιότερα χρησιμοποιούσα την 97άρα τότε και για ένα διάστημα θεωρούσα πως καίει λιγότερο. Παρατηρόντας το όμως πιο προσεκτικά διαπίστωσα πως δεν ίσχυε. Και τα οκτάνια είναι 95 και όχι 97. βενζίνη 97άρα έβγαινε πριν βγουν οι κατοστάρες.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό viallesi » Πέμ 17 Δεκ, 2015 22:38

Όντως 95 ειναι η vpower με επιπλέον καθαριστικά προσθετα. Προσωπικά βάζω κατα 80% vpower τις ημέρες προσφοράς αλλά δεν έχω εντοπίσει να βγάζει περισσότερα χλμ με το υγραέριο. Βέβαια εμένα ψεκάζει περιοδικά και όχι παράλληλα και προφανώς παίζει και αυτο τον ρόλο του.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό george7009 » Πέμ 17 Δεκ, 2015 22:40

Shell V–Power
Η βενζίνη που είναι σχεδιασμένη για να καθαρίζει τον κινητήρα σας ενώ οδηγείτε και να προσφέρει καλύτερη απόδοση στο αυτοκίνητό σας.
Η Shell, στο πλαίσιο της διαρκούς αναζήτησης και του πάθους των επιστημόνων της για εξέλιξη, και άρα για ουσιαστική βελτίωση των καυσίμων, δημιούργησε με την υποστήριξη της 60ετούς τεχνικής συνεργασίας της με τη Ferrari, τη νέα Shell V-Power με αυξημένο αριθμό οκτανίων.

Η Νέα Shell V-Power είναι μία μοναδική διαφοροποιημένη βενζίνη σχεδιασμένη να προσφέρει καλύτερη απόδοση και προστασία μέσω προηγμένης τεχνολογίας.

Η νέα Shell V-Power δημιουργήθηκε με στόχο να μεγιστοποιήσει την απόδοση των καυσίμων, αρχικά στην πίστα αγώνων και τελικά στο δρόμο.
Η μοναδική προηγμένη σύνθεσή της είναι σχεδιασμένη ώστε να προσφέρει ακόμα περισσότερη δύναμη και προστασία καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής του αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει τα ειδικά χαρακτηριστικά που βοηθούν τον κινητήρα να αποδίδει το μέγιστο των δυνατοτήτων του, ανεξάρτητα από τον τύπο του αυτοκινήτου.

Η νέα Shell V-Power περιέχει:
Αυξημένο αριθμό οκτανίων - Η νέα σύνθεση της Shell V-Power με περισσότερα οκτάνια (minimum 97 Ron) σχεδιάστηκε για να προσφέρει ακόμα καλύτερη απόδοση και διάρκεια στην προστασία του κινητήρα. Τα επιπλέον οκτάνια που εμπλουτίζονται με την τεχνολογία ειδικών προσθέτων Shell V-Power βοηθούν αισθητά την καύση στον κινητήρα, προσφέροντας στον οδηγό ξεκούραστη οδήγηση λόγω της ομαλότερης λειτουργίας του κινητήρα από το πρώτο κιόλας γέμισμα.
Τεχνολογία Μείωσης Τριβών (Friction Modification Technology) - Η τεχνολογία μείωσης τριβών χρησιμοποιείται στα αγωνιστικά καύσιμα Shell που κινούν τα μονοθέσια της Ferrari στην Formula 1. Η ειδική αυτή τεχνολογία που ενσωματώνεται στη Shell V-Power είναι σχεδιασμένη να μειώνει τις τριβές στο εσωτερικό της μηχανής, επιτυγχάνοντας πιο αποτελεσματική μεταφορά ενέργειας στους τροχούς.
Μοναδική τεχνολογία καθαριστικών προσθέτων - σχεδιασμένα να απομακρύνουν τα επιβλαβή ιζήματα που μειώνουν την ισχύ του κινητήρα, αλλά και να αποτρέπουν τη δημιουργία τους, αυξάνοντας τη ζωή του κινητήρα σας.



Από το site της SHELL .
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό viallesi » Πέμ 17 Δεκ, 2015 23:07

Κοιτά να δεις που έβαζα 97αρα και δεν το είχα καταλάβει!!! :D :D :D
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 18 Δεκ, 2015 04:16

Γιώργο ευχαριστώ για την κοινοποίηση από το site της Shell. Τώρα λοιπόν που λύθηκε αυτό περί οκτανίων μπορεί κάποιος να μου πει αν έχει παρατηρήσει αυτά που ρωτάω στο αρχικό post μου; Δεν χρειάζεται καμία ειρωνεία σαν τον πρώτο που μου απάντησε γενικά και αόριστα βγάζοντας μου και διάγνωση για ψυχολογικά. Αν υπάρχει κάποιος που να έχει παρατηρήσει κάτι παρόμοιο με κιτ που έχει παράλληλούς ψεκασμούς βενζίνης βάση φορτίου και στροφών μπορεί να απαντήσει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό george7009 » Παρ 18 Δεκ, 2015 10:53

Κοίτα να δεις ........
Εγώ που έβαζα συνέχεια 97άρα , στο δικό μου αυτοκίνητο δεν παρατήρησα κάποια διαφορά .
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 18 Δεκ, 2015 11:04

οταν ο κινητηρας σου ειναι κατασκευασμενος για βενζινη 95 οκτανιων, αν του βαλεις και 102 οκτανια διαφορα δεν θα δεις.
εκτος και αν η βενζινη που εβαζες συνηθως ηταν κακης ποιοτητας και ο εγκεφαλος εκοβε αβανς για να μην βαραει πειρακια.
ας παμε τωρα στην shell, εχει φαει μερικες φορες προστιμο τα παλαιοτερα χρονια γιατη η απλη της βενζινη ηταν κατω των προβλεπομενων προδιαγραφων.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Καταναλωση /100χλμ με LPG

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 18 Δεκ, 2015 11:14

Και 97 να είναι και 110 να είναι αυτό σημαίνει καλύτερη αντικροτικότητα και όχι περισσότερα χλμ. Η ενεργειακή τους απόδοση είναι ίδια. Λέω την άποψή μου και δεν ειρωνεύομαι κανέναν και όποιος δε συμφωνεί μπορεί να φέρει τα επιχειρήματά του. Στο γραπτό λόγο το ύφος πολλές φορές παρεξηγείται και ζητώ συγνώμη για αυτό. Ξαναλέω λοιπόν.

Υψηλός αριθμός οκτανίου σημαίνει πως μπορεί το καύσιμο να συμπιεστεί μέσα στον κύλινδρο περισσότερο χωρίς να αναφλεγεί από μόνο του παρα μόνο όταν δόσει σπινθήρα το μπουζί. Αυτό σε αυτοκίνητα που έχουν μεγάλη συμπίεση και ουσιαστικά πνίγονται με απλή αμόλυβδη (λόγω προαναφλέξεων) μπορεί να αυξήσει την απόδοση του κινητήρα ως προς την ιπποδύναμη και τις επιταχύνσεις όχι ως προς τα χλμ. Σε αυτοκίνητα με συνιθισμένη συμπίεση σαν το δικό μου που ο κατασκευαστής του λέει από 92 οκτάνια δε θα δεις κάποια διαφορά. Του φίλου παραπάνω μπορεί να έχει μεγαλύτερη συμπίεση από το δικό μου και να του δίνει μεγαλύτερη απόδοση στη σκέτη βενζίνη. Τώρα στο θέμα των ψεκασμών μαζί με το υγραέριο που από μόνο του έχει παραπάνω από 100 και ο ψεκασμός άντε να είναι 20% (μέχρι τόσο βάζουν συνήθως και αυτός ανάλογα με τις στροφές και το φορτίο και όχι συνεχώς) πόση διαφορά να έχει;Δυστυχώς οι ενεργειακές απαιτήσεις ενός αυτοκινήτου είναι συγκεκριμένες και μόνο το ελαφρύ πόδι μπορεί να αυξήσει τα χλμ. Άλλωστε και εσύ λες ότι μου φαίνεται πως βγάζει 40 χλμ περισσότερα, δεν είσαι σίγουρος.

Θα αναφέρω και ένα άλλο άσχετο παράδειγμα παράδειγμα με θέμα την ψυχολογία του μάρκετινγκ. Διαφημίζονται σε διάφορα σάιτ και κανάλια κάποια μαγνητάκια που ισχυρίζονται πως αν μπουν στην παροχή του καυσίμου δίνουν οικονομία μέχρι 30%. Θα βρείς αρκετους που τα έβαλαν που θα λένε πως κάνουν οικονομία 10 ή και 20%. Η αλήθεια είναι πως το ασθενές μαγνητικού πεδίο ενός μόνιμου μαγνήτη δεν επιρρεάζει καθόλου τα καύσιμα.Τι γίνεται λοιπόν λένε ψέματα όλοι αυτοί; Όχι. Απλώς θέλοντας να επιβεβαιώσουν την επιλογή τους αυναίσθητα ελαφρύναν λίγο το πόδι τους κάνοντας τη μέτρηση με αποτέλεσμα να έχουν οικονομία που θα την είχαν και χωρίς το μαγνήτη.

Αυτά και ξανά συγνώμη αν κούρασα και για την ειρωνία.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες